Telecom News - מאיץ מיזמי ההייטק "סטארטאפ בוטקמפ" פותח מחזור שני בתל אביב

מאיץ מיזמי ההייטק "סטארטאפ בוטקמפ" פותח מחזור שני בתל אביב

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> מאיץ מיזמי ההייטק "סטארטאפ בוטקמפ" פותח מחזור שני בתל אביב
מאיץ מיזמי ההייטק "סטארטאפ בוטקמפ" פותח מחזור שני בתל אביב
מאת: מערכת Telecom News, 6.11.13, 19:45פול רנה
 
סטארטאפ בוטקמפ, מאיץ מיזמי ההייטק של קרן ההשקעות סושי ונצ'ר פרטנרס בראשות פול רנה אלברטיני פותח מחזור שני בתל אביב, שיתמקד בחברות סטארטאפ ויזמות בתחום המדיה והפרסום הדיגיטלי.
 
עד כה נרשמו לתכנית עשרות חברות ישראליות ומתוכן ייבחרו 10 החברות שירכיבו את המחזור הקרוב של מאיץ מיזמי ההיי-טק אפ פורץ הדרך מאירופה, הצפוי להיפתח בדצמבר 2013. המחזור הנוכחי יפעל בשיתוף עם המחזור שתפעיל הקרן בלונדון והחברות שייבחרו יזכו לקחת חלק בפעילויות התכנית באנגליה. המטה הבינלאומי של החברה עבר לאחרונה למשרדים חדשים במזח סיינט קת'רין, מרינה שוקקת חיים בלב לונדון, שם יתמקמו המשתתפים בתוכנית.
 
כחלק מהתוכנית תתמקד האצת הסטארטאפים בפרויקטים הקשורים למדיה דיגיטלית חדשה כגון אפליקציות מוסיקה, וידאו ותמונות. בנוסף לכך תקדם התוכנית גם יוזמות תומכות העומדות בבסיס טכנולוגיות הללו. דגש נוסף של התכנית נוגע לטכנולוגיות פרסומיות המהוות סוג של מדיה חדשה, כמו ניתוח של פרסום ממוקד ועוד.
 

התוכנית תושק בישראל בחודש דצמבר וצפויה להתאחד עם תוכנית מקבילה שתיפתח ביוני 2014 בלונדון. שתי התוכניות יעזרו במספר מנטורים משותפים וכמו כן חלק מהקבוצות שיבחרו למחזור הנוכחי בישראל יוכלו להשתתף בפעילויות התוכנית המקבילה בלונדון.

 

תכנית סטארטאפ-בוטקמפ הושקה בישראל על ידי קרן ההון סיכון הבריטית, סושי ונצר פרטנרס ((Sushi Venture Partners, בראשות פול-רנה אלברטיני (בתמונה) שכיהן כיו"ר ומנכ"ל וורנר מיוזיק אינטרנשיונל ונשיא סוני, ושחר נמר, השותף המנהל של הקרן. הקרן משקיעה בחברות בשלב ה-seed ומתמקדת בפתרונות טכנולוגיים מתחום האינטרנט והמדיה הדיגיטלית. השלוחה הישראלית של סטארטאפ-בוטקמפ, מיועדת לשדך בין סטארטאפים ישראלים ותאגידי ענק בינלאומיים.
 
יו"ר הקרן, פול-רנה אלברטיני: "ייחודה של תוכנית זו טמון בכך שכיום אין פרוייקט דומה לה בלונדון. כמו כן היא פותחת ליזמים הישראליים שער ישיר לעיר הבירה של הפרסום והמדיה באירופה". אלברטיני מוסיף כי הדגש הניתן במחזור הקרוב של סטארטאפ בוטקמפ על נושאי המדיה הדיגיטלית משקף פער משמעותי הקיים כיום בעולם המדיה והפרסום. "פרוייקטים שיקודמו בתוכנית יוכלו לחדש את האופן שבו עולם הפרסום מקדם כיום תוכן שיווקי". 
 
סטארטאפ-בוטקמפ היא תכנית האצה עסקית בינלאומית לסטארטאפים דיגיטליים, במהלכה עוברים היזמים משלב הרעיון לשלב המוצר בתחום האינטרנט והמדיה המקוונת. היזמים מקבלים מימון ראשוני, משיקים אב-טיפוס ומקבלים את כל ההכנה והסיוע הנדרשים לקראת גיוס כספים נוספים והתרחבות המיזם בעולם. עם שלוחות בערי העסקים המובילות של אירופה כגון לונדון, קופנהאגן, אמסטרדם, מדריד, ברלין ודאבלין, התכנית מאפשרת ליזמים ליהנות מרשת נרחבת של אנשי מפתח מתאגידי ענק, אשר מלווים את התכנית ומספקים גישה בלעדית ללקוחות, משקיעים ורוכשים פוטנציאליים.
 
הסטארטאפים הנבחרים יזכו בהשקעה ראשונית של 15,000 אירו, שטח משרדי בחינם לחצי שנה בחיפה או תל אביב, ותוכנות ושירותים בשווי של 150,000 אירו. בנוסף יקבלו הסטארטאפיסטים גישה ישירה ליותר ממאה וחמישים מנטורים נבחרים, כולל יזמים סדרתיים שכבר עשו אקזיטים בעבר, משקיעים פרטיים, ומנהלים בכירים מחברות בינלאומיות. כמו כן תספק סטארטאפ-בוטקמפ גישה לרשת נרחבת של אנשי קשר ברחבי העולם ולקרנות הון סיכון. התכנית מגיעה לסיומה עם אירוע הדמו, בו מציגות הקבוצות את הפיתוחים שלהם למול קהל בינלאומי של משקיעים פוטנציאלים.
 
 סטארטאפים מישראל מוזמנים להגיש את מועמדותם לתכנית כאן.  
מאיץ הסטארטאפים



 
 
Bookmark and Share