Telecom News - בעל מרכזייה עסקית עם הסכם עם חב' התקשורת? זה הזמן "לפתוח" ההסכם

בעל מרכזייה עסקית עם הסכם עם חב' התקשורת? זה הזמן "לפתוח" ההסכם

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> בעל מרכזייה עסקית עם הסכם עם חב' התקשורת? זה הזמן "לפתוח" ההסכם
בעל מרכזיה עסקית עם הסכם ותיק עם חברת התקשורת? זה הזמן "לפתוח" את ההסכם. 
מאת: מערכת Telecom News, 7.11.13, 08:30מרכזייה

ירידת הקש"ג תעלה לבעלי המרכזיות העסקיות ביוקר, בגלל הורדת הקש"ג, אם הם ימשיכו בהסכמים הקיימים. ארגון "נס"ר להתיישבות" מפרסם מדריך לפתיחת ההסכמים והתאמתם לעידן, שאחרי הורדת הקש"ג הקווי. 

הורדת הקש"ג הקווי ל- 1 אג' לדקה, כפי שניתחנו כאן, כלל לא משפיעה על לקוחות הקצה, וחברות התקשורת לא הוזילו את התעריפים, עקב הוזלה זו. אולם, ישנו פלח שוק אחד, שכן נפגע מההורדה, והוא פלח השוק של בעלי מרכזיות טלפוניה עסקיות הנמצאים בהסכמים ותיקים עם חברות התקשורת המספקות שירותי טלפוניה עסקיים (בראשן בזק, אך גם הוט, קבוצת סלקום וקבוצת פרטנר-אורנג'). 

שלומי גרבר ובועז שני, מנהלי "נס"ר להתיישבות", פרסמו בשבוע החולף מדריך "לפתיחת \ עדכון הסכם" עם חברות התקשורת לבעלי המרכזיות בקיבוצים. הנחיות אלו מתאימות לכל בעל מרכזיה באשר הוא ולכן אנו מביאים המלצות חשובות אלו כאן כלשונן:

******************************************************************************************************************************
הפחתה בדמי הקישוריות
להפחתת דמי הקישוריות יכולה להיות השפעה חיובית עלינו – כלקוחות עסקיים, אך גם שלילית – אם החוזה שנחתם הגביל שינויים.

מבוא: את דמי הקישוריות מעביר ספק התקשורת ממנו יצא השיחה – הלקוח המחייג, לספק של לקוח היעד – זאת למימון אחריותו של הספק קולט השיחה לנתב אותה ליעד.

לפני מספק שנים – בטיפול אינטנסיבי שלנו, הכירו החברות במרכזיה הפרטית כחלק מציוד החלוקה ולכן מעבירות [לבעלי המרכזיות] בגין כל דקה נכנסת (לשיחה שתתקיים) סכום מוסכם [עבור שיחה נכנסת].

השינוי שיחול ב 1 לדצמבר 2013 נוגע רק לשיחות היוצאות ליעדים נייחים.

לגבי המרכזיות, נחתמו בעבר בקיבוצים מספר סוגי עסקאות:
  1. העברת תשלום קבוע של 1 אג' (שזה 25% מהסכום שהיה בעבר).
  2. העברת 2 אג' – וזה כבר יצור הפסד לחברה (ספקית השירות).
  3. העברת 50% מהסכום – כך יצטמצם הזיכוי.
המלצתנו – מכיוון שעלות השיחה היוצאת הוזלה לספק [התקשורת] ב- 3 אג', לא להסכים לשינוי – בכפוף לחוזים, אלא רק כנגד פתיחתם לעדכונים.

מי שחתם על 50% מהקישוריות – מומלץ לדרוש עידכון גם של עלות השיחות היוצאות.

לגבי הסכמים של סכום דקות קבוע לכל היעדים (מהמרכזיה), מומלץ להוריד המחיר – אם אין תשלום על דקות מעבר לחבילה, או להגדיל את מספר הדקות המובטח.

לגבי החוזים הסלולריים, מכוון שעלות דקת שיחה לנייח (למי שבהסכם משלם ע"פ דקות) הוזל ב 3 אג' לדקה – מומלץ גם כאן לשקול איך מפחיתים עלויות.

את חשבון האחוזים – כמה זה 3 אג' לדקה ביחס לתשלום הנוכחי המשולם בגין כל הדקות הנייחות, כל אחד יעשה בעצמו.
****************************************************************************************************************************

שורה תחתונה: אין להסכים להמשך ההסכמים הישנים עם ספקיות התקשורת. הקש"ג הקווי ירד ולכן גם המחירים של דקות השיחה לבעלי המרכזיות העסקיות חייבים לרדת, בשני הכיוונים
שיחות מהמרכזייה



 
 
Bookmark and Share