Telecom News - המדען הראשי מגייס כסף של יהודים ולא יהודים בברזיל

המדען הראשי מגייס כסף של יהודים ולא יהודים בברזיל

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> המדען הראשי מגייס כסף של יהודים ולא יהודים בברזיל
ביוזמת דוד (דדי) אלון, מנטור ואקסלרטור, נפגשת הערב משלחת ישראלית בראשותו של המדען הראשי עם מאות אנשי עסקים ומשקיעים (חלקם יהודים) בחוף קופהקבנה בברזיל, במטרה שישקיעו בחברות הזנק ישראליות, בעיקר דרך חברות הון סיכון ואקסלרטורים ישראליים.
מאת: מערכת Telecom News, 7.11.13, 22:45
דוד אלון

דוד (דדי) אלון (בתמונה), לשעבר מנכ"ל ומייסד "אולימפוס" (מצלמות) וכיום מנטור, יועץ ואקסלרטור לסטארטאפים (קישור ישיר למייל), יזם וסייע למפגש ענק בין מאות משקיעים פוטנציאליים (חלקם יהודים) מברזיל, שיפגשו הערב במלון בחוף קופה-קבנה (ריו דה ז'נרו) בברזיל, עם משלחת ישראלית שבראשה עומד המדען הראשי (אבי חסון). המשלחת הישרלאית, מלבד בעלי התפקידים במדען הראשי כוללת את חממת משגב, שי חסון מקרן ווקיקס (Wekix), ועוד. 
 

המדען הראשי אבי חסון, יצא בתחילת השבוע לסבב פגישות בברזיל ובצ'ילה כדי לקדם את שיתופי הפעולה התעשייתיים בין ישראל ביעדים חשובים אלה. הוא התחיל את ביקורו בברזיל, בפגישה עם נשיא ארגון FIESP – הפדרציה התעשייה של סאו פאולו המדינה, הארגון הגדול ביותר המייצג את התעשייה הברזילאית. הארגון מייצג כ-130 אלף חברות תעשייתיות מכל המגזרים. אחר כך נפגש המדען הראשי עם נשיא FAPESP – מוסד ציבורי עצמאי, שמטרתו לעודד מחקר ופיתוח המדעי וטכנולוגי של מדינת סאו פאולו. תמיכה זאת מושגת באמצעות מתן מענקים לפרויקטים של מחקר שמבוצעים במוסדות להשכלה גבוהה ובמוסדות מחקר בכל תחומי הידע.

בנוסף, אבי חסון קיים 
פגישה עם פדריקו קוראדו (Frederico Curado) נשיא חברת אמברייר, אחת מיצרניות המטוסים ומערכות הגנה המובילות בעולם, שבמשך ההיסטוריה של היא מעורבת בכל ההיבטים של תעופה. בנוסף לעיצוב, פיתוח, ייצור, מכירות ותמיכה טכנית בתחום התעופה המסחרית, מציעה אמברייר פתרונות משולבים להגנה ובטחון. החברה ייצרה יותר מ-5,000 מטוסים הפועלים ב-80 מדינות בחמש יבשות (ארקיע מפעילה מטוס מתוצרת אמברייר) והיא המובילה בשוק למטוסים מסחריים עד 120 מושבים. "מטרת הפגישה היא לחזק את שיתוף הפעולה שהחל עם חתימת הסכם שת"פ תאגידים בינלאומיים מול אמברייר בקיץ הנוכחי., כך לדברי אבי חסון. חשוב לציין שלקראת המשחקים האולימפיים בריו נחתמו מבעוד מועד הסכמי שיתוף פעולה עם חברות ישראליות, שהניחו את התשתית לביסוס קשרים עסקיים והובילו להגשת פרויקטים משותפים בתחום המו"פ. 

סטארטאפים



 
 
Bookmark and Share