Telecom News - Huawei היא יצרנית הטלפונים החכמים השלישית בגודלה בעולם

Huawei היא יצרנית הטלפונים החכמים השלישית בגודלה בעולם

דף הבית >> דעות ומחקרים >> אנליסטים >> Huawei היא יצרנית הטלפונים החכמים השלישית בגודלה בעולם
Huawei היא יצרנית הטלפונים החכמים השלישית בגודלה בעולם אחרי סמסונג ואפל
מאת: מערכת Telecom News, 10.11.13, 18:00וואווי

Huawei מחזיקה ב- 4.8% משוק הסמארטפונים העולמי. חברת Huawei (וואווי), שרק לאחרונה השיקה באופן רשמי את פעילותה בישראל באמצעות היבואן הרשמי אלפא טלקום, חזרה לכבוש את המקום השלישי בנתח שוק ברבעון השלישי השנה.

ענקית הטכנולוגיה הסינית Huawei (וואווי) היא יצרנית הטלפונים החכמים השלישית בגודלה בעולם אחרי סמסונג ואפל, כך מראים נתונים של חברת המחקר IDC. בסוף הרבעון השלישי של 2013, החזיקה Huawei ב- 4.8% משוק הסמארטפונים העולמי, לאחר שברבעון המקביל אשתקד החזיקה בנתח שוק של 3.8%.

לפי סטרטג'י אנליסטיקס, מכרה וואווי 12.7 מיליון טלפונים חכמים ברבעון השלישי השנה, גידול של 67% מהתקופה המקבילה אשתקד. Huawei הציבה לעצמה יעד גידול של 10% בכל שנה במשך חמש השנים הבאות.

במחצית הראשונה של 2013 הציגה החברה גידול כולל של 10.8% ועקפה את התחזיות שלה עצמה. החברה מובילה את המגמה של השתלטות היצרניות הסיניות על שוק הסמארטפונים העולמי.

בספטמבר 2013, בחרה Huawei בחברת אלפא טלקום מקבוצת פל לנציגתה הרשמית והבלעדית בישראל, לשיווק מכשירי סלולר, טאבלטים ומגוון מוצרי תקשורת למגזר הפרטי והעסקי.

החברה השיקה בישראל שני מכשירים ראשונים מסדרת Ascend: Huawei Ascend Y300 ו-Huawei Ascend G510.

במהלך הרבעון הרביעי השנה יגיע לישראל גם הHuawei Ascend P6 - , אחד המכשירים הנמכרים ביותר של Huawei וסמארטפון דק עם עובי של 6.18 מילימטר בלבד.

ראוי לקרוא גם את דו"ח Juniper לגבי שוק הסמארטפונים העולמי לרבעון השלישי של 2013.
ASCEND
Bookmark and Share