Telecom News - טיסת החלל המסחרית הראשונה בשידור ריאליטי טלוויזיוני

טיסת החלל המסחרית הראשונה בשידור ריאליטי טלוויזיוני

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> טיסת החלל המסחרית הראשונה בשידור ריאליטי טלוויזיוני
טיסת החלל המסחרית הראשונה בשידור ריאליטי טלוויזיוני
מאת: חיים חביב, 10.11.13, 22:00הלוגו של הטיסה
 
רשת NBC וחברת וירג'ין גלקטיק בשיתוף פעולה היסטורי: רשת הטלוויזיה תעביר בשידור טלוויזיוני ראשון מסוגו את טיסת החלל המסחרית הראשונה בהיסטוריה של חברת וירג'ין גלקטיק, בה ייקחו חלק סר ריצ'רד ברנסון וילדיו הבוגרים, הולי וסאם.
 
וירג'ין גלקטיק ורשתNBC  מעמיקות את שיתוף הפעולה ביניהן. חודש לאחר פרסום ההודעה על הפקת תכנית ריאליטי משותפת חדשה -  "המירוץ לחלל", שלזוכה בה יוענק כרטיס טיסה לחללית הפרטית הראשונה SpaceShipTwo, הודיע בסוף השבוע סר ריצ'רד ברנסון, בעלי וירג'ין, כי טיסת החלל הפרטית הראשונה תועבר בשידור טלויזיוני מיוחד, שיכלול את כל ערוצי ענקית הטלוויזיה האמריקאית.
 
ריצ'רד ברנסון: "אנחנו מתרגשים, שאנשיNBC  מצטרפים אלינו במסע ההיסטורי לחלל. בפרק הראשון של טיסות החלל המסחריות נהפוך את החלל לנגיש יותר ונספק השראה לאנשים רבים מספור להצטרף אלינו במרוץ לגילוי החלל ולחדשנות מדעית".
 
אלירון ירון, יו"ר "גלקטיק דרימליין" המשווקת בישראל את כרטיסי הטיסה לחלל של וירג'ין גלקטיק: "זהו רגע טלוויזיוני קלאסי, ואין ספק, שכמה וכמה שיאי רייטינג יישברו כשמשפחת ברנסון תעלה לחללית הפרטית הראשונה".
 
באוקטובר הודיעו  NBC, וירג'ין גלקטיק ו-- "ONE THREE MEDIA"  של מארק ברנט ("הישרדות", "The Voice"), על שיתוף פעולה, במסגרתו תשדר NBC סדרת ריאליטי חדשה: "Space Race". בתוכנית תהיה לצופים לראשונה גישה ל"אמריקה"- בסיס החלל המתקדם מסוגו של וירג'ין גלקטיק, שממוקם במדבר מוהאבי בניו מקסיקו ומשמש בסיס שיגור, אימונים ומרכז הכנות לטיסות המסחריות לחלל. במסגרת התוכנית, תתועד התחרות כל העת במצלמה ותשודר לקהל הצופים.
 
למידע נוסף בקרו באתר החברה, כאן

עדכון 31.10.14ספינת החלל ספייס-שיפ 2 של חברת וירג'ין גלקטיק, שאמורה הייתה להיות הראשונה שתשמש לטיסות מסחריות לחלל, התרסקה בטיסת ניסוי. אחד הטייסים נהרג והשני נפצע קשה.

 



 
טיסת החלל



 
 
Bookmark and Share