Telecom News - הסינים מחפשים בקדחתנות טכנולוגיה ישראלית

הסינים מחפשים בקדחתנות טכנולוגיה ישראלית

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסינים מחפשים בקדחתנות טכנולוגיה ישראלית
הסינים מחפשים בקדחתנות טכנולוגיה ישראלית
מאת: חיים חביב, 10.11.13, 22:00קרן פינג אן
 
נציגי החברה הפרטית הגדולה בסין הגיעו לישראל במטרה לחפש כאן אחר טכנולוגיות מתקדמות.
 
נציגי קרן הון הסיכון "פינג אן" הסינית מבקרים השבוע בישראל. הביקור תואם ע"י הנספח המסחרי של משרד הכלכלה בשנחאי, אלעד גפני, ויכלול ביקור במרכזי מחקר, מוסדות אקדמאים, חברות ישראליות מובילות וקרנות הון סיכון ישראליות.
 
הנהלת קרן ההון סיכון הסינית Ping An Venture באה לארץ במטרה לאתר יעדי השקעה. החברה, מזרועות ההשקעות של ענקית הביטוח הסינית Ping An Insurance, מדורגת במקום ה-83 ברשימת החברות הגדולות בעולם של המגזין הכלכלי "פורצ'ן" עם נכסים בשווי של 450 מיליארד דולרים. הכנסות חברת האם הסתכמו ב-2012 ב-53 מיליארד דולרים.
 
קרן ההשקעות מתמקדת בהשקעות בתחום הציוד הרפואי והפארמה, מוצרי צריכה וטכנולוגיות תקשורת ומדיה. בביקורם ייפגשו נציגי הקרן ומנהלה עם נציגי חברות ישראליות, חברת מסחור הטכנולוגיות של האוניברסיטה העברית "יישום" וכן חברות ספציפיות - ריינבו מדיקל,  Cnoga, ו- Integrity Applications.
 
הנספח המסחרי של משרד הכלכלה בשנגחאי, אלעד גפני: "פינג אן אינו רק גוף השקעות אלא מהווה את החברה הפרטית הגדולה ביותר בסין המעסיקה כ 700,000 עובדים. תחת הנהלת החברה עומד הבנק הפרטי הגדול ביותר בסין וכן חברת הביטוח הפרטית. לחברה בסיס של 80 מיליון לקוחות בסין. שיתוף הפעולה עם החברה בכלל וקרן ההשקעות בפרט החל בתערוכה לציוד רפואי בדרום סין CMEF בה הצגנו טכנולוגיות ישראליות בפני לקוחות פוטנציאליים בסין."
 
סטארטאפים ישראליים



 
 
Bookmark and Share