Telecom News - סטארטאפים נוספים הצטרפו להצגת פיתוחים בסוף החודש בברזיל

סטארטאפים נוספים הצטרפו להצגת פיתוחים בסוף החודש בברזיל

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> סטארטאפים נוספים הצטרפו להצגת פיתוחים בסוף החודש בברזיל
סטארטאפים נוספים הצטרפו להצגת פיתוחים בסוף החודש בברזיל
מאת: מערכת , Telecom News, 19:30, 11.11.13דוד חוה
 
דוד חוה: "יש לציין את הירתמות הנספחות המסחרית של ישראל בסאו פאולו לדחיפת האירוע ואת אתר Telecom News, שתרם לחשיפת האירוע בישראל ולעיבוי המשלחת".
 
באירוע, שיתקיים ב-27.11.13 במלון Golden Tulip Paulista Plaza בסאו פאולו בברזיל ( לינק לאתר האירוע ), ואשר דיווחנו עליו בכתבות מקדימות ב-15.9.13 וב-27.10.13, תיפגשנה חברות היי-טק ישראליות עם עשרות גופים מהמובילים בברזיל ובעולם. את האירוע תנהל חברתהייעוץ MIW בשת"פ עם נספחות ישראל בברזיל.

דוד חוה (בתמונה), מנכ"ל MIW: "אנו רואים התעניינות גבוהה מהצד הברזילאי. אני מאמין, שזו הזדמנות מדהימה להתחיל בהעשרת שיתוף הפעולה בין התעשיות, הישראלית עתירת הטכנולוגיה והתעשייה הברזילאית המתעוררת והכל כך אטרקטיבית, עם קרוב ל- 200 מיליון תושבים, תיירות מפותחת ובשנים האחרונות גם חדירה והתפתחות של טכנולוגיות, תקשורת והיי-טק.
אני מזמין חברות נוספות להצטרף ולקחת חלק במשלחת ובהזדמנות הכול כך חשובה לכל אחד מהשותפים, כמו גם לתעשייה הישראלית כולה. יש לציין לחיוב את הירתמות הנספחות המסחרית של ישראל בסאו פאולו בדחיפת האירוע וכן את אתר חדשות התקשורת וההיי-טק  Telecom News, שתרם רבות לחשיפת האירוע בישראל ולעיבוי של המשלחת".

בנוסף לחברות הישראליות עליהן כבר דיווחנו (כמו  Audiocodes , Zooz ועוד), ניתן למצוא גם את החברות הבאות:

Bt9-tech, Checkmarx, Jacada, Pyramidanalytics, Supportmachines, Nativeflow

וכפי שכבר דיווחנו, בין הגופים מברזיל הצפויים ליטול חלק במפגשים נמצאים אופרטורים דוגמת  VIVO (מקבוצת טלפוניקה) שיש לה 75 מיליון משתמשים ו-TIM עם 70 מיליון משתמשים, אינטגרטורים דוגמת FITEC , ACCENTURE  ו- PROMON ובנקים, מוסדות פיננסיים ומפיצים.

ניתן עדיין לפנות ולהירשם באתר האירוע - כאן 

 
מפגש הצגת פיתוחים
 
 

 



 
 
Bookmark and Share