Telecom News - יבמ מובילה בשירותי ה- CRM

יבמ מובילה בשירותי ה- CRM

דף הבית >> חידושים הכרזות >> יבמ מובילה בשירותי ה- CRM
יבמ מובילה בשירותי ה- CRM
מאת: חיים חביב, 11.11.13, 20:00IBM
 
IBM דורגה על ידי גרטנר כמובילה בתחום אספקת שירותים בתחום ניהול קשרי לקוחות (CRM).
 
דו"ח עדכני של חברת הייעוץ ומחקר השווקים גרטנר הציב את חטיבת השירותים העסקיים הגלובאליים של יבמ ברבעון הימני העליון (Leaders) של "ריבוע הקסם" (Magic Quadrant) בחברה טובה עם החברות Deloitte  (ספקית ה CRM השלישית בגודלה בשוק) ו- Accenture.
 
בהשוואה ל- 15 ספקים, שנבחנו ודורגו בסקר, מוקמה IBM Global Business Services (GBS) במקום הגבוה ביותר ב"שלמות החזון". גרטנר בחנה ספקי שירותים על פי יכולתם להיערך לכיווני השוק הקיימים והעתידיים, רמת החדשנות שלהם ואופן מתן מענה לצרכי הלקוחות והתנהלות תחרותית.
 
חברת IBM מסייעת ללקוחותיה לתכנן, לבנות וליישם גישות חדשות לניהול קשרי לקוחות. גישות אלה משלבות מסחר אלקטרוני, טיפול ב- Big Data וניתוח אנליטי לצד טכנולוגיות מובייל ותשתיות ענן. ליבמ יכולת שירותי ייעוץ מקיפה, לרבות יכולות עבודה כסוכנות אינטראקטיב לכל דבר, מומחיות במגוון תחומי תעשייה, וכישורי מו"פ דוגמת מעבדת חוויית הלקוח אותה מפעילה החברה, ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים דוגמת מחשב ה- Watson. כל אלה מאפשרים ליבמ להציע ללקוחותיה יכולות מתקדמות לבניה ולאספקת חוויית לקוח איכותית בהתאמה אישית ובמהירות שיא.
 
בשנים האחרונות ביצעה יבמ שורת השקעות ברכישת חברות תוכנה בעולם ה- CRM, בהן: SPSS, Unica, Coremetrics, Tealeaf, Varicent, Vivisimo ו- Cast Iron. נכסי הידע והכלים של החברות הנרכשות הוטמעו ושולבו למגוון כלי הניתוח האנליטי של החברה לסביבת CRM, והעצימו מאד את כוחה של יבמ.
 
עפ"י דו"ח גרטנר, נמשך הביקוש הגבוה לשירותי יישום בתחום ה- CRM וספקי השירותים מרחיבים בהתמדה את תחומי העיסוק אל מעבר לתוכנת ה- CRM עצמה, ואף מציעים שירותי ייעוץ, ניתוח אנליטי, ניהול דיגיטאלי וניהול קשרי לקוחות בסביבת רשת חברתית.
 
היקף שוק ה- CRM בשנת 2013 נאמד ע"י גרטנר בכ- 34 מיליארד דולרים עם קצב צמיחה שנתי של כ- 7%.
 
לעיון בדו"ח המלא של גרטנר ר' כאן
CRM



 
 
Bookmark and Share