Telecom News - דירוג 10 הסמארטפונים המומלצים לקראת ראש השנה האזרחית עפ"י ZDNet

דירוג 10 הסמארטפונים המומלצים לקראת ראש השנה האזרחית עפ"י ZDNet

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> דירוג 10 הסמארטפונים המומלצים לקראת ראש השנה האזרחית עפ"י ZDNet
דירוג 10 הסמארטפונים המומלצים לקראת ראש השנה האזרחית עפ"י ZDNet
מאת: מערכת Telecom News, 11.11.13, 21:34סמארטפונים

לקראת כריסטמס וראש השנה האזרחית פרסם היום אתר ZDNet את הרשימה שלו לגבי דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר. זה הדירוג הראשון הכולל את המכשיר החדש Nexus 5.

אתרים ובלוגים טכנולוגיים שונים נוהגים לפרסם מידי פעם את הדירוג העדכני שלהם לגבי הסמארטפונים הטובים ביותר. למשל, לאחרונה דיווחנו על דירוג הסמאטרפונים של אתר Business Insider לחודש נובמבר 2013.

השיטה של אתר ZDNnet  או אתר Business Insider שונה לחלוטין מהשיטה בכתבה :"מהם הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם עפ"י מומחים", בה דווחנו על מחקר, שבדק 500 מכשירים ברחבי העולם לגבי 24 תכונות תוך התחשבות בדירוגים של בלוגים טכנולוגיים מובילים בעולם. עם זאת, המחקר העולמי הזה לא כלל את המכשירים החדשים מהתקופה האחרונה, וזו עוד סיבה, שהממצאים מאד שונים מאד בין הדירוג שלו לדירוגים האחרונים של אתרי הטכנולוגיה השונים, שמשתמשים גם במספר מדדים קטן יותר ומתייחסים לארה"ב. בעוד שאתר Business Insider ציין שהוא התחשב בעיצוב המכשיר, תכונות החומרה והתוכנה שלו, מבחר התכנים ומחירו בארה"ב, אתר ZDNet לא מסר על סמך מה דורגו הסמאטרפונים ואיזה משקל ניתן למשתני הבדיקה השונים.

ברשימה להלן יש מכשיר iOS אחד, מכשיר ווינדוספון אחד ו-8 מכשירי אנדרואיד.

להלן הדירוג של ZDNet לקראת החגים הנוצרים:

1) Iphone 5S
2) HTC One
3) Samsung Galaxy Note 3

4) Nokia Lumia 1020
5) Google Nexus 5
6) Moto X
7) LG G2
8) Samsung Galaxy S4
9) Motorola Droid Maxx
10) Sony Xperia Z1

הדירוגים של ZDNet ו-Business Insider שונים זה מזה, למעט 2 המקומות הראשונים: ה-iPhone 5S  ולאחריו ה-HTC One הם הכי מומלצים ע"י 2 האתרים הללו.
 



 
 
Bookmark and Share