Telecom News - האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס בישראל השלים את המחזור השלישי

האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס בישראל השלים את המחזור השלישי

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס בישראל השלים את המחזור השלישי
האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס בישראל השלים את המחזור השלישי
מאת: מערכת Telecom News, 12.11.13,  12:54

10 חברות המחזור השלישי פיתחו פתרונות במגוון תחומים וביניהם: שירותים מבוססי מיקום בתוך מתחמים סגורים, שיקום בענן, שירותים רפואיים מרחוק למבוגרים, משחקי מציאות רבודה ועוד.
 
האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס בישראל השלים היום את מחזור מס' 3. במהלך המחזור הצליחו כבר 5 חברות לגייס או לקבל הצעות השקעה בסכום כולל של 5 מיליון דולרים כ-1 מיליון דולרים בממוצע.  

10 החברות הבוגרות נהנו מהתמיכה של מספר חברות גלובליות, שהשתתפו בתוכנית האקסלרטור וביניהן: eBay, Comcast ו- Deutsche Telekom. החברות הרב לאומיות תרמו מנטורים של מנהלים בכירים, סיוע בפיתוח טכנולוגיות ופתרונות, פתיחת אתרי בטא לבחינת הפתרונות, קישור ללקוחות ועוד.

תוכנית האקסלרטור, שנמשכת 4 חודשים, ממוקדת בסיוע לסטארטאפים לפתח מוצרים ושירותים ברמה עולמית ולבצע קפיצת מדרגה מהירה לשוק העולמי. 10 החברות הבוגרות נבחרו בקפידה מתוך כ-380 חברות, שהגישו מועמדות (2.6%).   
  
חנן לביא, (בתמונה משמאל), מנהל האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס בישראל: "ההישגים של הסטארטאפים במחזור השלישי, הגידול במספר החברות חנן לביאהגלובליות המשתתפות וגיוסי ההון, שכבר הושלמו, מעידים על ההצלחה הגוברת של התוכנית. אנו רואים עתה אף חברות המדלגות מעל שלב גיוס הסיד ופונות ישר לגיוס סבב ראשון, דבר המעיד על איכות היזמים במחזור זה". 
   
85% מ-24 החברות, שהשתתפו ב-2 המחזורים הראשונים של האקסלרטור גייסו בממוצע 1 מיליון דולרים בתקופה של חצי שנה מיום סיום המחזור. ההצלחה של מודל האקסלרטור בישראל סייעה להחלטתה של מיקרוסופט לפתוח אקסלרטורים מבוססים על מודל זה בלונדון, ברלין, בנגאלור, בייג'ינג ותוכניות בפריז ובמוסקבה.  


גיא שחורי, eBay, שותפה של האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס בתל אביב: "הסטארטאפים הבוגרים מעוררים השראה אמיתית ואנו גאים להיות שותפים בתוכנית. השילוב של יזמים מוכשרים עם מנטורים ברמה עולמית והאנרגיה היצירתית של אומת הסטארטאפים הוא מקפצה אדירה להצלחה. אנו כבר בציפייה לראות את המחזור הבא של סטארטאפים מבטיחים". 
 
צחי וייספלד, (בתמונה משמאל), דירקטור בכיר ב-Microsoft Ventures: "אנו עוזרים להקמת סטארטאפים יוצאי דופן ברחבי העולם. אחת מנקודות החוזק הייחודיות שלנו היא השותפות עם לקוחות ארגוניים גדולים והיכולת שלנו לספק לסטארטאפים גישה חסרת תקדים לשווקים, שהיא בבחינתצחי וייספלד יתרון משמעותי לכל סטארטאפ".
 


לפני מספר ימים נפתחה ההרשמה למחזור 4 של האקסלרטור. ניתן להגיש בקשה בלינק זה
 

חברות המחזור השלישי פיתחו פתרונות במגוון תחומים:
 
 NAVIN- מפתחת מערכת מיקום וניווט במבנים סגורים ללא צורך בחומרה כלשהיא וכיול. המערכת רותמת את חוכמת ההמון, כמוWaze , ונפרשת מעצמה. האפליקציה מאפשרת התמצאות בכל מקום והנחיות הגעה למוצר, שירות, מקום או אדם, שהמשתמש מחפש.

METAL COMPASS – הופכת כל אביזר פיזי להתקן משחק המשולב בחוויה הדיגיטלית. לדוגמא, בחווית המשחק של משחקי היריות הפופולריים לעולם האמיתי ע"י שילוב של תוכנה חדשנית עם אביזרי משחק מלהיבים.

 APPIXIA - היא פלטפורמה המאפשרת לעסקים קטנים ובינוניים לבנות ולנהל את הנוכחות שלהם במובייל.

vuboo - מפתחת חוויית צפייה למסך השני (הסמארטפון) ובאמצעות אפליקציה חברתית מקשרת בין אוהדי כדורגל היושבים בסלון ביתם לאצטדיון וירטואלי ברשת.

Kytera מפתחת פתרון העוזר למבוגרים להזדקן בביתם. המערכת מנטרת את התנהגות הקשיש בביתו, ובאמצעות ניתוחי  Big Data"לומדת" את דפוסי ההתנהגות ומתריעה על סטייה או שינוי.

Semperis - מספקת שירותי התאוששות כשרות ענן לתשתית ההזדהות הארגונית, שמאפשרים התאוששות מיידית החל מרמת תכונות בודדות וכלה בכלל השירות, וזאת ע"י אספקת תשתית שחזור לשכבה האפליקטיבית.

ConferPlace - היא פלטפורמה לכנסים וירטואליים לחוויית כנס מלאה מהבית או המשרד. היא מאפשרת להרחיב את הכנס מעבר לגבולותיו הפיזיים ולהגיע למיליוני משתתפים במקום אלפים בודדים.

KitLocate - מספקת פתרונות מתקדמים לשירותי המיקום עבור מפתחי אפליקציות, שמאפשרים לדעת את מיקום המשתמש (גם כאשר האפליקציה ברקע) תוך ניצול מינימלי של משאבי הסוללה.

rojoom - מפתחת פלטפורמה לצריכת תוכן חווייתית מרחבי האינטרנט ומאפשרת בניית מסלולי תוכן עפ"י נושאים שונים.

Cell Mining - מפתחת טכנולוגיה לאופטימיזציה ושיפור תפקודן של רשתות סלולר באמצעות חכמת המונים (crowd sourcing).


 
אקסלרטור
Bookmark and Share