Telecom News - הענן החכם של יבמ למגזר הממשלתי עולה מדרגה

הענן החכם של יבמ למגזר הממשלתי עולה מדרגה

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> הענן החכם של יבמ למגזר הממשלתי עולה מדרגה
הענן החכם של יבמ למגזר הממשלתי עולה מדרגה
מאת: חיים חביב, 13.11.13, 19:00IBM
 
חברת IBM הוסמכה לתקן האבטחה הגבוה ביותר של הממשל בארה"ב.

תשתית שירותי ענן המחשוב החכם של יבמ לשירות הממשלתי, SmartCloud for Government, הוכרה ע"י הממשל האמריקאי (סוכנות JAB) כתואמת במלואה לדרישות תקני תכנית ניהול הסיכונים הפדראלית (FedRAMP), וזכתה באישור מותנה להפעלה שוטפת (P-ATO). קבלת האישור ביבמ משלימה את סדרת ההרשאות הנדרשות ע"י הממשל בארה"ב מוקדם מתאריך היעד, שנקבע לכך, יוני 2014.

מערכת סביבת הענן החכם של IBM למחשוב ממשלתי פועלת במסגרת מרכזי המידע הפדראליים בקולורדו ובצפון קרוליינה. הטמעת תפישות אבטחה מחמירות מאפשרת למערכות יבמ לעמוד בדרישות התובעניות בתכנית "ענן תחילה", שמפעיל הממשל בארה"ב. המערכת של יבמ, שהושקה ב- 2010, מציעה את הסביבה המאובטחת ביותר של תשתיות ענן בריבוי משתמשים ויישומים. שורת גופים בממשל האמריקאי כבר אימצו פתרונות ענן אלו.
 
תכנית FedRAMP, אשר בתקניה עומדת סביבת הענן של יבמ, משקפת תכנית כוללת של הממשל לפיתוח ויישום גישה אחידה להערכת רמת האבטחה, הרשאות וניטור שוטף של מוצרים ושירותים בסביבת ענן מחשוב. פורום JAB, שאחראי לאישורים והסמכות במסגרת התוכנית, משלב את מנהלי טכנולוגיות המידע של משרד ההגנה, המשרד לביטחון המולדת ומנהל השירותים הפדראליים.
 
שירותי ענן
Bookmark and Share