Telecom News - יבמ רכשה את Fiberlink

יבמ רכשה את Fiberlink

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> יבמ רכשה את Fiberlink
יבמ רכשה את Fiberlink
מאת: חיים חביב, 14.11.13, 22:30פיברלינק
 
חברת Fiberlink מפתחת פלטפורמת ניהול תקשורת ארגונית ניידת מאובטחת בשם MaaS360. ראיון בלעדי עם נשיא Fiberlink, שנערך לפני כחודשיים בעת ביקורו בישראל, מצוי כאן
 
IBM רוכשת את חברת Fiberlink Communications מפנסילבניה, מפתחת פלטפורמת התקשורת הארגונית הניידת MaaS360, שפועלת בסביבת ענן. הרכישה מרחיבה את סל מוצרי המובייל, שמקדמת יבמ במסגרת מיזם MobileFirst. הרכישה תאפשר ליבמ להציע פתרון מקיף לניהול, אבטחה וניהול אבטחה למשתמשים ניידים, שכולל ניהול תנועות עסקיות מאובטחות, יכולות בינת-אבטחה לאפליקציות ניידות, וטיפול במשתמשים, תכנים ונתונים.

פלטפורמת MaaS360 משמשת במגוון תחומי משק ותעשייה, בהם שירותים פיננסיים, שירותי בריאות ויצור. באמצעות מודל אספקה הנשען על סביבת ענן, מקצרת MaaS360 את משך הזמן ומורידה את העלות הכוללת לתמיכה בעובדים המשתמשים במכשירים ניידים אישיים לצורכי עבודה (BYOD). משתמש קצה יכול להתחבר לרשת הארגונית עם מכשיר פרטי, במתכונת מאובטחת ומנוהלת ובתהליך מהיר. רכישת החברה המפתחת תאפשר ליבמ להציע יכולות ניהול מכשירים ניידים ((MDM מבוססות ענן או בהתקנה באתר הלקוח, כלים לניהול תוכן נייד (MCM), וכלים לניהול אפליקציות (MAM), לרבות כלים להפרדה בין מידע אישי ופעילות פרטית לבין תכנים ארגוניים, המנוהלים כולם על גבי המכשיר הנייד של משתמש הקצה.
 
על פי ההערכות חברות יעוץ בשוק, צפוי נפח השימוש אותו עושים עובדים באפליקציות ניידות עד שנת 2015 להכפיל עצמו. כבר כיום, משתמשים 81% מהעובדים הבוגרים (מעל גיל 18) לפחות במכשיר נייד אחד, לצורך עבודתם השוטפת.

הרכישה מעצימה את כוחה של IBM, שחותרת לאחד את מכלול משאבי המובייל אל פלטפורמה אחת. כך לדוגמא, ארגונים בכל גודל יוכלו לבנות אפליקציות מאובטחות החל משלב התכנון הראשוני, בעזרת כלי Worklight וסריקות האבטחה של יבמ AppScan, ולנהל עסקות מאובטחות בעזרת מערכת בינת האבטחה הייחודית של Trusteer - כולן מערכות, שפותחו בישראל על ידי חברות, שרכשה יבמ. בהמשך פעילותם, יוכלו הלקוחות האלה לשפר את חוויית המשתמש, בעזרת הכלים של Tealeaf, שנרכשה גם היא במסע רכישות המרתון האסטרטגי של יבמ בתחום המובייל.

מערכת MaaS360 תהפוך חלק מסל מוצרי התוכנה כשירות של יבמ, הכולל כבר יותר מ- 100 שירותי ענן. יבמ מתכוונת להציע את התוכנה על גבי תשתיות הענן של SoftLayer
IBM



 
 
Bookmark and Share