Telecom News - שכבת הגנה נוספת במלחמה בסייבר – AirPatrol מגיעה לישראל

שכבת הגנה נוספת במלחמה בסייבר – AirPatrol מגיעה לישראל

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> שכבת הגנה נוספת במלחמה בסייבר – AirPatrol מגיעה לישראל
שכבת הגנה נוספת במלחמה בסייבר – AirPatrol מגיעה לישראל
מאת: מערכת Telecom News, 17.11.13, 21:45AirPatrol
  
חברת Mobility In Cloud מדווחת על חתימת הסכם שיתוף הפעולה וקבלת הנציגות של חברת AirPatrol בישראל, החברה תהפוך לזרוע המשווקת והטכנית של הפתרונות המובילים בעולם-  ZoneDefense ו- ZoneAware לזיהוי, ניטור וניהול מכשירים ניידים על בסיס מיקום.
 
AirPatrol היא המובילה בתחומה בעולם באספקת פלטפורמות איתור וניהול מכשירים על פי מיקום. לחברה שתי טכנולוגיות ייחודיות, טכנולוגיית ZoneDefense המשמשת בעיקר גופים בטחונים וממשלתיים, המספקת יכולת לאתר מכשירים משדרים במגוון טכנולוגיות סלולאריות ואלחוטיות ברמת דיוק של 3 מטרים ללא תלות בעצמים הסובבים אותם, וטכנולוגיית ZoneAware אשר מיישמת יכולות דומות לטכנולוגיית ה- ZoneDefense עבור המגזר האזרחי. על לקוחותיה של AirPatrol נמנים הן המוסדות הבטחוניים המסווגים ביותר בארה״ב, והן חברות ענק ציבוריות.
 
עם הגידול העצום שיש בשימוש במכשירי טלפון חכמים (סמארטפונים) ומחשבי לוח בכל מקום מוצאים את עצמם ארגונים רבים מתמודדים עם תופעת ה-BYOD  (ר"ת:Bring Your Own Device). האתגרים בתופעה זאת בולטים בארגונים בטחונים וממשלתיים שמנסים בדרכים שונות להתמודד עם אתגרים של שמירה על המידע והגנה על סודות מסחריים , ביטחוניים וצבאיים לצד זיהוי מיקום המכשיר. במקביל במגזר האזרחי עולים צרכים חדשים לאספקת פתרונות מבוססי מיקום הן להתמודדות עם מידע רגיש והן לקבלת אכיפה ואתראה על ציוד או אירוע מבוסס מיקום.
 
הטכנולוגיות של AirPatrol מספקות הן יכולת זיהוי של אותם מכשירים באותם אזורים מוגדרים ויכולת התממשקות מהירה למערכות צד שלישי, כדוגמת מערכות MDM בכדי לספק מנגנון אתראה ואכיפה מידית המבוססת על פי מיקום והתאמת המכשיר הנייד לעבודה בהתאם לאכיפה באותו מקום מוגדר.
 
בין לקוחות החברה ניתן למצוא גופים כמו FBI, CIA, DOD, פיקוד היחידות המיוחדות האמריקאיות, חברת BlackBerry, מוסדות פיננסיים בוול סטריט, בתי כלא במדינות שונות ועוד. מוצרי AirPatrol נמכרים או מצויים בתהליכי אישור בלמעלה מ- 30 מדינות ברחבי העולם.
 
ד״ר גיא לוי-יוריסטה, סגן נשיא לטכנולוגיה AirPatrol: "אני נרגש כישראלי, ובמיוחד כבוגר תלפיות וכבוגר היחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין אשר שירת בצה״ל כשמונה שנים, להתחיל לעבוד עם ארגונים ומוסדות ישראלים הידועים בכל העולם כמובילים בתחומי הביטחון , ההגנה והמלחמה בסייבר , מוביליטי אין קלאוד הינה שותפה טבעית להתחלה זאת בישראל , הידע הרב שיש לחברה ולאנשיה בתחום המכשירים הניידים, הMDM ותחום הBYOD יספקו לנו יתרון גדול מאד בדרך בה נוכל לענות על הצרכים המיוחדים של השוק הישראלי  הן במישור הביטחוני והן במישור האזרחי".
דוד אדי
דודו אדי, מנכ"ל Mobility In Cloud: "אני מברך על שיתוף הפעולה שנחתם עםAirPatrol  שהינה שותפה טבעית לאתגרים להם מספקת חברת מוביליטי אין קלאוד פתרון ייחודי ויצירתי.

החיבור עם הטכנולוגיה מובילת השוק של AirPatrol יכול לספק לארגונים וגופים ביטחוניים את הפתרון הטוב והיעיל ביותר להתמודד עם סכנות הסייבר. החיבור הפשוט של AirPatrol לפתרונות צד שלישי לרבות MaaS360 המיוצג על ידי החברה יכול לספק סוויטה של הגנה מקצה לקצה ועמידה באותם אתגרים"
שת"פ
Bookmark and Share