Telecom News - מצטרפת ראשונה למיזם הסיבים האופטיים:IBC חתמה על הסכם עם טריפל סי

מצטרפת ראשונה למיזם הסיבים האופטיים:IBC חתמה על הסכם עם טריפל סי

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> מצטרפת ראשונה למיזם הסיבים האופטיים:IBC חתמה על הסכם עם טריפל סי
מצטרפת ראשונה למיזם הסיבים האופטיים:IBC  חתמה על הסכם עם טריפל סי
מאת: מערכת Telecom News, 18.11. 09:00רמי נחום
 
ההסכם מבוסס על מודל Open Services Exchange, שמאפשר לבעלי רישיון תקשורת להציע בתנאי תחרות שווים חיבור לתשתית הסיבים האופטיים עבור לקוחותיהם.
 
בהמשך לחשיפה שלנו כאן, חברת IBC הודיעה היום, כי חתמה על חוזה עם חברת טריפל סי, שמספקת שירותי מחשוב ענן, במסגרתו תוכל להציע ללקוחותיה קישור באמצעות תשתית הסיבים האופטיים וכן להציע את שירותיה בפורטל הניטראלי, שתפעיל IBC.
 
ההסכם מבוסס על המודל העסקי של Open Services Exchange, שייעודו עידוד חדשנות טכנולוגית ובחירה (חופשית) של הצרכנים באמצעות בניית רשת ניטראלית, שפתוחה לשימושו של כל בעל רישיון לתקשורת בישראל בתנאים שווים. בנוסף לחיבור לתשתית הסיבים האופטיים, יוכלו ספקי השירותים הפועלים על גבי תשתית  IBC  להציע לצרכנים מגוון רחב של שירותים באמצעות פורטל ניטראלי, דרכו משתמשי הקצה יוכלו לרכוש שירותים מגוונים מספקי השירות. ב-IBC מאמינים, כי מודל זה יעודד חדשנות טכנולוגית, בחירה חופשית ויאפשר הפחתה משמעותית לצרכן הקצה של עלויות שירותי התקשורת.
 
רמי נחום (בתמונה), מנכ"ל טריפל סי: "מדובר במהפכה של ממש לאזרחי המדינה ולעולם העסקי בישראל, שתקבל ביטוי בתשתית תקשורת המתקדמת בסוגה בעולם, שתאפשר אספקת שירותי תקשורת מתקדמים ותגביר את התחרותיות בשוק. הסיבים האופטיים יאפשרו לטריפל סי להתחרות בענקיות מחשוב ענן בינלאומיות ולהציע ללקוחותיה מגוון רחב יותר של שירותים בעלויות אטרקטיביות יותר. טריפל סי גאה להיות בין החברות הראשונות שתוכלנה להציע את שירותיהן על גבי תשתית זו".
 
דני לאובר, מנכ"ל IBC: "תשתית סיבים אופטיים ניטראלית, שמאפשרת תקשורת סימטרית (הורדת והעלאת נתונים במהירות זהה) בקצבים גבוהים ביותר (עד (1Gbps , היא הדרך היעילה להבטחת זרם מתמשך של פיתוחים ושירותים חדשניים, היוצרים צמיחה בקהילות לצד מחירים נמוכים יותר עבור צרכנים. אנו בעיצומו של שלב הפיתוח בפרויקט תשתית חסר תקדים, ובימים אלה מגייסים שותפים ראשונים, שייצאו איתנו לדרך. אנו מודים לטריפל סי על הבעת האמון".  לאובר הוסיף, כי בקרוב תכריז החברה על הסכמים עם חברות תקשורת נוספות.
 
רשת הסיבים אופטיים, שתגיע עד לביתם של צרכני התקשורת בישראל, תיתן מענה למגמות עולמיות ומקומיות, כגון מחשוב ענן, אפליקציות מתקדמות, התלכדות טכנולוגית (נייח, נייד). המודל העסקי של  IBC מבוסס על  תשתית סיבים ניטראלית המאפשרת  לספקי השירות להציע מגוון עצום של שירותים ופיתוחים מתקדמים, כגון רפואה מתקדמת מרחוק,IPTV , סלולר דור 4, On line gaming, מחשוב ענן מתקדם, אחסון נתונים ברשת, למידה מרחוק, עבודה מהבית ועוד. שירותים אלו ועוד אינם אפשריים על גבי רשתות התקשורת הקיימות, שאינן תומכות בתקשורת סימטרית.



 
 
Bookmark and Share