Telecom News - SRCEEMO היא הראשונה בתכנית Fit4Eurtope של Deutsche Telekom

SRCEEMO היא הראשונה בתכנית Fit4Eurtope של Deutsche Telekom

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> SRCEEMO היא הראשונה בתכנית Fit4Eurtope של Deutsche Telekom
הסטארטאפ הישראלי SCREEMO - הראשון להצטרף  לתוכנית ה- Fit4Europe של Deutsche Telekom
מאת: מערכת Telecom News, 18.11.13, 10:32מענק

במסגרת ההצטרפות לתוכנית, שמריצה בישראל  hub:raum TLV של Deutsche Telekom, תקבל Screemo מענק בגובה של 15-20 אלף אירו, ליווי שוטף של מומחי hub:raum ושטחי משרד בברלין. Deutsche Telekom תערוך איתה מספר ניסויים עם שותפים עסקיים נוספים בגרמניה.
 
hub:raum TLV ותוכנית Fit4Europe של Deutsche Telekom, צירפו אליהן באופן רשמי את חברת Screemo. הסטארטאפ  התל אביבי, בוגר האקסלרטור של מיקרוסופט, הוא הראשון, שייכנס לתוכנית המציעה ליזמים ישראלים מסלול תמיכה בכניסה לשוק האירופאי, בדרך לסיפור ההצלחה המסחרי.
 
hub:raum היא יוזמה המחברת דויטשה טלקום עם הקהילה הגלובלית והחדשנית של חברות הזנק צעירות. hub:raum TLV, שנחנכה השנה, ותוכנית Fit4Europe -התכנית לתמיכה פיננסית ופתיחת דלתות בפעילות הראשונית, שהיא מציעה לחברות ישראליות צעירות, מסייעות לסטארטאפים בשלבי הסיד לבצע את הפיילוטים/מכירות הראשונות לשוק הגרמני והאירופאי, בין אם ישירות ל- Deutsche Telekom ובין לרשת השותפים הענפה, שיש לדויטשה טלקום ברחבי אירופה. חברות במסגרת התוכנית מקבלות, בין היתר, עם ההצטרפות מענק בגובה של 15-20 אלף אירו, ליווי שוטף של מומחי hub:raum ושטחי משרד בברלין. Deutsche Telekom מקבלת אופציה להשקעה בחברה של עד 300 אלף אירו.
 
המוצר של SCREEMO מכוון לאירועי ספורט, מוזיקה וכנסים, ומאפשר למשתמשים לבצע אינטראקציות אישיות בזמן אמת, בין מסכים דיגיטליים, ערוצי מדיה חברתית והסמארטפונים שלהם. במסגרת ההצטרפות לתוכנית, תערוך החברה הישראלית, ביחד עם Deutsche Telekom ושותפותיה מספר ניסויים של הפתרון שלה בגרמניה.
 
אקסל מננקינג, (בתמונה משמאל), מנהל הפעילות הבינלאומית של hub:raum."התוכנית שלנו נותנת לחברות הישראליות רוח גבית חזקה ביותר כדי להביא ביחד את המוצרים והפיתוחים הישראלים לשוק האירופאי. בשנים האחרונות צמחה בזירה הישראלית תרבות עשירה של מגוון חברותאקסל מננקינג הזנק, עם פורטפוליו עשיר בפתרונות טכנולוגיים חדשניים היכולים להצליח גם באירופה. במקביל לכניסתה של Screemo לתוכנית, אנו בוחנים עוד מספר חברות ישראליות המתאימות למודל הפעילות שלנו".
 
hub:raum TLV כבר חתמה על הסכמי שיתופי פעולה עם האקסלרטורים Startupbootcamp,
TheJunction, TheTime, Microsoft Venture Accelerator, ועם Siftech הירושלמית.
.
מידע על התוכנית - כאן.                      
טופס בקשת הצטרפות - כאן.      
 



 
 
Bookmark and Share