Telecom News - חגיגה מוקדמת מדי? PrimeSense מכחישה כרגע את מכירתה ל-Apple

חגיגה מוקדמת מדי? PrimeSense מכחישה כרגע את מכירתה ל-Apple

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> חגיגה מוקדמת מדי? PrimeSense מכחישה כרגע את מכירתה ל-Apple
חגיגה מוקדמת מדי? PrimeSense מכחישה כרגע את מכירתה ל-Apple
מאת: מערכת Telecom News, 18.11.13, 14:58
הכחשה
ראשונים לדווח: אתרי החדשות בארץ דיווחו אתמול ש-Apple רכשה את PrimeSense ב-345 מיליון דולרים. היום פרסמה פריימסנס הודעת הכחשה והודיעה, שהיא לא מגיבה לשמועות ולשמועות ממוחזרות.

מרבית אתרי החדשות בארץ (כמו לראשונה כלכליסט, ולאחר מכן ישראל היום, ידיעות אחרונות, הארץ ועוד) פרסמו אתמול כתבות וניתוחים על כך, ש-Apple רכשה את PrimeSense ב-345 מיליון דולרים.

היום פרסמה PrimeSense הודעה של "מעין הכחשה" ב- Business Insider, תוך שהיא מדגישה, שהיא לא תגיב לשמועות ולשמועות ממוחזרות בזו הלשון:
 

PrimeSense is the leading 3D technology in the market. We are focused on building a prosperous company while bringing 3D sensing and Natural Interaction to the mass market in a variety of markets such as interactive living room and mobile devices. We do not comment on what any of our partners, customers or potential customers are doing and we do not relate to rumors or recycled rumors.- PrimeSense


עד כה לא התפרסמה תגובתה של אפל, ועדיין מוקדם מדי ולא ברור אם העיסקה הבשילה סופית. לפני שנה דווח, ש-PrimeSense מצויה בקשיים, ויתכן שעתה הפרסומים על רכישתה בסכום הנ"ל מבטאים אולי את הרצון של בעלי המניות להציף ערך לחברה. סביר להניח, שאם העסקה אכן סוכמה סופית לקראת חתימה, לא הייתה יוצאת הודעה כזו מטעם פריימסנס. בכל מקרה, יש להמתין עד סוף השבוע  ולראות, אם בעיות בין הצדדים תיפתרנה והעסקה אכן תצא לפועל.

בחודש יולי השנה פורסם בכלכליסט  באופן בלעדי סיפור דומה, ש-Apple  עומדת לרכוש את PrimeSense ב-280 מיליון דולרים, מה שלא התרחש. לכך מתכוונת פריימסנס בהודעתה, שהיא לא מתייחסת "לשמועות ולשמועות ממחוזרות".


פריימסנס פיתחה מערכת משולבת חומרה ותוכנה, שמבוססת על בקר חומרה המשמש כחיישן 3D, שיכול לזהות הבעות פנים,מחוות ותנועות גוף האדם. זאת, על מנת  לתרגם את ההבעות, המחוות והתנועות לשימושים כמו ל"בית חכם", לתעשיית הרכב, לאפליקציות סלולריות, למשחקים סלולריים ולמשחקי מחשב, מה שדרוש לאפל עבור המכשירים שלה אפל TV ואחרים. אולם ראוי גם להזכיר, של-Apple יש פטנטים בתחום המחוות בטכנולוגיות 3D , ולכן אולי היא רוצה לרכוש את פריימסנס כדי למנוע מחברות מתחרות לרכוש את הטכנולוגיה שלה.



 
 
Bookmark and Share