Telecom News - סטודנט, האם אתה מוכן לעולם ה- Big Data?

סטודנט, האם אתה מוכן לעולם ה- Big Data?

דף הבית >> חידושים הכרזות >> סטודנט, האם אתה מוכן לעולם ה- Big Data?
סטודנט, האם אתה מוכן לעולם ה-Big Data?
מאת: חיים חביב, 18.11.13, 16:30IBM

מערכת מקוונת של יבמ תסייע לסטודנטים לבחון ולהתאים את כישוריהם למגוון מקצועות חדשים הנדרשים בעולמות ה-Big Data והניתוח האנליטי ולטפח כישרונות בקרב הדור הבא של כוח העבודה.

המערכת החדשה נחשפה באירוע של המשרד למדע וטכנולוגיה בוושינגטון, במענה לקריאת ממשל הנשיא אובמה, לקדם שותפות בין מגוון שחקנים הפועלים בשוק, על מנת למצות את פוטנציאל ה- Big Data לקידום יעדים מרכזיים בפניהם ניצב המשק האמריקאי: צמיחה, חינוך, בריאות, אנרגיה.
 
מערכת מקוונת להערכת כישורים אנליטיים, שהשיקה IBM, תסייע לסטודנטים להעריך את מידת מוכנותם לקריירה בתחום ה-Big Data והניתוח האנליטי, ואף לקבל הדרכה והכוונה בדבר הדרכים לפיתוח כישוריהם בתחומים אלה. זאת, על מנת למצב עצמם בעמדת זינוק טובה למשרות עתידיות, בתחום הצפוי לצמיחה מהירה (וסובל ממחסור גדול של בעלי מקצוע). מעבר לשירות לסטודנטים ולאוניברסיטאות, מסייעת המערכת החדשה לארגונים לאתר את המועמדים הטובים ביותר למשרות בתחומים אלה, להעריך באופן מדויק יותר את ביצועיהם ולשפר את מערך משאבי האנוש בארגון.
 
החל מהחודש, יכולים סטודנטים ב-8 אוניברסיטאות בארה"ב בהן נערך ניסוי החלוץ, לגשת אל הפלטפורמה שהעמידה יבמ, להיבחן מרחוק ולקבל דו"ח ביצועים אישי והנחיות לטיוב כישוריהם. גם האוניברסיטאות המשתתפות בניסוי תזכנה בדו"ח ביצועים מצטבר של המשתתפים,  ותוכלנה לשלב התאמות לתכניות הלימודים שלהן כהכנה לקריירה בתחום זה.

יבמ קשורה כיום ליותר מאלף אוניברסיטאות ברחבי העולם, במטרה לפתח תכנית לימודים, שתשקף את התמהיל הנדרש של כישורים עסקיים, טכנולוגיים ויכולת לפתרון בעיות, כישורים הנדרשים מסטודנטים המבקשים לעסוק בעולמות ה-Big Data והניתוח האנליטי.

פיתוח כלי האבחון החדש לבחינת כישורים בתחום ה-Big Data נעשה בשיתוף פעולה בין יבמ לתריסר לקוחות מרכזיים שלה (בהן יצרנית המטוסים בואינג וחברת הביטוח Nationwide). במסגרת זו, הוגדרו הכישורים והיכולות העשויים לנבא הצלחתו של סטודנט בעבודה בתחום זה.

 
ביג דאטה



 
 
Bookmark and Share