Telecom News - קרנות, גופי השקעה ואנג'לים אמריקאים יבחנו טכנולוגיות מישראל בניו יורק

קרנות, גופי השקעה ואנג'לים אמריקאים יבחנו טכנולוגיות מישראל בניו יורק

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> קרנות, גופי השקעה ואנג'לים אמריקאים יבחנו טכנולוגיות מישראל בניו יורק
קרנות, גופי השקעה ואנג'לים אמריקאים יבחנו טכנולוגיות מישראל בניו יורק
מאת: מערכת Telecom News, 19.11.13,  20:25דוד חוה

אירוע, שיפגיש חברות סטארט-אפ ישראליות ביחד עם משקיעים אמריקאים ויערך בניו-יורק בתאריך ה-5.12.13 מעורר עניין רב בקרב גופי השקעה, אנג'לים ובנקאי השקעות.
 
לאירוע, שיכלול פגישות אישיות של באי המשלחת מישראל עם המשקיעים האמריקאים, נרשמו עד כה למעלה מארבעים גופי השקעה והרשימה הולכת ומתחזקת.

המשלחת מישראל כוללת כרגע 11 חברות, בהן:
BUZZILLA, BT9-TECH, FS21, TECHI, VAULTIVE, GOOPI,  LAWYA , BEES AND POLLENS,  WORLD8, SAFE-T, COMMTIMIZE

דוד חוה (בתמונה), מנכ"ל חברת הייעוץ MIW : "ניתן לשייך את ההרשמה המאסיבית מהצד האמריקאי בסדרה חסרת התקדים של אקזיטים תוצרת כחול לבן מול חברות אמריקאיות המובילות בעול. עיסקת Waze הייתה רק יריית הפתיחה לכמות בלתי נתפשת של אקזיטים מול הגופים החזקים באמריקה, בהם אינטוסל, שנמכרה לסיסקו עבור כחצי מיליארד דולרים, טראסטיר, שנמכרה ל- IBM תמורת 630 מיליון דולרים, ,Adap.TV שנמכרה ל-AOL תמורת כ- 400 מיליון דולרים, ובימים האחרונים גם פריימסנס  עומדת כנראה להימכר ל-Apple תמורת למעלה מ-300 מיליון דולרים.

נראה כי האמריקאים אימצו את האתוס של ה-"Startup Nation" ורואים בהגעתן של משלחות דוגמת זו הנוכחית, הזדמנות מצוינת לבחון מקרוב פיתוחים ומיזמים".

בין הגופים האמריקאים, שנרשמו ויבחנו את הפתרונות מישראל, נמצאים גופי השקעה מוסדיים וגדולים דוגמת זרוע ההשקעות של BARCLAYS, CREDIT-SWISS, PALADIN CAPITAL GROUP,,MACKINSE ,CITI BANK  MORGAN STANLEY וכן משקיעים פרטיים, בנקאי השקעות ואנג'לים דוגמת HERMES CAPITAL ADVISORS, נציגי קרן רוטשילד,  WHARTONCAPITAL ועוד.

ניתן להירשם עד יום ראשון 24.11.13 : ofra@miw.co.il
קידום סטארטאפים



 
 
Bookmark and Share