Telecom News - "לישראל תפקיד משמעותי בהתפתחות העתידית של אוטודסק"

"לישראל תפקיד משמעותי בהתפתחות העתידית של אוטודסק"

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> "לישראל תפקיד משמעותי בהתפתחות העתידית של אוטודסק"
"לישראל תפקיד משמעותי בהתפתחות העתידית של אוטודסק"
מאת: מערכת Telecom News, 19.11.13, 21:30
 סטיב בלום
כך אמר היום סטיב בלום, סגן נשיא בכיר באוטודסק העולמית בכנס השנתי של אומניטק ואוטודסק, שנערך היום, בהתייחסו למרכז הפיתוח הישראלי של החברה.
 
דובר מרכזי נוסף בכנס היה מעצב העל רון ארד, שסיפר כי הציג את קונספט העיצוב למחשב הטאבלט ל-LG כבר ב-2002 – והם ויתרו.
 
סטיב בלום, סגן נשיא בכיר באוטודסק העולמית, התארח היום בכנס השנתי של אומניטק ואוטודסק, שמיוצגת בישראל על ידי אומניטק. בלום הדגיש את חשיבות מרכז הפיתוח של החברה הפועל בישראל ואת הכוונה להמשיך ולהרחיבו.
 
בלום: "החזון של אוטודסק הוא לסייע לעצב ולבנות עולם טוב יותר, בין אם במוצרים תעשייתיים, הנדסה ואדריכלות ואף מדיה ובידור, לא רק לבעלי מקצוע אלא גם לציבור הרחב, ואנו רוצים לספק את הכלים הטובים ביותר. על כן, אנחנו צריכים להתאים את עצמנו למגמות המתרחשות כיום, ובעיקרן המעבר לענן, למובייל ולרשתות החברתיות. ואכן, אוטודסק מספקת כיום שירותים מבוססי ענן המאפשרים אחסון ושיתוף,לצד תכונות חברתיות להתייעצות ושיתוף פעולה ואפליקציות ייעודיות למובייל. מרכז הפיתוח הישראלי מסייע לנו בלא מעט מן האתגרים הללו".
 
בלום הוסיף: "יש לנו מספר מרכזי פיתוח בעולם, גם כאן בישראל – והוא מאוד חשוב לנו. הוא מספק המון היבטים חדשניים בכל הנוגע לענן ולמובייל. דוגמה בולטת היא אפליקציית ה-Home Styler המאפשרת לכל אחד לצלם חדר ולבצע בו הדמיות עיצוביות, שפותחה ממש כאן בישראל. אנו בהחלט מתכננים להמשיך ולצמוח, בעיקר על ידי רכישה של חברות. לישראל תפקיד משמעותי בהתפתחות העתידית של אוטודסק".
 
לצד זאת ציין בלום את פעילות ה-Clean Tech שמובילה החברה בארץ ובעולם: "יש לנו עשרות שותפים בישראל העוסקים בקידום פתרונות ירוקים ברי קיימא בתחומי האנרגיה והתעשיה. אלו חברות שמנסות לשפר את העולם ואנו רוצים לסייע להן. לכן, אנו מספקים להן את המוצרים שלנו ללא עלות, על מנת שיוכלו להמשיך ולעבוד".
 
אודי וינטארוב, מנכ"ל אומניטק, אמר כי "אוטודסק השקיעה עשרות מיליוני דולרים ברכישות בישראל בשנים האחרונות", וציין את העבודה המשותפת הפורה של אומניטק ואוטודסק בישראל.
 
מעצב העל רון ארד, מבכירי המעצבים בעולם, זוכה מדליית לונדון לעיצוב וחבר כבוד באגודה המלכותית לאומנויות בבריטניה, היה הדובר המרכזי בכנס. בין דבריו הציג ארד את הקונספט למחשב הטאבלט, שהוצא ל-LG כבר ב-2002 (עוד לפני שפותחו הטאבלטים בעולם). "הם וויתרו על הרעיון, והיום הם מבינים את הטעות", אמר.
 
הכנס, שנערך זו הפעם הרביעית על  ידי חברת אומניטק, נציגתה של אוטודסק בישראל, כלל שלושה מסלולי תוכן מקצועיים (אדריכלות ובנייה; מכאניקה ועיצוב תעשייתי; תשתיות ומיפוי) ובמסגרתו השתתפו למעלה מ-1,500 מהנדסי מכונות, אדריכלים, מעצבים, מהנדסים אזרחיים ונציגי חברות סטארט אפ, שעושים שימוש יום יומי בכלי התכנון ופתרונות התוכנה, שמפתחת אוטודסק לתחומי העיצוב, ההנדסה והבידור.

נתוני רקע: לאוטודסק 7,000 עובדים, 12 מיליון לקוחות, 150 מיליון משתמשים ברחבי העולם.לאוטודסק יש מעל ל-20 אלף משתמשים בישראל עם רישיון. אוטודסק רכשה עד כה 4 סטארטאפים בישראל ומרכז הפיתוח שלה בנמל ת"א (המבוסס על רכישות אלו) מונה כיום 75 עובדים ועוסק בפיתוח התוכנות העתידיות, בדגש כל פתרונות ענן ומובייל. 
בתמונות מימין לשמאל:
  • אילן ישראל – מנהל אגף אוטודסק בחברת אומניטק, נציגת אוטודסק בישראל, סטיב בלום- סגן נשיא בכיר באוטודסק העולמית, אודי וינטראוב- מנכ"ל חברת אומניטק, נציגת אוטודסק בישראל.
  • האמן העל חושי ליאור סושרד, שהנחה את הכנס יחד עם סטיב בלום, סגן נשיא בכיר באוטודסק העולמית.
Bookmark and Share