Telecom News - חברי איגוד האינטרנט בחרו היום 3 חברי ועד מנהל חדשים

חברי איגוד האינטרנט בחרו היום 3 חברי ועד מנהל חדשים

דף הבית >> מינויים >> חברי איגוד האינטרנט בחרו היום 3 חברי ועד מנהל חדשים
חברי איגוד האינטרנט בחרו היום 3 חברי ועד מנהל: נאוה גלעד, ד"ר אלון הסגל וד"ר טל פבל
מאת: מערכת Telecom News, 19.11.13, 22:00
 
איגוד האינטרנט הישראלי חתם אמש שבועיים של מערכת בחירות, במהלכן בחרו חברי העמותה 2 חברי ועד מנהל חדשים וחבר וועד נוסף שנבחר לקדנציה שנייה. הבחירות מתקיימות מידי שנה בקרב חברי העמותה בסופן נבחרים חברי הוועד לכהונה בת 3 שנים. הוועד המנהל הוא הגוף המוביל את פעילות האיגוד ומתווה את האסטרטגיה התשתיתית - חברתית של האינטרנט בישראל. ליבת פעילותו של האיגוד הינה ניהול מרשם הדומיינים תחת הסיומת il., ולצידה קיימת קשת רחבה של פעילויות חברתיות לקידום האינטרנט בישראל בכל שדרות הציבור.
 
3 חברי הוועד הנבחרים שנכנסו לתפקידם מיד עם פרסום התוצאות הם:
ד"ר טל פבל
ד"ר טל פבל, מייסד ומנכ"ל של חברת Middleeasternet לחקר האינטרנט והאיומים המקוונים במזרח התיכון ובעולם האסלאמי.

ד"ר טל פבל הוא מרצה במכללה האקדמית נתניה ובעל נסיון של למעלה מעשור כמנתח מערכות מידע.

ד"ר פבל, יתמקד בתקופת כהונתו בחינוך והנגשת הידע הכללי והמקצועי הקשור באינטרנט ובכלל זה באתגרים הקיימים במרחב הקיברנטי, בהם; אבטחת מידע וזכויותיו של הפרט בעידן זה, ויפעל ליצירת שיתופי פעולה בין בעלי עניין רלוונטיים לקידום האינטרנט בישראל.
אלון הסגל
ד"ר אלון הסגל, נשיא איגוד האינטרנט, נבחר לקדנציה שניה.

ד"ר הסגל הינו חוקר ומרצה בכיר במרכז ללימודים אקדמיים, אור יהודה ובאוניברסיטת בר-אילן. דירקטור ויועץ לארגונים להטמעת טכנולוגיות ידע ומדיה חברתית וניהול עסק דיגיטלי.

בקדנציה החולפת התמקד ד"ר הסגל בשיפור השירות לרושמי הדומיינים, במיצוב מיקומו של האיגוד כגורם משפיע בשוק האינטרנט הישראלי ובהעלאה למודעות של הקו הפתוח לפגיעות באינטרנט.

בשנה הבאה ציין כי ימשיך בכל אלו ויחזק את תהליכי העברה והפצת הידע באמצעות אקדמיית האינטרנט שלנו.  נאוה גלעד - שלומוביץ 
נאוה גלעד- שלומוביץ, מנהלת מרכז תקשוב חדרה, חברת מועצה ב-מ.א אלונה ויועצת ראש הרשות לקידום מעמד האישה וחברת הנהלת איגוד נבחרות הציבור ברשויות המקומיות בישראל.  

נאוה שמשה גם כיועצת ומרכזת תחום חברה ואזרחות דיגיטלית באיגוד האינטרנט הישראלי במשך כעשור.

נאווה ציינה בחזונה, כי היא שואפת למינוף והובלה של מיזמים מרכזיים בעלי תרומה משמעותית לצמצום פערים, להגברת המודעות לגלישה בטוחה ולעידוד זמינות של תוכן חופשי ללמידה ושיתוף ידע בישראל.   
 
מני לוי 
כמו כן, הצטרף החודש לוועד המנהל מני לוי, בעקבות פרישתו של חבר ועד מכהן.

מני לוי -  מנהל פרויקט הזמנת כרטיסי טיסה באינטרנט בחברת אל-על, עוסק בתחום האינטרנט החל משנת 1994, בהקמה טכנולוגית של הרשת הבין מכללית מכ"מ, בניהול ותפעול טכנולוגי של אתר האינטרנט של בזק וכן בניהול פרויקטים רבים של Self service בסביבה של חברות תקשורת ותעופה.

לוי, ציין בחזונו כי ברצונו לקדם את הקשר עם חברי האיגוד באמצעות עידוד השתתפות בקבוצות עניין בתחומים הקשורים לעולם האינטרנט וכן קידום השימוש בתקנים בסביבת האינטרנט.

איגוד האינטרנט הינו עמותה המנוהלת על ידי 9 חברים המתנדבים לוועד המנהל. החברים הנבחרים מצטרפים  ל- 5 חברי ועד מכהנים: פרופ' ישע סיון, שאולה הייטנר, רועי שלומי, ליאור קפלן וד"ר אמיר עציוני. חברי הוועד רואים במילוי תפקידם אחריות גדולה לעיצובו של האינטרנט בישראל החל מפעילות רגולטורית דרך שמירה על גלישה בטוחה וכלה בהנגשת ידע מקצועי לציבור הרחב במסגרת אקדמיית האינטרנט שמפעיל האיגוד. 
 
בהזדמנות זו מודה הנהלת האיגוד לשלושה חברי ועד שסיימו השנה את כהונתם, על תרומתם הרבה ומסירותם ומאחלת להם הצלחה גם בהמשך:

רימון לוי, שכיהן כנשיא האיגוד וכחבר וועד משנת 2005, תרם רבות לאופיו ופעילותו של האיגוד. לוי, הוביל באיגוד אג'נדה השומרת על האינטרנט לטובת כלל משתמשיו. האג'נדה כוללת פעילות בחזית הרגולטורית תוך שמירה על אופייה של הרשת, פתוחה ונייטרלית, כוללת פרויקטי אינטרנט בטוח לשמירה על המשתמשים, יזם את מאגר STS- מיזם להעשרת הרשת במחקרים ובנתונים סטטיסטיים על האינטרנט בישראל וקידם פרויקטים להגברת השימוש בקוד פתוח. כמו כן, מיסד פעילות קהילתית ענפה עבור חברי העמותה, החל ממעורבות בהחלטות האיגוד וכלה בקיום ימי עיון והרצאות מקצועיות לחברים.

אלעד זלומונס, חבר בוועד המנהל משנת 2010, הוביל את פעילות מרשם שמות המתחם (דומיינים) ואת הפעילות הפיננסית של האיגוד תוך הקפדה על נהלי העמותה והתנהלותה הציבורית. כמו כן, קידם זלומונס את פיתוח האינטרנט הישראלי באמצעות תכנית המענקים של האיגוד שהשקיעה במהלך התקופה מעל 3 מיליון ש"ח למימון פרויקטים טכנולוגיים בקוד פתוח ומחקרים אקדמיים על האינטרנט הישראלי.
 
איתי בנר, סיים אף הוא את כהונתו, לאחר שנה, במהלכה תרם לפעילות החברתית והפיננסית באיגוד.
 
מנכ"ל איגוד האינטרנט, ניר קפלושניק אמר הבוקר: "אני מברך את חברי הוועד הנכנסים ומאחל לנו שיתוף פעולה פורה לקידום האינטרנט הישראלי בתנופה הצפויה לו בשנים הקרובות ומודה לחברי הוועד שסיימו כהונתם על תרומתם הרבה, כל אחד בדרכו, ומאחל להם הצלחה בהמשך עשייתם."

עוד הודה המנכ"ל גם לחמשת חברי ועדת הבחירות שהתנדבו לפקח על תקינות תהליך הבחירות המתקיימות מידי שנה: דן תל ניר (יו"ר הועדה), יהודה דויטש, עו"ד דור נחמן, רו"ח מני צמח עו"ד טל קפלן (משקיף).



 
 
Bookmark and Share