Telecom News - Homestyler Interior Design - אפליקציה בחינם לעיצוב הבית בקלות

Homestyler Interior Design - אפליקציה בחינם לעיצוב הבית בקלות

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> Homestyler Interior Design - אפליקציה בחינם לעיצוב הבית בקלות
מאת: מערכת Telecom News
19/11/13,  23:10
מטרת / הייעוד של התוכנה: סיוע בעיצוב הבית בצורה מהנה.
שם התוכנה: Homestyler Interior Design
קישור להורדה: לאנדרואיד
לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: באפליקציה בחינם מעלים תמונה קיימת או מצלמים את חלל החדר שרוצים לעצב, ומתחילים במשימה. ממשק האפליקציה יאפשר לעצב בתלת ממד את החדר שצולם  - מצבע קירות ובחירת טפטים, דרך בחירת הפרקט, מרצפות ושטיחים, ועד אבזור החדר מתוך קטלוג של אלפי מוצרים הכוללים ספות, כסאות, שולחנות, שידות, מנורות, וילונות, ואפילו אגרטלי פרחים. גם חדרי האמבטיה והשירותים יזכו לעיצוב משלהם בזכות מגוון כלים סניטריים המופיעים בקטלוג. פשוט יש להוסיף את האביזר למסך האפליקציה ולמקמו בזוית ובמקום שרוצים. אם מסיימים  לעצב ולא כל כך שלמים עם התוצאה, תמיד אפשר לשנות ולהוסיף עיצובים בלי הגבלה. האפליקציה מכילה יכולת לשתף את העיצובים ברשתות החברתיות, לנהל דיון ולקבל רעיונות נוספים סביב העיצוב עד לקבלת התוצאה המושלמת. האפליקציה פותחה ע"י אוטודסק, שמיוצגת בישראל ע"י אומניטק.


מסך Homestyler
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share