Telecom News - קומטאץ' מודיעה על שינויים בהנהלת החברה

קומטאץ' מודיעה על שינויים בהנהלת החברה

דף הבית >> מינויים >> קומטאץ' מודיעה על שינויים בהנהלת החברה

קומטאץ' מודיעה על שינויים בהנהלת החברה

מאת: מערכת Telecom News, 20.11.13, 09:15ליאור סמואלסון

 ליאור סמואלסון מונה למנכ"ל החברה. שלומי ינאי מונה לנשיא החברה.
 
דירקטוריון חברת קומטאץ', ספקית של טכנולוגית אבטחה לאינטרנט ושירותים מבוססי ענן, הודיע על שינויים בהנהלה הבכירה של החברה במטרה להשלים את המעבר הטכנולוגי של החברה למודל אספקת שירותי אבטחת מידע כשירות בענן (Web SaaS) ולהבטיח את מקומה כמובילה בתחומה. מינויים אלה יבטיחו את המשך ביצועה של אסטרטגית הצמיחה ושמירה על מצוינות תפעולית באופן שיסייע לחברה לענות על האתגרים החדשים העומדים לפתחה.

שלומי ינאי, המנכ"ל הנוכחי של החברה, קיבל על עצמו את תפקיד נשיא החברה ויתמקד בתכנון האסטרטגיה ומאמצי הצמיחה של החברה. הוא יעביר את תפקיד המנכ"ל לליאור סמואלסון (בתמונה), המשמש כיום כיו"ר הדירקטוריון, אשר ימשיך לדאוג למצוינות התפעולית של החברה. לסמואלסון ניסיון רב הן בעבודה בקומטאץ' והן בביצוע תפקידי יו"ר דירקטוריון, מנכ"ל וחבר דירקטוריון במספר חברות טכנולוגיה, טלקום, שירותים פיננסיים וייעוץ ניהולי. המינוי נכנס לתוקף באופן מיידי בכפיפות לאישור בעלי המניות באסיפה שתתקיים ב-24 בדצמבר, 2013.

"שינויים ניהוליים אלה מחזקים את היכולת של קומטאץ' לאתר ולנצל אפשרויות עסקיות ובד בבד יסייעו לחברה לבצע את המהפך הטכנולוגי אותו היא מסיימת לתכנן בימים אלה", אמר ליאור סמואלסון. "דירקטוריון החברה שמח על כך ששלומי קיבל על עצמו את תפקיד נשיא החברה".

שלומי ינאי הוסיף כי: "התפקידים החדשים של ליאור ושלי יאפשרו לנו להמשיך את השותפות החזקה אותה בנינו במשך השנים. אני בוטח בעוצמתה וביכולתה של החברה להמשיך לצמוח".

שלומי ינאי ימשיך לשמש גם כדירקטור בדירקטריון קומטאץ'. 
Bookmark and Share