Telecom News - גמר ה-Battle Hack העולמי של PayPal: הצוות מישראל הגיע למקום השני

גמר ה-Battle Hack העולמי של PayPal: הצוות מישראל הגיע למקום השני

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> גמר ה-Battle Hack העולמי של PayPal: הצוות מישראל הגיע למקום השני
גמר ה-Battle Hack העולמי של PayPal  לשנת 2013הצוות מישראל הגיע למקום השני
מאת: מערכת Telecom News, 20.11.13, 18:20

עדכון לגבי תחרות 2014 בתחתית הכתבה. תחרות

האפליקציה הזוכה ב-100,000 דולרים: Donate Now של הצוות מרוסיה. המפתחים הישראלים המציאו את האפליקציה RunPal המחברת בין חובבי ריצה ברחבי העולם.

צוות המפתחים, שייצג את ישראל בתחרות ה-Battle Hack העולמית של חברת PayPal לשנת 2013 הגיע למקום השני, בזכות האפליקציה שפיתח במהלך 48 שעות ללא שינה, בתחרות בין 10 הפיינליסטים מ-10 המדינות, שבהן התקיים ההקאתון המקומי.

חברי הצוות, שייצגו את ישראל, דני לשם, יואב עמית, מאיה מרום ויניב בן זקן, פיתחו במהלך תחרות הגמר את האפליקציה RunPal המחברת בין חובבי ריצה ברחבי העולם ומעודדת אנשים נוספים להתחיל לרוץ.

אפליקציית ה-RunPal מתבססת על ממשק הפיתוח של PayPal, ומתממשקת עם אפליקציית ,RunKeeper שמחשבת את זמן הריצה ומספקת גרפים נוספים וכן ממשק ה-SMS של Twilio. RunPal מעודדת את המשתמשים לעמוד בתכנית הריצה, שהקציבו לעצמם, למצוא פרטנר לריצה ברחבי העולם, להתחייב  לתכניתו גם להתערב: אם לא עומדים בתכנית הריצה – משלמים.
 
הצוות הישראלי התחרה בגמר העולמי לאחר שזכה במקום הראשון בתחרות Battle Hack של PayPal המקומית שהתקיימה בתל אביב ביולי השנה, עם האפליקציה LateBet הפותרת את בעיית האיחורים לפגישות בין חברים באמצעות מונה זמן, שקונס את החבר המאחר על כל דקת איחור, לתשלום באמצעות שירותי PayPal.

האפליקציה ,Donate Now שפיתח הצוות ממוסקבה והמאפשרת למשתמשים לבצע תרומה באופן מהיר באמצעות טכנולוגיית בלוטות' (BLE), היא הזוכה בתחרות ה-Battle Hack העולמית של חברת PayPal, שנערכה השנה לראשונה במטה החברה בסן חוזה שבקליפורניה. מפתחי האפליקציה הזוכה זכו ב-100,000 דולרים ובתואר העולמי הבלתי מעורער.

למקום השלישי הגיע צוות ממיאמי, עם האפליקציה LoanPal המציעה שירותי השאלה למשתמשים. 

המפתחים הישראלים התחרו במשך יומיים ללא שינה נגד הזוכים מהערים ברלין, ניו יורק, סיאטל, מיאמי, מוסקבה, אוסטין, לונדון, וושינגטון וברצלונה. הצוותים קיבלו ניקוד על הרעיון, על הביצוע, על החדשנות ועל חווית המשתמש, מפאנל של שופטים, וביניהם נשיא PayPal דיוויד מרקוס, מנהל תחום החדשנות האירופי של PayPal ג'ון לאן, מנהל תחום המובייל של Braintree אונקור אריה, נשיא SendGrid אייזק סלדאנה, מנכ"ל Twilio ג'ף לוסון ומנהלת מוצר ב-Stremor שרה אוסטין.

גיא שחורי, מנהל מיזמים אסטרטגיים וחדשנות ב-eBay העולמית, בירך את הצוות הישראלי על הישגיו בתחרות: "מטרת תחרות ה-BattleHack היא לאתר את המוחות המוכשרים ביותר ברחבי העולם הלהוטים לרתום את כוחות הטכנולוגיה כדי להביא לשינוי ועשייה חברתית. לאחר שאירחנו האקאתונים בעשר בירות מובילות בעולם, הטסנו את עשרת הזוכים מכל מדינה לעמק הסיליקון, על מנת לפתח אפליקציות ולהתחרות בפרס הגדול בסך 100,000 דולרים. התרשמתי בצורה בלתי רגילה מהכשרון ומההתלהבות, ואני גאה במיוחד בצוות הישראלי, שהוכיח את יכולותיו יוצאות הדופן לא רק בישראל אלא גם בזירה הבינלאומית". 
 
ג'ון לאן, מנהל תחום החדשנות האירופי של PayPal: "צוות תל אביב ייצג את ישראל בכבוד רב והציג בפנינו יכולות פיתוחיות נפלאות. התרשמנו ממנו מאוד, ובעיקר מהמסירות הגדולה ומהדמו של האפליקציה שהוצג בפנינו. אנו מצפים לראות כישרונות יוצאי דופן כאלה גם בשנה הבאה, כשנגיע שוב לישראל לכבוד ה-Battle Hack לשנת 2014. אנו ב-PayPal מאמינים בכל ליבנו, שלמפתחי האפליקציות יש את הכוח לשנות את העולם".
 
גיא שחורי והצוותה ישראלי
 גיא שחורי והצוות הישראלי. צילום: PayPal
 
 
עדכון 27.1.14: ה-Battle Hack  של PayPal לשנת 2014 יוצא לדרך. ישראל פותחת השנה את התחרות העולמית.
 
 מי שמסוגלים לפתח אפליקציה בנושא חברתי תוך שימוש בפלטפורמת התשלומים שלPayPal  מוזמנים להתחרות על כרטיס הכניסה לגמר ה-Battle Hack העולמי בארה"ב. הפרס הגדול: 100,00 דולרים.

האירוע יתקיים ב- 6-7 בפברואר 2014 ברדינג 3, תל אביב.
הרשמה-  כאן.    
המשך מעקב  – כאן.

 
 



 
 
Bookmark and Share