Telecom News - יום משמעותי ל- HOT mobile: משרד התקשורת אישר הפחתת הערבות

יום משמעותי ל- HOT mobile: משרד התקשורת אישר הפחתת הערבות

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> יום משמעותי ל- HOT mobile: משרד התקשורת אישר הפחתת הערבות
יום משמעותי בדרכה של HOT mobile: משרד התקשורת אישר הפחתת סכום הערבות
מאת: מערכת Telecom News, 21.11.13, 17:55הוט מובייל
 
כ"כ אישר משרד התקשורת הפחתת דמי הרישיון, לאור עמידת החברה בתנאי המכרז והישגיה בפרישת הרשת ובנתחי השוק.
 
HOT mobile קיבלה הבוקר מכתב מאת חשב משרד התקשורת, שמאשר את בקשתה של HOT להפחתת הערבות בשל הפחתת דמי הרישיון. זאת בהתאם לתנאי המכרז והרישיון, ונוכח עמידתה בחובות פרישת הרשת הקבועות ברישיון, כמו גם הגעתה לנתח השוק הנדרש.

בהתאם הודיע משרד התקשורת  לחברת HOT mobile, כי הוא מאשר כדלקמן:
  1. דמי הרישיון של הוט מובייל יופחתו לסך של 10 מיליון ₪ אשר שולמו על-ידה עם הרחבת רישיונה ביום 26.9.2011.
  2. הערבות של הוט מובייל תופחת מסכום של 695 מיליון ₪ לסכום של 80 מיליון ₪.
 
HOT mobile זכתה במכרז של משרד התקשורת, וקיבלה את רישיון המפעיל הסלולרי לאספקת שירותי דור 3 ב-26.9.2011, זאת לאחר שהציעה 705 מיליון ₪ בעבור דמי הרישיון (מתוכם 695 מיליון ₪ ניתנו כערבות).

משרד התקשורת קבע מנגנון להפחתת דמי הרישיון, אותם נדרש הזוכה במכרז לשלם, והמשקלל 3 פרמטרים: סך המנויים, סך הדקות היוצאות, וסך ההכנסות. המועד הראשון לבדיקה נקבע  ל–26.9.2013, והמועד השני נקבע  ל–26.9.2016.

בהתאם למועד הבדיקה הראשון ולמנגנון, שנקבע על ידי משרד התקשורת, ב-7 באוקטובר 2013, דיווחה חברת HOT mobile למשרד התקשורת, כי הגיעה לנתח שוק ממוצע של 11.3% בשוק הסלולר הפרטי, והוא מהווה תוספת של 9.52% מעל נתח השוק, שהיה בידיה במועד קבלת הרישיון המורחב, וזאת, בהתאם למדדים ולהגדרות, שנקבעו על ידי משרד התקשורת.
 אילן צחי
אילן צחי, מנכ"ל HOT mobile: "יום זה הינו אבן דרך משמעותית בדרכה של HOT mobile שהגיעה  לנתח שוק ממוצע של למעלה מ- 11%משוק הסלולר הפרטי, תוך כשנה וחצי מיום ההשקה, וגיוס המנויים ממשיך וגדל. זאת, על אף התחרות העזה. החברה הינה מחולל התחרות המשמעותי ביותר בשוק הסלולר בישראל, ואנו נמשיך לפעול לטובת התחרות לאורך זמן, לצד המשך צמיחה והגדלת נתח השוק, ובמקביל למתן שירות איכותי ולמתן הצעות שקופות, הוגנות והטובות ביותר לקהל לקוחותינו.

בימים אלו, גם הודיעה החברה, כי חתמה על הסכם שיתוף אתרים עם חברת פרטנר, אשר בכפוף לאישורים הרגולטורים הנדרשים, יאפשר לה להביא בהקדם את בשורת דור 4 לשוק בישראל".

הודעת משרד התקשורת מצויה כאן

בתמונה משמאל: אילן צחי. קרדיט תמונה: אלי דסה. 
Bookmark and Share