Telecom News - סייפטי משיקה את פתרון RSAccess המצמצם מתקפות סייבר ב-DMZ

סייפטי משיקה את פתרון RSAccess המצמצם מתקפות סייבר ב-DMZ

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> סייפטי משיקה את פתרון RSAccess המצמצם מתקפות סייבר ב-DMZ
סייפטי משיקה את פתרון RSAccess המצמצם למינימום מתקפות סייבר ב-DMZ
מאת: מערכת Telecom News, 22.11.13, 10:00רונן קינג

הפתרון מחולל מהפכה בתפקידו המסורתי של ה-DMZ. פתרון אבטחת המידע של סייפטי מצמצם למינימום מתקפות סייבר באמצעות ביטול חשיפת מידע ב-DMZ וסגירת חורים בחומת-האש הארגונית.

סייפטי (Safe-T), ספקית פתרונות אבטחת מידע לארגונים, הודיעה על השקת פתרון RSAccess Secure Front End המשנה את כללי המשחק בתחום ה- Web Front End. באמצעות שימוש בטכנולוגיה של סייפטי המעוגנת בפטנט, RSAccess מבטל את הצורך לאחסן מידע רגיש ב-(DMZ (DeMilitarized Zone ולפתוח פורטים נכנסים בחומת-האש הארגונית (Firewall), אשר עלולים לחשוף את רשת הארגון למתקפות סייבר. בנוסף, RSAccess מצמצם את הסיכון למתקפת סייבר ומפשט את קונפיגורציות הרשת, וכך מביא להפחתת הוצאות התפעול ולצמצום העלויות הנובעות מאובדן מידע.

בתגובה למספרן הגובר של מתקפות הסייבר, הוסיפו ארגונים רבים רשת DMZ על-מנת למנוע ממשתמשים חיצוניים להשיג גישה ישירה למידע מסווג של החברה. עם זאת, גישה זו עלולה לסכן מידע רגיש הנשמר ב-DMZ. לרוב ארגונים מטמיעים פתרון פרוקסי-הפוך, הפותח פורטים נכנסים בחומת-אש מה-DMZ לרשת הפנימית של הארגון, וכך חושף את הרשת הפנימית למתקפות סייבר.
 
באמצעות שימוש בשתי נקודות קצה, אחת בכל צד של חומת-האש, RSAccess מקבל בקשות ומזרים נתונים, במקום השיטה המקובלת של אחסון מידע רגיש ב-DMZ. יישום RSAccess מפקח על התנועה הנכנסת בשכבת האפליקציה ושולט בה על-מנת לגלות ולמזער מתקפות של וירוסים, סוסים טרויאניים ונוזקות, הן בערוצים פתוחים והן בערוצים מוצפנים, כמו HTTPS.
 
RSAccess סולל את הדרך לביטול תפקידו המסורתי של ה-DMZ ומשפר את האבטחה באמצעות סגירת פורטים נכנסים בחומת-האש, מניעת גישה של האקרים לרשת הפנימית וביטול הצורך בשמירת מידע רגיש בשרתי האפליקציות ובסיס הנתונים ב-DMZ. ניתן להשתמש בטכנולוגיה זו גם על-מנת לאבטח קישוריות בין רשתות מסווגות בארגון, מבלי לחשוף תת-רשת אחת לשנייה.
 
RSAccess מביא לחיסכון מיידי בעלויות על-ידי צמצום ברישיונות אפליקציה ועלויות החומרה של שרתי front-end, וגם משפר את היעילות התפעולית על-ידי ביטול הצורך בסנכרון תמידי של הנתונים בין שרתי היישום הפנימיים לשרתי ה-DMZ.
 
בימים אלו עושה ECI Telecom שימוש ב- RSAccessמבית סייפטי, על-מנת להדק את האבטחה ב-DMZ שלה ולאפשר שיתוף מאובטח של מידע רגיש בין 2,400 עובדיה, ספקיה, שותפיה ולקוחותיה מסביב לעולם. יובל אילוז, מנהל תשתיות גלובלי ותפעול IT ב-ECI אמר כי: "עם RSAccess אנו יכולים לבטל חלק משרתי ה-Web front-end  שלנו ב-DMZ, מה שהביא להפחתת אחסון הקבצים ב-DMZ, צמצום עלויות בשרתי יישומים ורישיונות, וגם אפשר שיתוף-פעולה מאובטח ונטול-חששות עם חברות חיצוניות. הפתרון החדשני של סייפטי שיפר גם את אבטחת ה-IT שלנו וגם את יעילותה."
 
"בסייפטי אנו מחויבים להביא למהפכה בדרך בה ארגונים משתמשים ב-DMZ. עם RSAccess ארגונים יכולים לבחון מחדש את הדרך בה הם מטמיעים ומאבטחים יישומים, ובסופו של דבר לבטל את הצורך בשרתי ה-front-end  ובסיסי הנתונים היקרים של היישומים ב-DMZ, בעודם שומרים את המידע הרגיש בתוך הארגון", מדווח רונן קניג, סמנכ"ל שיווק וניהול מוצר בסייפטי (בתמונה למעלה). "האסטרטגיה שלנו היא לספק מערכות מתוחכמות שיגנו על המידע בארגון, ויהיו קלות לשימוש והטמעה כך שיעניקו ללקוחות ערך מוסף".
 
RSAccess Secure Front End הוא חלק מחבילת פתרונות אבטחת המידע של סייפטי, הכוללת גם אימייל מאובטח, ניהול העברת קבצים מאובטחת וכן מוצרים לסריקת מידע. למידע נוסף על RSAccess,  מצוי כאן



 
 
Bookmark and Share