Telecom News - 3 סטארטאפים חדשים - הופעה ראשונה

3 סטארטאפים חדשים - הופעה ראשונה

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> 3 סטארטאפים חדשים - הופעה ראשונה
"חם מהתנור": באירוע Pitch Practice בבית גוגל בת"א נחשפו השבוע: Frontman, Krowdthink ו- Degraf Channel. הסטארטאפים מגיעים לשוק עם רעיונות חדשים ומבטיחים (אולי). שווה להציץ.
מאת: אבי וייס, 23.11.13, 19:10שחר פיטרו

במפגש השמיני של Pitch Practice, שנערך בשבוע החולף בבית גוגל בת"א, נחשפו 3 סטארטאפים חדשים בנושאים מגוונים. העקרונות של מפגשי Pitch Practice תוארו בהרחבה במפגש הקודם, בדבריו של שחר פיטרו, (בתמונה), יוזם המפגש המיוחד הזה, שנותן במה לסטארטאפים ממש בצעדים הראשוניים שלהם.

פירוט המיזמים שנחשפו במפגש:
עמר סלמה
1. עמר סלמה, (בתמונה), יזם, מנכ"ל ומייסד Frontman: "הרעיון של Frontman הוא ליזום ולהוציא לפועל יום מיוחד של פעם בשנה, או כמה פעמים בשנה אם נצליח, שבו לפחות מיליון ישראליים ישתתפו ביום שכולו כיף, אוכל ובידור, שיינתן להם בחינם. הדרך לבצע זאת היא לבחור שחקן אחד מכל קטגוריה של מוצרים הקיימים בשוק ולהציע לכל חברה בכל קטגוריה לקבל ייתרון תחרותי, בכך שהיא תממן את האירוע, תקבל 'תו זהב' על מוצר שלה, ורק היא תיחשף לקהל באירוע. יהיו עשרות אלפי קטגוריות וכך גם תהיה כמות החברות נותנות החסות.

מבחינת משתמשי הקצה, זו תהיה אפליקצייה סלולרית, שבה המשתמש יקבל 'כרטיס זהב'. כך, שבעת הקנייה יוכל לזהות את המותג, שנותן חסות לאירוע, ולרכוש בהנחה את המוצר. המוצרים יסומנו עם 'תו הזהב' עליהם וכך הם יימכרו כל השנה ברשתות הקמעונאיות. האירוע, שאני מתכנן, ייקרא Frontman Festival והוא יהיה עם מיטב האמנים שיש (בסגנון וודסטוק) עם מיטב טכנולוגיות הסלולר וכמובן עם מיטב החברות, וימשוך קהל כי יינתן בחינם לציבור". 
ג'ייקוב ביטלמן
2. ג'ייקוב ביטלמן, (בתמונה), מייסד Krowdthink: "אנו מפתחים Social Network. ראינו, שכ-50% מגולשי האינטרנט לא נמצאים ברשתות חברתיות. מדוע? כנראה, שהרשתות הקיימות לא מתאימות להם. מחקרים מראים, שהדבר הכי מטריד זה הפרטיות והאבטחה. הרשת שלנו היא דמויית טוויטר אבל קשורה למיקום. השיתוף יכול להיעשות בכל מקום בו אנשים מגיעים ומפעילים את היישום ורוצים להחליף מסרים או תמונות או קבצים עם אנשים הנמצאים בקרבת מקום. 

ההקפדה על הפרטיות היא הדבר המרכזי במערכת שלנו. אין אצלנו כל מעקב אחרי אנשים. המערכת ניתנת כיום בצורה חלקית להורדה חופשית (בחינם) אבל הגרסה המלאה תעלה מעט כסף, ממש לא הרבה, אבל במודל של מנוי שנתי. המערכת כרגע במצב אלפא לאנדרואיד ונמצאת כבר באתר. בהמשך נפתח גרסה לאייפון. מהניסיון שלנו, החשש מרשת חברתית נובע מהפגיעה בפרטיות. אנו באים לפתור בעיה זו בצורה מאוד חכמה. במערכת שלנו, המשתמש קובע את רמת החשיפה שלו בכל אירוע ובכל מקום. יש לו את השקט הנפשי, שרמת האבטחה והפרטיות שלו תישמרנה בכל מצב. שום מפרסם לא יקבל את פרטיו ואיש לא יוכל להטריד אותו".

3. גרנט דה-גרף, יזם ומייסד Degraf Channel: "בשנים האחרונות יש שינוי משמעותי בצריכת ערוצי טלוויזיה. ערוצים רגילים מתחילים לרדת וערוצים מקוונים מתחילים לעלות. השינו אינו מהיר וגם הפרסום המקוון לא גדל מספיק מהר. ערוץ Degraf Channel, שיזמתי, הוא ערוץ מקוון בינלאומי בתחום הפיננסי. מהרגע, שעלינו לאוויר, צברנו כמות לא קטנה של צופים.

העולם עומד בפני שינויים ב-3 תחומים מרכזיים:
א. עולם הפרסום נמצא בתהליכי שינוי.
ב. עולם החדשות משתנה. העולם הישן של חדשות על נייר מתחיל לרדת.
ג. העולם הטכנולוגי. כאן ההתפתחות מהירה מאוד.
כל 3 השינויים הללו קשורים זה בזה ותלויים זה בזה. 

הרעיון שלי די פשוט וברור:
1) לספק תוכן איכותי. לתוכן איכותי תמיד יש קוראים.
2) להביא תנועה הנובעת מהתוכן האיכותי.
3) הפרסום יגיע בעקבות התנועה.

בתהליך הגידול, מאז העליה לאוויר עם כמות לא קטנה של כתבים העוזרים לי, אנו צוברים כבר עשרות אלפי צופים ומחפשים כעת השקעה כדי לעבור לשלב הבא של השידורים". 
סטארטאפים



 
 
Bookmark and Share