Telecom News - Desti - Plan Great Trips - אפליקציה בחינם לאייפד לתכנון טיול בארה"ב

Desti - Plan Great Trips - אפליקציה בחינם לאייפד לתכנון טיול בארה"ב

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לטיולים >> Desti - Plan Great Trips - אפליקציה בחינם לאייפד לתכנון טיול בארה"ב
מאת: מערכת Telecom News
22/11/13,  16:10
מטרת / הייעוד של התוכנה: תכנון פרטי הטיול בארה"ב.
שם התוכנה: Desti - Plan Great Trips
קישור להורדה: לאייפד בלבד
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם לאייפד בלבד מהווה מנוע חיפוש של תכנון נסיעות המסייע לקבל החלטות בקלות. נרשמים בחשבון פייסבוק או פותחים חשבון חדש, מכניסים את עיר היעד בארה"ב והאפליקציה מספקת הצעות למקומות בתחומים שונים בעיר הנבחרת: בתי מלון, B&B, טיולי רגלי, אתר הסטורי וכד'. לאחר בחירת המקום יש פירוט נוסף שהאפליקציה מספקת. למשל, לגבי מלון, יש להכניס מס' אורחים וחדרים, זמני הגעה ועזיבה,  ולאחר מכן האפליקציה מפרטת בתת-נושאים לגבי העדיפויות כמו: ספא, בריכת שחיה, רומנטי, מחיר מתחת לסכום מסוים, קרבה לאטרקציות ועוד. האפליקציה מספקת אפשרויות של מאות אלפי עסקים בתחומים שונים כמו פעילויות, סיורים, מסעדות, בתי קפה, מסלולי נסיעה בכבישים, השוואת מחירים של בתי מלון ואפשרויות הזמנה דרך האפליקציה למשל של בתי מלון באמצעות אקספדיה.
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share