Telecom News - 8 אפליקציות בחינם לסיוע לכניסה להיריון ולתקופת ההיריון

8 אפליקציות בחינם לסיוע לכניסה להיריון ולתקופת ההיריון

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> 8 אפליקציות בחינם לסיוע לכניסה להיריון ולתקופת ההיריון
8 אפליקציות בחינם לסיוע לכניסה להיריון ולתקופת ההיריון
מאת: מערכת Telecom News, 25.11.13, 20:53היריון

מעוניינת להיכנס להיריון? תשכחי מספירת הימים ולוחות הנייר. האפליקציות הבאות תסייענה לך במשימה.  אפליקציות נוספות מיועדות לאישה ההרה. בנוסף ל-8 אפליקציות בינ"ל לסיוע לכניסה להיריון ולתקופת ההיריון מובאות גם 7 אפליקציות בשפה העברית. ס"ה 15 אפליקציות בחינם.

שוק האפליקציות מכיל אפליקציות רבות חינמיות ובתשלום המיועדות הן לעזור לנשים להיכנס להיריון והן עבור האישה ההרה. להלן 8 דוגמאות לאפליקציות בחינם:

Period Tracker לאייפון ולאנדרואיד היא אפליקציה בחינם בה יש להכניס את תאריכי ההתחלה והסיום של המחזור החודשי והיא תעריך את המחזור הבא, זמן הביוץ ואת הימים הפוריים ביותר ב-3 החודשים הבאים. אפשר לסמן ימים "אינטימיים" וסימפטומים. בגרסה משודרגת בתשלום ניתן להצטרף לרשת החברתית של האפליקציה.

Ovulation Calendar and Fertility Calendar - Get Pregnant by date, cycle, tracker or period  לאייפון (של Ovuline)(ולאייפון - נוסח אחר) ולאנדרואיד (של Ovuline) (ולאנדרואיד - נוסח אחר) היא אפליקציה בחינם בה יש להכניס את תאריכי המחזור האחרון והיא מספקת את הימים הפוריים ביותר. היא מספקת גם מידע (אם נכנסים להיריון בימים הללו) מתי אמור התינוק/ת להיוולד.

Get Baby לאנדרואיד, היא אפליקציה בחינם המראה אם המשתמשת היא פוריה היום ומהם התאריכים בהם יהיה מחזור וביוץ. היא כוללת ניבוי של מין התינוק בהתבסס על יום הכניסה להיריון, אם כי לא כדאי כלל וכלל להתחשב בנבואות הללו. 

Pink Pad Period Tracker לאייפון ולאנדרואיד היא אפליקציה בחינם העוקבת אחר הימים הפוריים ביותר ומאפשרת קבלת תזכורות לגבי הימים הפוריים והכנסת סיפטומים. ניתן להצטרף לקהילות באפליקציה לדיון בנושאים ייחודיים.

והדובדבן שבקצפת: Glow - Conceive with Confidence  לאייפון. האפליקציה בחינם מיועדת עבור נשים ובעליהן לחשב את אחוזי הפוריות בכל יום, לבדוק את היום המיוחד בחודש בו יש סיכוי להיכנס להיריון ובמילים אחרות, זו אפליקציית מעקב מתקדמת אחר הביוץ. השיק אותה Max Levchin ממייסדי PayPal. נשים מכניסות את המידע האישי בהרצה הראשונה של האפליקציה ומעדכנות אותה כל יום. Glow מנתחת את המידע ומעריכה מהו זמן הפוריות שלהן. הנתונים מוצגים ע"י לוח שנה, שבו מופיעים מדי יום אחוזי ההצלחה המוערכים בניסיון להיכנס להריון. מרכיב מיוחד באפליקציה הוא השימוש ב"למידה חישובית". מאחר שהפוריות משתנה גם לפי לחצים, מזון, מיקום וכד', האפליקציה מבצעת פרסונליזציה של תחזית הפוריות. על מנת לסייע לנשים לשלם עבור טיפולי הפוריות, הקימה Glow מלכ"ר בארה"ב בשם Glow First. נשים הרוצות שם להשתתף משלמות 50 דולרים לחודש למשך 10 חודשים. אלו שלא תכנסנה להיריון דרך האפליקציה בתוך 10 חודשים, תקבלנה כ-500 דולרים ויותר מהקרן למימון טיפולי הפוריות, בתלות בכמות האנשים שיצטרפו לקרן. כדי לעזור לקדם את הקרן, תרם Max Levchin מיליון דולרים לפעולתה. 

האפליקציה הזו חתמה שיתוף פעולה עם אפליקציית הדיאטה MyFitnessPal, כדי להטמיע ב-Glow מידע הקיים באפליקציית הדיאטה בהקשר ל-BMI. בשלב זה יכולות נשים להטמיע ב-Glow רק את הנתונים של ה-BMI שלהן מאפליקציית הדיאטה. ה-BMI מחושב עפ"י גובה ומשקל גוף. זה הנתון הראשון המוטמע, מאחר ש-BMI משחק תפקיד חשוב בסיכוי להיכנס להיריון. אם ה-BMI גבוה יותר מדי או נמוך יותר מדי מהנורמה, עלולים להיות קשיים בכניסה להיריון. נשים יכולות לחבר את החשבונות שלהן של 2 האפליקציות, ולכן עודכנה אפליקציית Glow באפסטור.

מסך Glow:
מסך Glow

הצלחת להיכנס להיריון? מזל טוב! עתה הגיעה העת לקבלת מידע על ההיריון ועל העובר. האפליקציות להלן אינן מדוייקות כלפי ההיריון האישי של המשתמשת כי הן מספקות מידע כללי. וכמובן שהן לא באות במקום ביקורים אצל הרופא ובדיקות רפואיות אמיתיות.

My Pregnancy Today לאייפון ולאנדרואיד היא אפליקציה בחינם המספקת מידע יומי ועצות לגבי ההיריון ומבט על התפתחות העובר באמצעות תמונות רפאויות ואנימציות 3D. יש בה גם יומן היריון, יומן תזונה ואפשרות גישה לפורומים.

מסך My Pregnany Today:
מסך My Pregnancy Today

Ovia Pregnancy Tracker - Sympoms tracker due date calculator, kick counter and contraction timer לאייפון (גם של Ouvuline) היא אפליקציה בחינם יותר "חכמה" כי היא מספקת גם מידע יותר אישי. לאחר הכנסת נתונים לגבי בריאות וגיל היא נותנת מידע לגבי הסיכונים בהיריון ע"ס המידע הזה. היא גם נותנת עצות לתזונה נכונה, ויטמינים, עוקבת אחר השינה ועוד.

CineMama לאייפון היא אפליקציה בחינם קלילה ומשעשעת. היא מאפשרת להכניס תמונות של הבטן ההולכת וגדלה ולאחר הלידה היא תקבץ את התמונות לסרטון קצר עם אודיו לפי בחירה. אפליקציה זו דומה לאפליקציה אחרת Watch Me Change Pregnancy Free לאייפון, וגם לאפליקציה אחרת בתחום התמונות בשם Belly - Pregnancy scrapbook log לאייפון.

מסך CineMama:
מסך CineMama

יש לזכור, שהאפליקציות בחינם הללו באות כדי לסייע ו/או לספק את הסקרנות ולגוון את המידע והחוויה באמצעות טכנולוגיות דיגיטליות חדשניות בסמארטפונים ובטאבלטים.

הכתבה הנ"ל מבוססת בחלקה על כתבה מאתר humboldtbeacon.


בנוסף, יש לציין את האפליקציה בשפה העברית היריון ולידה - 40 שבועות לאייפון ולאנדרואיד של שירותי בריאות כללית, לתקופת ההיריון.
האפליקציה כוללת:
• סרטוני וידאו בתלת־מימד המותאמים לכל שבוע בהיריון. 
• מידע שבועי על התפתחות העובר.
• פירוט בדיקות ההריון המומלצות.
• טיפים יומיים שיעוזרים לעבור את ההיריון בקלות, עד ללידה. 
• שאלות ותשובות על כל מה שמעניין בהיריון ולידה.
• התייעצות בדוא"ל עם רופאים מומחים של כללית.
• אלבום תמונות אישי – תיעוד אישי של הרגעים היפים בהיריון.

בנוסף, יש לציין את האפליקציה בשפה העברית מעקב הריון לאייפון ולאנדרואיד של מכבי שירותי בריאות לתקופת ההיריון של מבוטחות מכבי. האפליקציה כוללת: 
הסבר אודות שבועות ההיריון, בדיקות מומלצות וזכויות המבוטחים כדלקמן:
‎מעקב היריון – מתן תיאור מפורט אודות התפתחות העובר ומה עובר על האם, בשילוב של תמונות הממחישות את התפתחות העובר ברחם. תיאור הבדיקות הרלוונטיות לכל שלב. 
‎יומן היריון – מאגר של אירועים המומלצים ע"י מכבי. האירועים יתווספו ליומן ההיריון ויופיעו באפליקציה במהלך שבוע/ות ההיריון הרלוונטי/ם לאותו אירוע. האפליקציה מאפשרת גם ניהול של אירועים פרטיים ואישיים. 
‎באופן ייחודי לאפליקציית מעקב היריון בסלולרי יתקיים קשר בין אירוע רפואי לבין תוצאותיו הרפואיות. 
‎החוויה שלי – פיצ'ר המאפשר הזנת חוויות מההיריון - פוסטים, הגיגים ותמונות מכל אחד משבועות ההיריון, עם יכולת שיתוף. 
‎מעבר למכבי אונליין – חיבור לאפליקציית מכבי אונליין בלחיצת כפתור. 


כ"כ, יש להזכיר גם אפליקציה ותיקה משנת 2011  בשפה העברית iExpect לאייפון.
האפליקציה כוללת, בין היתר, גילוי תאריך משוער ללידה ע"י הזנת תאריךמחזור אחרון ותמונות אולטרסאונד ב-3D ואיורים עבור כל שבוע במהלך ההיריון. 

כ"כ יש להזכיר גם  את האפליקציה בשפה העברית של אתר tipa.co.il - היריון ולידה - טיפת חלב ברשת לאנדוראיד, שמסכמת מידע רב לגבי ההיריון, הלידה והטיפול בתינוק, את האפליקציה הריונית בשפה העברית לאייפון למעקב, מידע, פעילויות ואלבום תמונות הקשורים להיריון, ואפליקציות "פרטיות" להיריון כמו האפליקציה בשפה העברית לאייפון ולאנדרואיד "הריון" של ד"ר ליאת גינדס. 

הערה: הדוגמאות הנ"ל של אפליקציות לסיוע להיכנס להיריון ואפליקציות למשך תקופת ההיריון לא כוללות אפליקציות הקשורות  להיבטים שונים של תקופת ההיריון, כמו למשל אפליקציה בחינם ותיקה משנת 2011 לאנדרואיד לתזונה נכונה בזמן ההיריון בשם Pregnancy Diet Calculator ועוד.

עדכון 12.12.13: שוחררה אפליקציה בסיסית בשפה העברית לאייפון בשם "צירים" לתיעוד כל ציר וזמנם ותכיפותם של הצירים כדי להחליט אם ומתי  לגשת לביה"ח.

עדכון 22.6.14, 15:30: שוחררה אפליקציה AppLis - היריון ולידה בליס של ביתהחולים ללידותל ליס להורדה לאנדרואיד ולאייפון. היא כוללת מעקב בזמן אמת אחר תנועות העובר ותדירות צירים, חישוב שבוע ההיריון ומידע מותאם לשבוע ההיריון הכולל: מה עובר על העובר בכל שבוע, טיפים, מאגר שמות, אפשרות לעריכת תמונות של ההיריון, יצירת פלייליסט מוזיקלי מותאם אישית לעוברים לחדר לידה ועוד.

עדכון 19.12.14, 00:12: אפליקציית Totally Pregnant - "טוטאלי בהיריון" היא אפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון עם הדגשים של שירות ומסחר לגישה לשירותיםרפואיים ומסחריים במשך ההיריון ולאחר הלידה. המשתמשת מכניסה את שלב ההיריון ומקבלת הצעות מתאימות עפ"י מיקומה הגיאוגראפי (הפניות להרצאות, לעסקים, למרפאות ולרופאים). בנוסף יש באפליקציה סרטוני וידאו 3D על התפתחות עוברית (מוצעים בחינם), אלבום תמונות, רשימת שאלות ותשובות, שיעורים בתחומים שונים לקראת הלידה ועוד. יש רכישות בתוך האפליקציה. המטרה היא שהאפליקציה תהיה חינמית לגמרי למשתמשות לאחר שמרפאות ועסקים ישלמו על היותם במאגר
השת"פ בארץ הוא עם שירותי בריאות כללית.

עדכון 18.6.16, 11:58: מחקר הצביע על חוסר דיוק בחלק מהאפליקציות המנבאות כניסה להיריון - כאן.



 
 
Bookmark and Share