Telecom News - KLA - Tencor Israel משיקה תוכנית מצוינות בטכניון

KLA - Tencor Israel משיקה תוכנית מצוינות בטכניון

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> KLA - Tencor Israel משיקה תוכנית מצוינות בטכניון
 KLA Tencor Israel משיקה תוכנית מצוינות בטכניון
מאת: מערכת Telecom News, 25.11.13, 22:00אקדמיה

חברת KLA -Tencor Israel ממגדל העמק, משיקה בימים אלו תכנית מצוינות במגמה להנדסה אופטית בפקולטה להנדסת מכונות בטכניון. תוכנית זו מהווה חלק מחזון החברה לפתח ולטפח מצוינות ישראלית בטכנולוגיה עילית ולגדל את דור העתיד של מהנדסי אופטיקה בישראל.

במסגרת התוכנית יוענקו לארבעה סטודנטים מצטיינים הלומדים במגמה, מלגות בגובה שכר לימוד מלא. בנוסף, הסטודנטים ייהנו מחניכה צמודה על ידי בכירי המהנדסים והמנהלים בחברה, ייחשפו למפגשי העשרה בנושאי הנדסה אופטית ולטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום ההנדסה האופטית, יבצעו פרויקט גמר בנושא ועוד.

אירוע ההשקה התקיים ב-20.11.13 במעמד ראש המגמה פרופ' כרמל רוטשילד, סמנכ"ל הפיתוח של ישראל  KLA-Tencor אורי תדמור וסגן דיקן ללימודי הסמכה פרופ' אלון וולף.
KLA-Tencor
במסגרת האירוע, נפגשו נציגי חברת KLA-Tencor Israel עם הסטודנטים לשיחות היכרות והסברה על החברה ותיפתח עמדת גיוס לסטודנטים המעוניינים להגיש את מועמדותם לעבודה בחברה. סמנכ"ל הפיתוח של חטיבת המטרולוגיה, אורי תדמור, הציג בפני הסטודנטים את הטכנולוגיה והפיתוחים המתקדמים של החברה, את חזונה ואת מסלולי הקריירה המגוונים, שהחברה מציעה לבוגרי הפקולטה להנדסת מכונות בכלל ולבוגרי מגמת הנדסה אופטית בפרט.  

אורי תדמור, סמנכ"ל הפיתוח של KLA –Tencor Israel: "אנו מברכים את הסטודנטים על הצטרפותם למגמת האופטיקה. אנחנו ב-KLA-Tencor ישראל מאמינים בפיתוח מצוינות ותמיכה בדור העתיד ורואים בכך חלק מרכזי של כלכלת ישראל".

ראש המגמה פרופ' כרמל רוטשילד: "המגמה מציעה תוכנית רחבה ומעמיקה, שהותאמה לצרכים ההולכים וגדלים של חברות ההיי-טק בארץ. הידע הדרוש בתחום האופטי במגמה נרכש בקורסים מעמיקים באופטיקה פיסיקלית ובלימודי תכן של התקנים אופטים. במקביל, הסטודנטים רוכשים יכולת ונסיון במעבדות לאופטיקה מתקדמת, ובשנתם האחרונה מבצעים פרויקט יישומי שנתי בתעשיה. בהתבסס על שילוב חיוני זה, אין לי ספק, שבוגרינו יהוו את עמוד השידרה של תעשית האופטיקה הישראלית בעתיד הקרוב".   
הטכניון



 
 
Bookmark and Share