Telecom News - הורחבו מעבדות דויטשה טלקום באוניברסיטת בן גוריון

הורחבו מעבדות דויטשה טלקום באוניברסיטת בן גוריון

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> הורחבו מעבדות דויטשה טלקום באוניברסיטת בן גוריון
הורחבו מעבדות דויטשה טלקום באוניברסיטת בן גוריון
מאת: חיים חביב, 26.11.13, 22:15אוניברסיטת באר שבע
 
ענקית התקשורת הגרמנית הרחיבה את מעבדות החדשנות וחנכה מעבדות חדשות בפארק לטכנולוגיות מתקדמות של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב בהשקעה של מיליוני שקלים.
 
במעמד המנכ"ל היוצא של ענקית התקשורת הגרמנית דויטשה טלקום, רנה אוברמן המנכ"ל הנכנס, טימותאוס הוטגס, ונשיאת אוניברסיטת בן-גוריון, פרופ' רבקה כרמי, נחנכו היום (26.11.2013), המשרדים ומעבדות החדשנות של החברה בפארק ההייטק שליד  אוניברסיטת בן- גוריון בנגב.
 
בפרויקטי המחקר של דויטשה טלקום מועסקים כ-100 עובדים בהם חברי סגל אקדמי, סטודנטים ותלמידי מחקר לתארים גבוהים ומתכנתים. המעבדות משתרעות על שטח של כ-950 מ"ר והן המעבדות  היחידות של החברה מחוץ לגרמניה.
 
מעבדות החדשנות של דויטשה טלקום באוניברסיטת בן-גוריון עוסקות בתחומי אבטחת המרחב המקוון, עיבוד נתוני ביג דאטה בזמן אמת ועוד. פרופ' יובל אלוביץ מהמחלקה להנדסת מערכות מידע באוניברסיטה עומד בראש המעבדות. המשימה שהציבה לעצמה החברה בשיתוף עם חוקרי האוניברסיטה הינה לבחון ולפתח טכנולוגיות פורצות-דרך, המובילות ליתרונות תחרותיים, תוך יצירת הזדמנויות עסקיות  חדשות. המעבדות החלו את פעילותן  לפני כ-8 שנים, ומרכזות מאז פעילות חדשנות בהשקעות של עשרות מיליוני דולרים.
 
נשיאת האוניברסיטה, פרופ' רבקה כרמי: "השותפות החשובה בין האוניברסיטה וחברת דויטשה טלקום אינה דבר מובן אליו. המעבדות מאפשרות לסטודנטים להשתלב בעולם ההיי-טק ובמחקרים בתחומים מבוקשים".
 
לטקס חנוכת המעבדה הגיעו במשותף מנכ"ל דויטשה טלקום היוצא, רנה אוברמן והמנכ"ל הנכנס, טימותאוס הוטגס. רנה אוברמן: "ההיסטוריה של השותפות בין אוניברסיטת בן-גוריון ומעבדות החדשנות שלנו בתחום הטלקום היא היסטוריה של הצלחה, לא רק במונחים של תוצרת, אלא גם במונחים של שיתוף פעולה. שיתוף הפעולה של המעבדות שלנו עם האוניברסיטה הוא בפירוש יוצא מן הכלל במערך השותפויות הבינלאומי שלנו עם מכוני מחקר, אוניברסיטאות, שותפים תעשייתיים, וסטארט-אפים".
 
המנכ"ל הנכנס של החברה, טימותאוס הוטגס: "מעבדות החדשנות של דויטשה טלקום בישראל הפכו למגדלור של חדשנות עבורנו, מאז חנוכתם ב-2006. בהתמקדותם בנושאים תעשייתיים מהותיים, כמו ביג דטה, ומעל לכל- סייבר סקויוריטי, תורמות המעבדות לחידוד היכולות התחרותיות של דויטשה טלקום".

טכס אוניברסיטת באר שבע
 
בתמונה: טקס הסרת הלוט (משמאל לימין): טימותאוס הוטגס, רנה אוברמן, פרופ' רבקה כרמי, פרופ' יובל אלוביץ.



 
 
Bookmark and Share