Telecom News - פלטפורמת MaaS360 מציעה תמיכה מלאה בטכנולוגיית Samsung Knox

פלטפורמת MaaS360 מציעה תמיכה מלאה בטכנולוגיית Samsung Knox

דף הבית >> חידושים הכרזות >> פלטפורמת MaaS360 מציעה תמיכה מלאה בטכנולוגיית Samsung Knox
פלטפורמת MaaS360 מציעה תמיכה מלאה בטכנולוגיית Samsung Knox
מאת: מערכת Telecom News, 27.11.13, 09:30MaaS360 logo
 
MaaS360 פלטפורמת MDM  (ר"ת Mobile Device Management) המובילה בענן שחררה גרסה חדשה המספקת סל של יכולת נרחב בניהול הטכנולוגיה החדשה מבית SamsungSamsung Knox.
 
חברת Fiberlink יצרנית MaaS360, פלטפורמת MDM  המובילה בענן היחידה שמספקת את יכולת הDual Persona , הפרדה של המידע העסקי מן המידע הפרטי בקונטיינר מאובטח על מכשירי אנדרואיד ו-APPLE  הכריזה על תמיכה מלאה בטכנלוגיה החדשה של Samsung Knox. יצויין שלאחרונה דווח ש- Fiberlink נרכשה ע"י IBM, מה שמספק "גב רחב" מאוד לפתרונות החברה. 

 מעתה יכולים לקוחות MaaS360 בישראל , לבצע ניהול ואכיפת מדיניות ארגונית על כלל היכולות והפונקציות החדשות במכשירי ה-Samsung  שלהם באמצעות MaaS360 ולהפריד בצורה מיטבית את המידע העסקי ולאבטח את המכשיר בצורה אופטימלית.
 
השירות מוצע כשירות בענן החברה וכולל את כל היכולות באופן מיידי וללא תשלום נוסף לכלל לקוחותיה, פלטפורמת MaaS360 אשר מובילה בעולם בתחום ה-MDM בענן הופכת את כל נושא הניהול של ההתקנים הניידים לפשוט ונוח יותר, תוך שמירה על אבטחת מידע וכוללת יכולות מהירות להגיב לשינויים הדחופים שמתרחשים בעולם הניידות, זאת בניגוד לפתרונות MDM  אחרים שדורשים עדכוני תוכנה ותחזוקה של שרתים בצורה ידנית.
 
"מודל הענן של פלטפורמת MaaS360 מאפשר לה לשמור על עדכניות ולספק יכולת ללקוחותינו להגיב במהירות לשינויים במכשירים ותפקודם, וכך להבטיח המשכיות עסקית ללא כל הפרעה או עצירה בשל בעיות אבטחת מידע וזאת בהמשך למסורת שלנו להיות הראשונים שמאמצים מכשירים חדשים ל-MaaS360 כדי לספק את היכולות הנדרשות לארגונים ולעובדיהם" אמר דודו אדי, מנכ"ל מובליטי אין קלאוד, נציגת MaaS360 בישראל.
 
כמו כן ניתן לקבל כל מידע נוסף אודות החידושים ב-MaaS360 בישראל על ידי כל  המשווקים המורשים המספקים 30 ימים ללא כל התחייבות לבחינת הפתרון, לפרטים נוספים ניתן לגשת לאתר הנציגות בישראל חברת מוביליטי אין קלאוד כאן
Bookmark and Share