Telecom News - המהפכה מוסיפה שירותי חינם: חסימת שיחות לא מזוהות ומס' וירטואלי לשעות

המהפכה מוסיפה שירותי חינם: חסימת שיחות לא מזוהות ומס' וירטואלי לשעות

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> המהפכה מוסיפה שירותי חינם: חסימת שיחות לא מזוהות ומס' וירטואלי לשעות
המהפכה מוסיפה שירותים חינם: חסימת שיחות לא מזוהות ומספר וירטואלי לפי שעות
מאת: מערכת Telecom News, 27.11.13, 12:30מיכאל גולן מנכ"ל גולן טלקום
 
גולן טלקום ממשיכה להפתיע בשוק הסלולר ומשיקה שני שירותים חדשים ללקוחותיה ללא עלות/
 
שירות "חסימת שיחות לא מזוהות", כשמו כן הוא, מיועד לכל מי שלא מעוניין לענות לשיחות ממקור לא מזוהה. השירות מאפשר לחסום שיחות מסוג זה, כך ששיחות אלו כלל לא תופענה אצל הלקוח. המתקשר ממספר לא מזוהה ישמע את ההודעה: "המנוי ביקש לחסום שיחות שאינן מזוהות, כדי להשיגו אנא חייג שוב ממספר מזוהה" .
 
שירות נוסף הוא גמישות בשעות הפעולה של "המספר הוירטואלי". כידוע, גולן טלקום מאפשרת ללקוחותיה לקבל 2 מספרים נוספים וירטואליים בקידומת 058,  אשר המחייגים אליהם מגיעים למספר הסלולרי של מנוי גולן טלקום. כעת, ניתן לבחור להפעיל את המספר הוירטואלי בשעות או בימים מסוימים בלבד. לדוגמא: אנשי מכירות, שלקחו מספר וירטואלי ומוסרים אותו ללקוחות פוטנציאלים (כדי לא למסור את המספר האישי שלהם) יוכלו כעת להגדיר, שבשעות הערב והלילה השירות אינו פעיל. המתקשרים אליהם בשעות אלו ישמעו את ההקלטה הבאה: "המנוי אינו זמין כעת ויחזור להיות פעיל בשעה 8:00 בבוקר".

המספרים הוירטואליים יכולים לקבל שיחות והודעות טקסט בלבד והם מהווים פתרון תקשורת חכם ונוח למגוון שימושים החל מקו ישיר בכיוון אחד בלבד (מספר שאפשר רק להתקשר אליו), דרך פתרון לצורך במספרים בעלי תאריך תפוגה נקוב (מודעות דרושים או יד 2 למיניהן) ועד שימוש דיסקרטי ואישי. ניתן להחליף מספרים וירטואליים 10 פעמים בשנה לשימושים השונים. לקוחות גולן טלקום, שייהנו מהטבת המספרים הוירטואליים, הם לקוחות ב"חבילת גולן טלקום" הכל כלול ו"חבילת יום הולדת" בלבד.
 
למידע נוסף ולהרשמה לשירותים החדשים ללא תשלום דרך "החשבון שלי" באתר גולן טלקום.
ערוץ ה- YouTube של גולן טלקום – כאן



 
 
Bookmark and Share