Telecom News - קרובי Ulbricht מפעיל אתר הסמים SilkRoad פתחו אתר מימון-המונים להגנתו

קרובי Ulbricht מפעיל אתר הסמים SilkRoad פתחו אתר מימון-המונים להגנתו

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> קרובי Ulbricht מפעיל אתר הסמים SilkRoad פתחו אתר מימון-המונים להגנתו
משפחתו של Ross Ulbricht מפעיל האתר לממכר סמים SilkRoad פתחה אתר מימון -המונים להגנתו
מאת: מערכת Telecom News, 27.11.13, 15:55Ross Ulbricht

Ross Ulbricht נעצר ע"י ה-FBI, שסגר את האתר לממכר הסמים והנשק שהפעיל, והוא מואשם לא רק בהפעלת האתר הבלתי-חוקי, אלא גם בהלבנת הון ובמיוחד ב-6 נסיונות לרצח אנשים, שהוא סבר, שהם היו סכנה לאתר.
 
כפי שדיווחנו, אתר "דרך המשי" לממכר סמים נסגר ע"י ה-FBI, ומפעילו Ross Ulbricht נעצר. ה-  FBIגם שם ידו על הארנק הדיגיטלי של רוס   שהכיל 171,955 ביטקוין בשווי עשרות מיליוני דולרים. (ערכם כבר שווה מאות מיליוני דולרים לאחר שהביטקוין נסק לערכים קרובים ל-800 דולרים לביטקוין). המשטרה טענה, שרוס הרוויח 20,000 דולרים ליום מעמלות מכירה, שהסתכמו ס"ה ב-80 מיליון דולרים, שבמרביתם נעשה שימוש לאחזקת האתר ולמימון פעולותיו. מחזור המכירות של האתר עמד ס"ה על 1.2 מיליארד דולרים והוא שרת 960,000 לקוחות, 30% מהם בארה"ב. אין ספק, שוק הסמים הגדול ביותר ב"רשת האפלה". ה-FBI טרם הצליח לשים את ידו על סכומים, שלטענתו שייכים ל-Ross, בהיקפים עצומים.

ה-FBI מאשים את Ross ב-6 נסיונות לרצח אנשים, שהוא סבר שהם מהווים סכנה לאתר ועלולים לחשוף את זהות הלקוחות. הוא שילם על נסיונות אלה (אף רצח לא יצא אל הפועל) 730,000 דולרים.

משפחות של Ross לא נותנת לכל העובדות הללו לבלבל אותה. קרוביו של Ross Ulbricht פתחו בקמפיין מימון-המונים למימון הגנתו. הם הקימו את האתר Freeross.org, שם ניתן לתרום כספים וגם מוסבר למה המקרה הזה חשוב לא רק ל-Ross  עצמו בזו הלשון:
 
How this affects YOU
In these days of government intrusion and overreach, this case is not just about Ross. It has far-reaching implications. It will establish precedent on such issues as individual and Internet freedom; personal and financial privacy; and the role of government in our lives. The outcome of this case will impact our future and our freedom.
Its outcome will affect us all

משפחתו טוענת, שמשפטו חשוב לחופש של האינטרנט, לפרטיות אישית ופיננסית ולתפקיד הממשלה בחיים של הציבור. תוצאת המשפט תשפיע לדבריה על העתיד והחופש של כולם.

לא ברור כלל גורלו של הקמפיין, לאור הסכומים האדירים שגלגל Ross, למרות שהוא חי כלפי חוץ בצנעה וגר בסן-פרנציסקו בחדר בדירה עם 2 שותפים, כפי שתיארנו – כאן.  שותפיו סיפרו, שהוא התנהג באופן נורמלי, חברותי ואדיב ושהיה לו מעט רכוש – לפטופ וקצת בגדים, ושהוא בילה את רוב זמנו בחדרו ליד המחשב, מעורב במה שהוא טען – "מסחר במטבע חוץ". הם רק שמו לב, שהוא אהב להסתובב ללא חולצה, ושהוא כמעט ולא יצא מהבית, ואפילו ביום העצמאות האמריקאי הוא נשאר בבית והכין מנת סטייק ליחיד. מסתבר , עם כן, שמכל סכום הכסף העצום שהרוויח, הוא השתמש במעט מאד.

עדכון 5.10.14, 01:30
על מאמצי המשפחה ובמיוחד אימו של רוס לממן את משפטו והתרומות שהתקבלו לאחר כמעט שנה ניתן לקרוא - כאן.
 



 
 
Bookmark and Share