Telecom News - כ-40% ממשתמשי הטאבלטים בעולם לא קנו אותם בעצמם

כ-40% ממשתמשי הטאבלטים בעולם לא קנו אותם בעצמם

דף הבית >> דעות ומחקרים >> אנליסטים >> כ-40% ממשתמשי הטאבלטים בעולם לא קנו אותם בעצמם
כ-40% ממשתמשי הטאבלטים בעולם לא קנו אותו בעצמם
מאת: מערכת Telecom News , 29.11.13, 14:00טאבלט

ראשונים לדווח: חברת המחקר Mason פרסמה ממצאים של מחקר שערכה ביוני-יולי 2013 ב-17 מדינות בקרב 43,000 משתמשים בטאבלטים.  היא מצאה, בין היתר, ש-39% ממשתמשי הטאבלטים קבלו אותו מתנה מחברים או משפחה ו-4% קבלו אותו מתנה מהמעביד.

חברת המחקר Mason פרסמה את דו"ח המחקר: Tablet Survey Worldwide 2013: Devices, Data Plans and Connectivity - Current Usage, Future Intensions. המחקר נערך בקרב 43,000 משתמשי טאבלטים ב-17 מדינות ביוני-יולי השנה. בין הממצאים:

43% ממשתמשי הטאבלטים לא קנו את הטאבלט בעצמם. הטאבלטים ניתנו כמתנה מחברים וממשפחה (39%) או סופקו ע"י המעביד (4%). נתון זה מסביר בחלקו את השימוש הנמוך ב-3G/4G בטאבלטים, כי אנשים מקבלים בדרך כלל במתנה טאבלט לא סלולרי. פחות מ-10% מבעלי הטאבלטים בבריטניה ובארה"ב משתמשים ברשתות סלולריות בחיבור לטאבלט שלהם וזה מהווה אתגר לספקיות הסלולר.

המחקר מראה שונות בין מדינות, אך מגלה מגמות משותפות במיוחד לגבי הקישור הסלולרי לטאבלטים. ל-47% ממשתמשי הטאבלטים יש חיבור סלולרי לטאבלט אך רק מחציתם משתמש ביכולת הזו.

3 גורמים משפיעים על השימוש בקישור הסלולרי לטאבלטים:

א. ה-WiFi מספק את הצרכים של מרבית משתמשי הטאבלטים. 45% מבעלי הטאבלטים עם יכולת 3G/4G, שלא משתמשים בה, טענו, שה-WiFi הוא הסיבה העיקרית לכך. בטאבלטים נעשה שימוש בעיקר בבית, בעבודה ובאזורים ציבוריים ושם יש WiFi.

ב. מחיר קישור סלולרי לא יורד במהירות בה יורד המחיר הממוצע של טאבלטים. הדבר מעלה את מחיר הבעלות הכללי על המכשיר TCO - Total Cost of Ownership. 

ג. בד"כ יש קשר ישיר בין ניידות לשימוש ב-3G/4G בטאבלטים. יש אזורים בהם אין קורלציה כזו, במיוחד במזה"ת, בו הניידות גבוהה אך הקישוריות נמוכה.

16% ממשתמשי הטאבלטים טענו, שהטאבלט כלל אינו שייך להם. 60% מהם דיווחו שהטאבלט שייך לבן משפחה באותו משק בית, ו-26% אמרו שהוא שייך למעביד.

החלפת הטאבלטים היא איטית. 49% מבעלי הטאבלטים בארה"ב ו-46% בבריטניה מחזיקים בו יותר משנתיים.

 
טאבלט




 



 
 
Bookmark and Share