Telecom News - Glove-A Network That Fits-אפליקציה בחינם לאיתור מפעיל סלולרי מיטבי

Glove-A Network That Fits-אפליקציה בחינם לאיתור מפעיל סלולרי מיטבי

דף הבית >> תוכנות חופשיות >> Glove-A Network That Fits-אפליקציה בחינם לאיתור מפעיל סלולרי מיטבי
מאת: מערכת Telecom News
01/12/13,  13:35
מטרת / הייעוד של התוכנה: בחירת המפעיל הסלולרי עם איכות הרשת הטובה ביותר.
שם התוכנה: Glove - A Network That Fits
קישור להורדה: לאנדרואיד
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם לאנדרואיד רצה ברקע 3 ימים ומנתחת את דפוסי השימוש של המשתמש. לאחר מכן ממליצה האפליקציה על המפעיל הסלולרי עם הקליטה הטובה ביותר במקומות בהם נמצא המשתמש רוב הזמן: בית, עבודה וכד'. לאחר מתן ההמלצה, ניתן להשתמש באפליקציה לבקש הצעה ממפעיל הסלולר המיטבי.
האפליקציה פועלת נכון להיום בגרסת בטא בישראל ובאזור סן-פרנציסקו.

אזהרה: לאחר עדכון הגרסה הראשונית, האפליקציה מעבירה את פרטי המשתמש לחברות צד שלישי "בהסכמת" המשתמש מבלי שהוא שם לב. לאחר השימוש ביישום, גם מבלי לבקש הצעת מחיר, מתקשר נציג של חברת הסלולר "המיטבית למשתמש" לתת הצעה בעקבות מידע שהוא קיבל מ-Glove. מספר הטלפון האישי  עושה את דרכו אל נציגי המכירות של חברת סלולר כזו או אחרת. מסתבר, שבעת ההפעלה הראשונית מתבקש המשתמש להסכים לתנאי השימוש, ומופיעה תיבת סימון עם הכיתוב "אני מאשר/ת בזאת לקבל שיחת טלפון עבור הצעה תחרותית מצד שלישי בסיום התהליך". האפשרות מסומנת כברירת מחדל, כך שאם לוחצים על אישור מבלי להוריד את הסימון, נותנים אישור לאפליקציה להעביר את מספר הטלפון  לגורם צד ג' מבלי לשים לב 


מסך Glove

מסך 1 Glove
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share