Telecom News - Huawei השיקה בלונדון רשת LTE לאספקת מידע במהירות 300Mb/s

Huawei השיקה בלונדון רשת LTE לאספקת מידע במהירות 300Mb/s

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> Huawei השיקה בלונדון רשת LTE לאספקת מידע במהירות 300Mb/s
Huawei השיקה בלונדון רשת LTE לאספקת מידע במהירות 300 Mb/s
 מאת: מערכת Telecom News, 1.12.13, 15:04דור 4
 
Huawei מתכוונת להרחיב את פריסת הרשת על פני כל לונדון במהלך שנת 2014. רשת זו מצטרפת ל-14 רשתות דור 4, שפרסה עד כה החברה בעולם.
 
Huawei (וואווי), ספקית פתרונות תקשורת ומחשוב בעסקים מסין, השיקה עם EE, מפעילה של שירותי הסלולר בבריטניה, את רשת הסלולר דור 4. הרשת פעילה באשכול העסקים Tech-City החשוב של לונדון ומעבירה נתונים ומידע בערוץ פס סלולרי רחב במהירויות של עד 300 Mb/s.  וואווי מתכוונת להרחיב את פריסת הרשת על פני כל לונדון במהלך שנת 2014.
 
מהירות הרשת מתאפשרת באמצעות טכנולוגיית צימוד ערוצי (Carrier Aggregation) בתקןLTE  מתקדם(LTE-A) , שמאפשר לדור הבא של רשתות אלחוטיות המשתמשות בפס רחב מהירויות כמעט כפולות מאלו המתאפשרות ברוב רשתות ה- LTE הסלולריות הנוכחיות. הרשת, שמפעילה Huawei בלונדון, מהווה את החלק הראשון בדור הבא של תשתיות תקשורת, שיכולות לעמוד בדרישות העתידיות הגדלות של לקוחות ועסקים רעבי מידע, ומאפשרות דרכים חדשות לחלוטין לביצוע עסקים.
 
Huawei מפתחת בימים אלו מכשירים המסוגלים לנצל את היתרונות של הרשת החדשנית שהשיקה ומתכננת להציג את הטלפונים הניידים הראשונים מסוג זה במחצית השנייה של 2014. מכשירים אלו יאפשרו ל- Huawei לספק לצרכן את חווית הגלישה הסלולרית המהירה בעולם.

עד כה, הציגה החברה מספר מוצרים התומכים ב-LTE  כגון: הסמארטפון Ascend P1  Huawei, שתומך במהירויות עד ל- 100 Mb/s, וה- E589 Huawei, שמאפשר שימוש סימולטני של עד 5 התקנים אלחוטיים רגילים ברשת דור 4 של חברת EE. בנוסף, פיתחה Huawei את ה-E392, מודם USB למחשבים ניידים, שמספק חווית גלישה והורדת נתונים מתקדמת המבוססת על הפס הרחב.

במסיבת עיתונאים, שנערכה לאחרונה, בה הושק מכשיר הדגל של החברה בישראל, ה-Ascend P6  Huawei, התחייבו נציגי Huawei העולמית, שהמכשירים החדשים, שמפתחת החברה, יגיעו לישראל זמן לא רב לאחר הוצאתם לשוק.
 
ראוי להזכיר, שדיווחנו בשבוע שעבר על ניסוי משותף של Huawei עםChina Mobile  בו הודגמה שיחת קול ווידאו בינ"ל בין רשת TDD-LTE בסין לבין רשת FDD-LTE בדרום קוריאה.
 
 



 
 
Bookmark and Share