Telecom News - לראשונה: חברת Voicenter תאפשר ללקוחותיה לשלם עבור תקשורת בביטקוין

לראשונה: חברת Voicenter תאפשר ללקוחותיה לשלם עבור תקשורת בביטקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> לראשונה: חברת Voicenter תאפשר ללקוחותיה לשלם עבור תקשורת בביטקוין
לראשונה: חברת Voicenter תאפשר ללקוחותיה לשלם עבור  תקשורת בביטקוין
מאת: מערכת Telecom News, 3.12.13, 11:30Voicenter קבוצת שטרודל
 
Voicenter מקבוצת שטרודל הישראלית, שמפתחת ומשווקת פתרונות תקשורת וטלפוניה, תאפשר ללקוחותיה החל מהיום לשלם באמצעות Bitcoins. זו חברת תקשורת ישראלית ראשונה להציע תשלום במטבע הווירטואלי.
 
חברת Voicenter מקבוצת שטרודל הישראלית מודיעה היום כי היא תאפשר ללקוחותיה לשלם עבור שירותי תקשורת באמצעות המטבע האינטרנטית ביטקוין ( (Bitcoins. החברה, שמפתחת ומשווקת פתרונות תקשורת וטלפוניה, תאפשר  ללקוחותיה החל מהיום לשלם באמצעות המטבע הדיגיטלי על כל השירותים והמערכות שלה כולל: שירותי מרכזיה חכמה מבוססת Cloud, פתרון טלפוני מלא למוקדי Call Center, דקות שיחה מקומיות ובינ"ל, שירותי מספור בארץ ובחו"ל, מכשירי טלפון וציוד תקשורת ו-כלי API למפתחים.
 
עמית אדלשטיין, סמנכ"ל השיווק של Voicenter: "כחלק מהחזון שלנו לספק פתרונות תקשורת פשוטים לכולם באמצעות הטכנולוגיה, שפיתחנו בענן, החיבור לתשלום באמצעות הביטקוין המבוסס על קוד פתוח, הוא טבעי לנו. בעולם, אלפי חברות כבר מאפשרות תשלום על שירותים וציוד באמצעות המטבע הווירטואלי ובארץ רק מספר קטן של חברות מאפשרות תשלום באמצעותו ואנחנו גאים להיות בין הראשונים".
 
כידוע, הביטקוין הוא מטבע דיגיטלי מבוזר, שפועל ברשת האינטרנט, והוא בשליטה מלאה של הציבור הרחב. הביטקוין מבוסס על קריפטוגרפיה (אבטחת מידע ופיתוח נתונים) ועל רשת תקשורת בין עמית לעמית. ככסף דיגיטלי, הוא מאוחסן בארנקים דיגיטלים ברשת האינטרנט. הארנק מאוחסן במחשב מקומי או על גבי שרת מרוחק ושומר את המידע על כמות הכסף (הביטקונים) שיש לכל אחד. הארנקים מזוהים לפי כתובת ביטקוין. הכתובת היא מילה באורך 27 עד 34 סימנים (ספרות או אותיות אנגליות קטנות או גדולות). רכישה של מוצרים נעשית כמובן באינטרנט. נכנסים לארנק הדיגיטלי, ודרכו מעבירים את הביטקונים לבית העסק. היום בעולם יש מעל 100,000 אנשים המשתמשים בביטקוין ככסף לכל דבר ומעל 10,000 עסקים וחברות מקבלים את הביטקוין כתשלום.
 
Voicenter, מקבוצת שטרודל, פיתחה מרכזיה טלפונית לעסקים הפועלת מתוך ענן טלפוניה גלובלי, ומאפשרת חיסכון בהוצאות הטלפוניה תוך שיפור משמעותי של תהליכים רבים החלים בארגון. החברה מתמחה בפיתוח טכנולוגיית תקשורת, שמיועדות לקשר את מערכות המידע הארגוניות לבין מערכות הטלפוניה. החברה מפעילה ענן טלפוניה גלובלי הנפרס בין ישראל, אירופה, ארה"ב, אוסטרליה והמזרח הרחוק וכולל שישה Data centers שונים. 


מצב הביטקוין נכון ל-2.12.13:
תרשים מצב הביטקוין עד 2.12.13
 



 
 
Bookmark and Share