Telecom News - אתר SheepMarketPlace לממכר סמים נעלם עם מיליוני $ בביטקוין

אתר SheepMarketPlace לממכר סמים נעלם עם מיליוני $ בביטקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> אתר SheepMarketPlace לממכר סמים נעלם עם מיליוני $ בביטקוין
אתר SheepMarketPlace לממכר סמים נעלם עם מליוני דולרים בביטקוין
מאת: מערכת Telecom News, 2.112.13, 19:28

עדכון 3.12.13, 23:30: הסכום שנגנב העומד על 96,000 ביטקוין. כלומר, 100 מיליון דולרים.
ביטקוין

אתר computerworld מדווח, שמשתמשי האתר המחתרתי למכירת סמים בלתי חוקיים, נשק וכד' ב"רשת האפלה" SheepMarketPlace, שהפך פופלרי ביותר ואליו נהרו המונים לאחר סגירת האתר העיקרי לממכר סמים SilkRoad, מנסים להבין מי גנב מהם ונעלם עם מינימום 5,400 ביטקוין בערך של יותר מ-5 מיליון דולרים, ונטען שאפילו עם ביטקוין בערך של יותר מ-40 מיליון דולרים. הטענה הרווחת היא, שהגנבים הם בעלי האתר עצמם, שזהותם כמובן לא ידועה, ושאלה לא היו סתם האקרים ולא מוכר מסוים, שנטען ע"י הבעלים, שהוא זה שגנב את הכסף.

אתר Sheepmarketscam, שמדווח על השתלשלות העיניינים ומעדכן כל יום על המתרחש בנושא זה, הודיע, שכבר לפני שבוע לא היה ניתן למשוך ביטקוין מהאתר ע"י הלקוחות, וגם בעלי האתר הציעו מוצרים חדשים וכמויות גדולות של סמים אם אנשים ישלמו מראש ולא יחזיקו בינתיים את הביטקוין אצל צד ג'. סביר להניח, שהבעלים נעלמו עם הכסף ולא החזירו ללקוחות את הביטקוין שלהם, שאוחסנו באתר, למרות שהודיעו בהודעה שלהם (ראו ההודעה להלן בתחתית הכתבה) שהם יעשו זאת.

האתר עצמו  SheepMarketPlace נסגר. אולם, לפני סגירתו הועלתה בו כאמור הודעה ע"י מנהלי האתר המובאת להלן בתחתית הכתבה.

לאחר סגירת האתר, החלה נהירה של לקוחות לאתר נוסף לממכר סמים, שיש לו לפי הערכות כחצי מיליון משתמשים - BlackMarket Reloaded, אך האתר הזה הפסיק לקבל באופן זמני רישום של משתמשים חדשים החל משלשום (1.12.13) עקב נהירה עצומה של לקוחות SheepMarketPlace, מאחר שהוא לא יכול היה להתגבר על שטף הפונים ולטפל בכולם. ברור, שעל כל סגירת אתר לממכר סמים צצים כמה אתרים אחרים. הרי הביקוש לא קטן. סגירת "דרך המשי"  ומעצר המפעיל שלו Ross Ulbricht לא הייתה סוף פסוק כלל וכלל.

בכל מקרה, למרות שזה אתר ב-Darknet או בשמו האחר Deep Web, שיש להגיע אליו רק דרך Tor, הרי שוב נגנב ביטקוין, וגניבה זו מתווספת לגניבות אחרות, שארעו לאחרונה באתרים לגיטימיים ברשת האינטרנט לאור עלייתו המטאורית של ערכו של הביטקוין. ראו גרף עליית הערך מתחילת השנה בתחתית הכתבה - כאן.

אתר SheepMarketPlace

הודעת מפעילי SheepMarketPlace




 
 
Bookmark and Share