Telecom News - יבמ תשלב נתוני Big Data משירותי ענן מבוזרים עם נתונים בארגון

יבמ תשלב נתוני Big Data משירותי ענן מבוזרים עם נתונים בארגון

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> יבמ תשלב נתוני Big Data משירותי ענן מבוזרים עם נתונים בארגון
יבמ תשלב נתוני Big Data משירותי ענן מבוזרים עם נתונים בארגון
מאת: חיים חביב, 3.12.13, 21:30IBM
 
IBM רשמה פטנט חדש לשילוב נתוני Big Data הזמינים בשירותי ענן מבוזרים עם נתונים המאוחסנים במערכות המידע הפנימיות של הארגון.
 
חוקרים במעבדות המחקר של יבמ רשמו פטנט חדש על טכנולוגיה לשילוב נתוני Big Data הזמינים בשירותי ענן מבוזרים יחד עם נתונים המאוחסנים במערכות המידע הפנימיות של הארגון. המימוש יסייע לעסקים להפיק תובנות חדשות שיסייעו להם לייעל את מאמצי השיווק ולשפר את השירות ללקוחותיהם.
 
הפטנט לשילוב נתונים פנים ארגוניים ומידע דינאמי משירותי ענן [IBM’s patent # 8,504,400 Dynamically Optimized Distributed Cloud Computing-based Business Process Management (BPM) System], מציג שיטה לפיתוח סוג חדש של יישומים ארגוניים המשלבים באופן שקוף בין נתונים המאוחסנים בארגון, שנוצרים במהלך העסקים הרגיל ובין נתוני Big Data מבוססי ענן. יישום הגישה החדשה צפוי לפשט את תהליכי ניהול הפעילות העסקית, ולאפשר לארגונים הפקת תובנות חדשות מהגישה לנתונים, שילובם וניתוחם - ללא תלות במקום אחסונם.
 
כך, לדוגמא, יוכל קמעונאי להסתייע בשיטה החדשה על מנת לגשת אל נתוני המכירות הנאגרים במערכות הניהול הפנימיות שלו, ולנתח דפוסי קניות של לקוחות, תוך שילוב עם נתונים המתקבלים ממגוון רחב של שירותי ענן, דוגמת מערכות דירוג וסקרי לקוחות. התהליך האחוד יאפשר לחברות להפיק ולהציע קופונים מותאמים אישית, ומבצעי קידום מכירות, במגוון רחב של ערוצי קשר עם הלקוח, תוך אפשרות לעדכן ולתזמן את מבצע השיווק בזמן אמת על פי נתוני התוצאות בפועל.

בעוד מגוון רחב של נתונים מליבת הפעילות העסקית מאוחסן כיום במערכות מידע פנים-ארגוניות, נסמכים יותר ויותר מנהלי שיווק, מנהלי רכש ומנהלי מכירות ומובילים אחרים בתחום העסקי, על שירותי ענן המאפשרים להם לגשת אל הנתונים בהליך דינאמי ולשפר את הקשר עם לקוחותיהם, שמשתמשים כיום יותר ויותר בהתקנים ניידים, רשתות חברתיות וכלי שיתוף אחרים. על מנת לתקשר עם לקוחות ניידים ומקושרים אלה, חייבים העסקים לעבור באופן שקוף בין סביבת הענן ובין המערכות הפנים ארגוניות, לאסוף מידע ולהשוות תובנות המופקות במגוון מקורות רחב.
 
ביבמ סבורים, כי השילוב בין תהליכים עסקיים ומידע הנאסף במהלכם על גבי מערכות מקומיות ובין מידע משירותי ענן מאפשר למנהלי העסקים להבטיח אופטימיזציה של דפוסי הפעילות, במיוחד בנקודות בהן נדרשים ביצועי שיא.
 
תרשים הפטנט
עננים



 
 
Bookmark and Share