Telecom News - מגדיר צמחים ישראלי - אפליקציה בחינם לזיהוי צמחים בעת טיול טבע בארץ

מגדיר צמחים ישראלי - אפליקציה בחינם לזיהוי צמחים בעת טיול טבע בארץ

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לטיולים >> מגדיר צמחים ישראלי - אפליקציה בחינם לזיהוי צמחים בעת טיול טבע בארץ
מאת: מערכת Telecom News
04/12/13,  13:25
מטרת / הייעוד של התוכנה: זיהוי צמחים בזמן טיולים ברחבי הארץ.
שם התוכנה: מגדיר צמחים ישראלי
קישור להורדה: לאנדרואיד עדכון: הגרסה בחינם הוסרה. (קיימות גרסאות אחרות בתשלום למשל אחת מהן - כאן).
לאייפד אייפוד ואייפון  עדכון: הגרסה בחינם הוסרה.
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם היא מגדיר צמחים גיאוגרפי ישראלי המאפשרת לאתר ולהינות ממאגר מידע של למעלה מ-2,500 צמחים הכולל פרחים, שיחים ועצים הצומחים בישראל. ניתן לצפות בעדכונים על פריחת פרחים בזמן אמת ולראות את המיקום המדוייק בו נצפה הפרח על גבי מפה.
האפליקציה מאפשרת למשתמש ליהנות ממגדיר פרחים וצמחי בר בישראל, לדווח על המיקום בו נצפה הפרח שאוהבים ולשתף משתמשים אחרים דרך האפליקציה ודרך פייסבוק. המאגר כולל את פריטי המידע הבאים אודות הצמחים: צבע, צורה, איזור ועונת פריחה ותמונת הצמח וגובהו.
האפליקציה מאפשרת למשתמש אפשרויות סינון וחיפוש מתקדמות על מנת למצוא במאגר את הצמח המבוקש לפי שם הצמח, עונת ואזור פריחה, צורתו, צבעו או לראות את הצמחים הפורחים ברגע ומקום עכשווי בעזרת מיקומו הנוכחי של המשתמש (מצריך הפעלת GPS).
לצורך הטעינה הראשונית של האפליקציה יש להתאזר בסבלנות, התהליך אורך 20-30 שניות.

6.11.15: הערה: קיימת אפליקציה חדשה ומומלצת בשם CNATURE  עדכון: האפליקציה בחינם הוסרה
זו אפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון לזיהוי והכרה של החי והצומח בישראל, שמאפשרת לחובבי הטבע לזהות מגוון רחב של בעלי חיים וצמחים באמצעות מספר לחיצות כפתור, בעזרת המגדיר האלקטרוני המקיף ביותר של החי והצומח בישראל.

שותפים במיזם CNATURE: :אתר צמח השדה, אייל ברטוב - צלם טבע בינלאומי, מט"ח - תכנית ההאצה מיינדסט,  אסף בן דוד - מומחה לעקבות וסימני חיים וצלמים רבים אשר תרמו מתמונותיהם ומניסיונם המקצועי.
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share