Telecom News - קספרסקי הכריזה על פתרון אבטחת מידע לעסקים קטנים

קספרסקי הכריזה על פתרון אבטחת מידע לעסקים קטנים

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> קספרסקי הכריזה על פתרון אבטחת מידע לעסקים קטנים
מעבדת קספרסקי מכריזה על Kaspersky Small Office Security – פתרון אבטחת מידע לעסקים קטנים
מאת: מערכת  4.12.13, 16:12 Telecom Newsקספרסקי

מעבדת קספרסקי הכריזה על גרסה חדשה של Kaspersky Small Office Security, פתרון אבטחת מידע המותאם במיוחד לעסקים בעלי פחות מ-25 עובדים. הפתרון כולל מאפיינים חדשים המסייעים לעסקים קטנים להתמודד עם אתגרי אבטחת המידע באמצעות טכנולוגיות עדכניות להגנה מפני קוד זדוני, שמשולבות במוצר ידידותי לשימוש, שאינו דורש מבעלי עסקים קטנים להיות מומחי IT.
 

מגזר העסקים של פחות מ-25 עובדים לא טופל עד כה כראוי מצד ספקי אבטחת מידע. בעלי עסקים קטנים נדרשו להשתמש במוצרים, שיועדו למשתמשים פרטיים, או להשתמש בגרסאות רזות של מוצרים ארגוניים, שאילצו אותם לשלם על מאפייני אבטחת מידע לא נחוצים.
Kaspersky Small Office Security נועד לענות על צרכי עסקים קטנים אלה, כאשר הוא משלב הגנה מפני עבריינות רשת עם מאפיינים הנדרשים לעסקים קטנים כדי להתמודד עם מציאות הכלכלה הגלובלית. הפתרון פשוט וקל להתקנה מהירה ולניהול, ומציע ערך מבחינת עלויות רכישה ומשאבי ניהול. 

מה חדש ב-Kaspersky Small Office Security?

מעבדת קספרסקי ממשיכה את מחויבותה למגזר העסקים הקטנים, שהחלה עם הגרסה הראשונה של Kaspersky Small Office Security שיצאה ב-2010. מעבדת קספרסקי המשיכה לאורך השנים לשפר ולשדרג את הפתרון.

הגרסה החדשה כוללת מספר מאפיינים חדשים ושדרוגים טכנולוגיים בהם: Safe Money להגנה על פעולות בנקאיות, תמיכה מוגברת במכשירים ניידים, Automatic Exploit Prevention, מנהל סיסמאות וגיבוי מקוון.

הפתרון מאפשר: הגנה ושליטה בקלות, ניהול מדיניות שימוש ברשת, הצפנת נתונים וגיבוי קבצים וניהול מרכזי.

הפתרון תומך בעד 25 רשיונות משתמשים בכל עסק, כולל מחשבים אישיים, שרתי קבצים, ומכשירים ניידים מבוססי אנדרואיד. כל רישיון משתמש כולל הגנה על מחשב אחד ומכשיר נייד אחד, כך שעסק יכול לרכוש הגנה עבור 10 עובדים, כשהוא מגן למעשה על 10 מחשבים אישיים ו-10 מכשירים ניידים. הפתרון גם תומך בכל שרתי הקבצים הפופולריים.   
 
אבטחת עסקים קטנים



 
 
Bookmark and Share