Telecom News - CallVU - זוכת תחרות החדשנות לשנת 2013 של מאסטרקארד ו- IATI

CallVU - זוכת תחרות החדשנות לשנת 2013 של מאסטרקארד ו- IATI

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> CallVU - זוכת תחרות החדשנות לשנת 2013 של מאסטרקארד ו- IATI
CallVU - זוכת תחרות החדשנות לשנת 2013 של מאסטרקארד ו- IATI
מאת: חיים חביב, 4.12.13, 23:45IATI
 
חברת ההזנק CallVU זכתה ב- 25אלף דולרים ותקבל ליווי במסגרת תכנית המאיץ המקומית של Citi.
 
חברת ההזנק הישראלית CallVU הוכרזה כזוכה בתחרות החדשנות של מסטרקארד והאיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI) לשנת 2013 באירוע, שנערך אתמול (יום ג') בתל אביב.
 
חברת CallVU הוקמה ב-2012 בידי אורי פארן (מנכ"ל), דורון רוטשטיין ורועי חלפון, ופיתחה טכנולוגיה המוסיפה מימד ויזואלי לשיחת טלפון של לקוחות למוקד שירות, שמעשירה את המידע ללקוחות, ומוזילה את עלות הפעלת השירות האנושי לספק השירות. החברה גייסה כ-850 אלף דולרים מקרן Explore Tech, מענק מטעם המדען הראשי במשרד הכלכלה, חברת BATM ומשקיעים פרטיים.
 
המחזור השני בתחרות החדשנות של מסטרקארד ו-IATI הושק באוקטובר האחרון בידי חביאר פרז, נשיא מסטרקארד אירופה, במהלך ביקורו בישראל. התחרות נועדה למיזמים ישראליים בשלבי פיתוח ראשוניים של מוצרים ופתרונות בתחום התשלומים האלקטרוניים. למעלה מ-45 חברות הגישו מועמדות לתחרות ו-10 מהן זכו להציג את המיזם באירוע הגמר (אתמול) במאיץ של Citi בתל אביב, בנוכחות בכירי ענף הפיננסים בישראל, בכירי מסטרקארד העולמית (בהם מנהל החדשנות העולמית של מסטרקארד גארי ליונס).
 
הזוכה תקבל 25 אלף דולרים וכרטיס כניסה לתוכנית המאיץ (Accelerator) של ענקית הפיננסים Citi - שם, במשך כארבעה חודשים, תקבל חשיפה ייחודית לידע ממומחי סיטי בתחומים רלוונטיים, והיכרות אישית עם מנהלים בכירים של הקבוצה ברחבי העולם. בנוסף, תצטרף CallVU לאיגוד IATI ללא תשלום לתקופה של שנה, ותהנה מחשיפה לרשת החברים הענפה של האיגוד.
 
בין השופטים בתחרות דניאל כהן, מנכ"ל מסטרקארד ישראל, גארי ליונס, מנהל החדשנות העולמית של מסטרקארד, קרין מאיר רובינשטיין, מנכ"ליתIATI , לירון וורמן, מנהל מעבדת החדשנות של Citiאורנית שנער, מנהלת  המאיץ של Citi בתל אביב, ערן ברקת, שותף בחברת BRM הייטק מקבוצת BRM, יפעת אורון, שותפה בקרן ורטקס, רמי קסטרשטיין, מייסד שותף ומנכ"ל Everything.me , ויובל טל, מייסד ונשיא Payoneer.
 
דניאל כהן, מנכ"ל מסטרקארד ישראל: "כמות המיזמים, שנגשה לתחרות, ואיכות המיזמים מעידות כי החדשנות הישראלית אינה עוצרת. זוכת התחרות הראשונה, KitLocate, כבר עושה חיל בעסקיה, ובינה לבין מסטרקארד נוצרו קשרים פוריים, שיתרמו לשני הצדדים. בטוחני, שגם CallVU, שזכתה השנה, תיהנה מאותה הצלחה, ונשמח לסייע לה בדרכה".
 
גארי ליונס, מנהל החדשנות העולמית של מסטרקארד: "אירועים כאלה מדגימים את דרך החשיבה היצירתית והחדשנות המתרחשת בקהילת הסטארט-אפים, לא רק בישראל אלה ברחבי העולם כולו. זאת מכיוון, שחברות אלו נעזרות בטכנולוגיה מתקדמת על מנת לפתור בעיות עסקיות אמיתיות בדרכים חדשות ומעניינות. הן מוכנות לנסות, להסתכן ולנוע בקצב מהיר. התחרות מרימה על נס את הרוח היזמית, ויהיה מעניין מאוד לצפות בכל החברות, שהשתתפו בה, וכיצד הן מתקדמות בשווקים הרלוונטיים להן".
 
קרין מאיר רובינשטיין, מנכ"ל האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI): "החל מאינטל ועד ל waze  יצאו מישראל בשנים האחרונות בשורות טכנולוגיות המשולבות במיליוני מכשירים ומחשבים ברחבי העולם. לכן, אין לי ספק, שהחיבור עם מסטרקארד העולמית יכול לקדם פיתוח טכנולוגי ישראלי, שיביא בשורה עולמית בתחום התשלומים הדיגיטליים".
 
ארנית שנער, מנהלת  המאיץ של Citi בתל אביב: "המיזמים, שנגשו לתחרות, התאפיינו באיכות גבוהה ופתרונות יצירתיים, עובדה, שתומכת בהנחת היסוד של סיטי, לפיה ישראל היא מקור לא אכזב לחדשנות בתחומים הפיננסיים. שילובה של CallVU במאיץ של סיטי יתרום לא רק לה אלא גם לנו, בעת שאנו ממשיכים להיחשף לטכנולוגיות ומודלים עסקיים מעניינים בענף הטכנולוגיה הישראלי".

טכס הענקת הפרס
 
בתמונה (משמאל): בלה סטבצ'נסקי - נשיאת חטיבת השווקים הצומחים באירופה של מסטרקארד; דניאל כהן - מנהל פעילות מסטרקארד בישראל, מטה גוני - מנהל איזור דרום-מזרח אירופה במסטרקארד; ארנית שנער - מנהלת  מאיץ Citi תל אביב; יואב שלוש - האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות. (IATI); אורי פארן - CallVU מנכ"ל ומייסד שותף ; דורון רוטשטיין - סמנכ"ל טכנולוגיות ומייסד שותף CallVU
 
 
 



 
 
Bookmark and Share