Telecom News - LivePerson מרחיבה את פעילותה ביפן

LivePerson מרחיבה את פעילותה ביפן

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> LivePerson מרחיבה את פעילותה ביפן
LivePerson מרחיבה את פעילותה ביפן
 מאת: חיים חביב, 5.12.13, 17:30לייבפרסון
 
לייבפרסון (שרכשה 4 חברות הזנק ישראליות ולה מרכז פיתוח ענק בישראל) הכריזה על שותפויות אסטרטגיות עם חברות הבת של Dentsu - Dentsu Razorfish ו-ISID.
 
חברת LivePerson, ספקית פתרונות אינטראקציה עם גולשים, הודיעה היום על הקמת LivePerson יפן - Kabushiki Kaisha. כמו כן הודיעה החברה על שותפות אסטרטגית עםInformation Services International Dentsu  - ISID ועם Dentsu Razorfish, חברות בת של קבוצת Dentsu, סוכנות הפרסום הגדולה ביפן.
 
פלטפורמת ההתקשרות הדיגיטלית של LivePerson מסייעת ללקוחות ברשת להבין את כוונות הצרכנים בעת שהותם באתר, דבר המאפשר ללקוחות לשפר מאד את הקשר טוב עימם באמצעות צ'אט, שירותים קוליים, מסרים אישיים וצ'אט בוידאו על גבי ערוצים והתקנים מגוונים, ותורם מאד לשיפור החוויה הדיגיטלית וחיזוק ערך המותג.
 
החברה כבר הודיעה במאי האחרון על שיתוף פעולה ראשון בשוק היפני עם חברת Vixia, חברת בת של Moshi Moshi Hotline, Inc, ממרכזי השירות הגדולים ביפן.   VixiaוLivePerson- חתמו עד כה על מספר הסכמים עם לקוחות ארגוניים ביפן. שיתופי פעולה נוספים צפויים גם עם  Dentsu Razorfish, סוכנות דיגיטלית מובילה, ו- ISID, ספק מוביל של שירותי טכנולוגיה לחברות פיננסיים, התומך בפלטפורמה של LivePerson  ביפן.
 
בסיוע מומחיות השותפים בתחומי השיווק הדיגיטלי, והטמעת טכנולוגיה וחוויה דיגיטלית חדשנית, מבקשת LivePerson לקדם את השימוש בפלטפורמת ההתקשרות הרב-ערוצית שלה למגוון רחב של עסקים. הציפיה, כי שיתופי פעולה  אלה יסייעו לבסס את נוכחות החברה בענפי מפתח כגון שירותים פיננסיים, קמעונאות, מסחר מקוון, תיירות והיי-טק.
 
רוברט לוקאסיו, מנכ"ל LivePerson: "השוק ביפן הינו מוביל מובהק ככל שמדובר בביצועים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של שירות לקוחות, ועסקים ביפן מכירים בצורך להנחיל את אותה פילוסופיית שירות ברחבי העולם הדיגיטלי. זהו גם שוק שבו מסחר דיגיטלי מתפתח במהירות. שני גורמים מהותיים אלה מובילים לכך שיפן מהווה עבורנו שוק אסטרטגי . זו הזדמנות גדולה לשתף פעולה עם חברות יפניות על-מנת לספק יכולות משמעותית ובזמן אמת ללקוחותיהם בכל הערוצים הדיגיטליים.

במתן האפשרות לתמיכה מותאמת אישית בזמן אמת ללקוחות , בין אם הם באתר האינטרנט, בסלולרי או ברשתות חברתית - יעלה בידי העסקים להתעלות על ציפיות הלקוחות ולבדל את המותג שלהם באופן מובהק".
 
Hidetoshi Tokumaru, נשיא ומנכ"ל Dentsu Razorfish: "משימתנו לסייע לבנות מותגים חזקים באמצעות חווית התקשרות עשירה עם הלקוחות לאורך המסע הדיגיטלי שלהם. השותפות עם LivePerson  מהווה פתרון טבעי למטרה זו, שכן הפלטפורמה שלהם תומכת בשירותי המסחר המובילים של Razorfish. אנו שמחים להביא את החוויה המשלימה שלנו לשוק היפני תוך סיוע ללקוחות  לשפר את החוויה שהם מעניקים ללקוחותיהם".
 
Shigeyuki Suganuma, סמנכ"ל בכיר ומנהל תפעולי לעסקי התעשייה הפיננסית  ב – ISID: "ככל שיותר לקוחות בוחרים לבצע את פעילותם הבנקאית באינטרנט, האמון והנאמנות מהותיים להצלחה, והכרחי שמוסדות שירותים פיננסיים יבינו כיצד לספק תמיכה אופטימלית ללקוחותיהם בסביבה הדיגיטלית. בשילוב הפלטפורמה של LivePerson עם הפתרונות הפיננסיים של ISID, הכוללים מרכזי שירות ופתרונות בנקאיים מקוונים, אנו מקווים לאפשר לעסקים להעניק חוויה דיגיטלית יוצאת דופן, אשר תביא לרמות גבוהות יותר של שביעות רצון אצל צרכנים ולהצלחות הניתנות למדידה".
 
לייבפרסון משרתת למעלה מ-8,500 עסקים ברחבי העולם, ומסייעת לרבים מהבנקים, חברות התקשורת והקמעונאים הגדולים בעולם להעניק חוויה משופרת ללקוחותיהם. הפלטפורמה של  החברה מאפשרת לעסקים להבין טוב יותר ולסייע ללקוחותיהם הדיגיטליים, על ידי אפשרות ליצירת חוויה אישית בזמן אמת, באמצעות מגוון כלים וערוצים.



 
 
Bookmark and Share