Telecom News - גרסה חדשה לשירות המצליח של בזק - IP Centrex

גרסה חדשה לשירות המצליח של בזק - IP Centrex

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> גרסה חדשה לשירות המצליח של בזק - IP Centrex
בלעדי: שירות המרכזיות הווירטואליות ב- IP של בזק המכונה סנטרקס, עבר שדרוג לגרסה 17, שיכולה להציע ללקוחות מספר יכולות מתקדמות, הן  ברמת השירות והן ברמת מגוון החלופות לטלפוני IP המוצעים ללקוחות.
מאת: אבי וייס, 5.12.13, 21:00
קובי פז

אך לאחרונה חשפנו כאן, מפיו של קובי פז, סמנכ"ל וראש החטיבה העסקית של בזק (בתמונה) את הצלחת שירותי ה- IP-Centrex של בזק. חב' בזק מוכרת את השירות הזה לכ- 200 לקוחות חדשים מידי חודש וכבר יש בשירותי הסנטרקס כ-9,400 לקוחות עסקיים.

בדבריו, ציין קובי פז, ש"בקרוב יהיה שדרוג של המערכת". זה קרה די מהר והיום אנו חושפים, שגרסה 17 של מערכת הסנטרקס כבר עברה את כל שלבי הבדיקות וההרצה והיא זמינה לכל הלקוחות של שירותי הסנטרקס.


בגרסה חדשה זו התמקדו בבזק במספר תחומים, שיאפשרו (לדברי בזק) להציע את השירות העדכני ביותר בשוק, בדגש על אינטגרציה עם "מוקד טלפוני" - Call Center, שילוב עם "תקשורת אחודה", יותר שרידות ויכולת חיבור סוגי טלפונים חדשים כדלהלן:
 
1. פישוט השימוש: במעבר לגרסה 17 ניתן יהיה להפעיל תוכנות (כמו המוקד הטלפוני), שבעבר נדרש היה להתקין על המחשב של הלקוח, כעת זה ייעשה דרך ה-WEB בפשטות.
2. המערכת החדשה מציעה יכולות מתקדמות ומשופרות למוקד הטלפוני, על מנת לייעל את ניהול המוקד ולאפשר ללקוח לשפר מדדי שירות ויעילות בארגון.
3. המערכת החדשה מציעה שירותי IP-PRI שרידים יותר.
4. המערכת החדשה מאפשרת ללקוח יכולות Unified Comminications ("תקשורת אחודה" - UC) מתקדמות, כגון התממשקות למערכות Lync ארגוני (מערכת התקשורת מבית מיקרוסופט).
5. כחלק מהתהליך, בזק גם תציע דגמים חדשים של טלפוני IP למגוון אוכלוסיות המשתמשות בשירות, כגון טלפוני מזכירה וטלפוני מנהלים חדישים, לצד הטלפונים הסטנדרטיים למשתמש הקצה.
 
מרכזיה ענתיקה
 צילום: ש. וייס
 
 



 
 
Bookmark and Share