Telecom News - אפליקציות בחינם לט"ו בשבט ברוח ראש השנה לאילנות

אפליקציות בחינם לט"ו בשבט ברוח ראש השנה לאילנות

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם ליהדות וחגי ישראל >> אפליקציות בחינם לט"ו בשבט ברוח ראש השנה לאילנות
אפליקציות בחינם לט"ו בשבט ברוח ראש השנה לאילנות
מאת: מערכת Telecom News, 6.12.13, 15:32פרח

לקראת חג האילנות מובאות כמה אפליקציות בחינם המתאימות לחג, החל משירי ט"ו בשבט ומגדירי צמחי ארץ ישראל וכלה בעיצוב גינות, בטיפוח גינה וירטואלית ובכנסת ישראל, שחוגגת בט"ו בשבט את יום הולדתה. 

קיימות אפליקציות רבות לט"ו בשבט ולנושאים הקשורים בחג, רובן בתשלום. עם זאת, מובאות להלן דוגמאות לאפליקציות בחינם הקשורות בחג האילנות. האפליקציות בטבלה מתוארות בהמשך הכתבה.
 
שם האפליקציה מערכת הפעלה תאריך עדכון אחרון של האפליקציה קישור להורדה
מגדיר צמחים ישראלי iOS
אנדרואיד
לאייפון: 3.5.12
לאנדרואיד: 26.4.12
לאייפון ולאנדרואיד
Tiuli-טיולי- טיולים בישראל (כולל מגדיר צמחים) iOS
אנדרואיד
לאייפון: 6.8.13
לאנדרואיד: 21.5.13
לאייפון ולאנדרואיד
שירי חג ט"ו בשבט אנדרואיד לאנדרואיד: 4.12.13 לאנדרואיד
Garden Design Ideas לעיצוב גינות אנדרואיד לאנדרואיד: 4.10.12 לאנדרואיד
Flower Garden לטיפוח גינה וירטואלית iOS לאייפון: 14.6.13 לאייפון
Siddur &Tehilim – סידור ותהילים כולל ברכת חג האילנות  
                  *
אנדרואיד לאנדרואיד: 6.8.12 לאנדרואיד
הכנסת iOS
אנדרואיד
לאייפון: 21.2.13
לאנדרואיד: 9.3.13
לאייפון ולאנדרואיד
 
*קיימות אפליקציות בחינם נוספות של סידור תפילות כולל ברכות לחג ט"ו בשבט, בתפריט "אפליקציות בחינם ליהדות וחגי ישראל".

ראוי לציין גם את האפליקציות הבאות:
סיור עצים (הדרכה קולית במוזיאון הפתוח של קמפוס ספרא באוניברסיטה העברית בגבעת רם) לאנדרואיד ולאייפון, אפליקציה המפנה למגוון העצים בקמפוס ומספקת הסברים מפתיעים על העצים השונים.
סיור עצים - מסךGo Vegan לאיתור מסעדות צמחוניות/טבעוניות עם תפריטי ט"ו בשבט (פירות יבשים, פירות העונה, ושלל זרעים (אגוזים, שקדים וכד')), לאנדרואיד ולאייפון.
מבין אפליקציות המתכונים הרבות נציין את אפליקציית ערוץ האוכל - מתכונים לאייפון, המכילה כמה וכמה מתכונים לט"ו בשבט (כמו עוגיות עשירות בפירות יבשים ושקדים, לחם פירות יבשים, מעדני חיטה בחלב וכד'). קיימות אפליקציות מתכונים נוספות בתפריט "אפליקציות בחינם לסגנון חיים".


מגדיר צמחים ישראליהאפליקציה בחינם היא מגדיר צמחים גיאוגרפי ישראלי המאפשרת לאתר ולהינות ממאגר מידע של למעלה מ-2,500 צמחים הכולל פרחים, שיחים ועצים הצומחים בישראל. ניתן לצפות בעדכונים על פריחת פרחים בזמן אמת ולראות את המיקום המדוייק בו נצפה הפרח על גבי מפה. האפליקציה מאפשרת למשתמש ליהנות ממגדיר פרחים וצמחי בר בישראל, לדווח על המיקום בו נצפה הפרח שאוהבים ולשתף משתמשים אחרים דרך האפליקציה ודרך פייסבוק. המאגר כולל את פריטי המידע הבאים אודות הצמחים: צבע, צורה, איזור ועונת פריחה ותמונת הצמח וגובהו. האפליקציה מאפשרת למשתמש אפשרויות סינון וחיפוש מתקדמות על מנת למצוא במאגר את הצמח המבוקש לפי שם הצמח, עונת ואזור פריחה, צורתו, צבעו או לראות את הצמחים הפורחים ברגע ומקום עכשווי בעזרת מיקומו הנוכחי של המשתמש (מצריך הפעלת GPS).

Tiuli - טיולי - טיולים בישראל: האפליקציה בחינם מעמידה גישה לעשרות מסלולי טיול, אטרקציות, נקודות חן, וכן מגדיר פרחים. היא מציעה בין השאר:

· מעל ל-160 מסלולי טיול מפורטים ומאות אתרים בישראל.
· מידע על אטרקציות לכל המשפחה.
· מידע מקיף על אירועים ופסטיבלים בישראל - שלא תפספסו מה קורה.
· "מה קרוב אלי?" מערכת מיפוי מתקדמת שבעזרת GPS מתארת את כל המסלולים, האירועים והאטרקציות סביב המשתמש.
· אפשרות לשמור את כל התכנים כקבצי אופ-ליין, לשימוש גם כשאין אינטרנט זמין.
· מגדיר צמחים מושלם הכולל למעלה מ-800 מיני צמחים ופרחים.

שירי חג ט"ו בשבט: האפליקציה בחינם לאנדרואיד של שירי חגים מתעדכנת מדי חג בשירים הרלוונטיים ואין צורך להסירה לאחר החג, אלא יש לאפשר לתוכנה לקבל עדכונים אוטומטיים לפני כל חג.

Garden Design Ideas
האפליקציה בחינם לאנדרואיד כוללת עיצובים בסגנונות שונים כמו גן אנגלי, גן יפני וכד'. יש בה הצעות לעצובים למרפסות, לחצרות ולפטיו גם עם שילוב צמחים ומפלי מים בתמונות מרהיבות. ניתן לשתף.

Flower Garden Free - Grow Flowers and Send Bouquets: האפליקציה בחינם לאייפון מיועדת לכל הנכספים לגינה ללא אפשרות לטפח גינה אמיתית. האפליקציה מאפשרת  לזרוע זרעים, להשקות אותם, ולראות אותם צומחים ופורחים. קצת כמו טמגוצ'י של פרחים, חלק יפרחו מיד, וחלק יצריכו טיפוח של מספר ימים כדי לפרוח. ניתן לשלוח פרחים, להרכיב זרים ולשלוח אותם עם כרטיס אישי. מתאים לכל אירוע אך גם לחג האילנות.

Siddur & Tehilim - סידור ותהילים: האפליקציה בחינם לאנדרואיד היא סידור נוסח ספרד, סידור שלם הכולל את כל התפילות והתוספות הקיימות בסידור רגיל. הסידור כולל גם תהילים מחולק לפי ימי החודש. הסידור כולל את תפילות שבת ויו"ט אך ורק למטרות עיון ולימוד ולא חס וחלילה למטרות תפילה. הסידור עם עברית מנוקדת וכולל תפילות וברכות לכל חגי ישראל, כולל חג האילנות.

הכנסת - האפליקציה הרשמית: ה
אפליקציה בחינם מיועדת להצגת מידע על סדרי היום של המליאה וועדות הכנסת והודעות לעיתונות באמצעות RSS. היא מספקת מידע על רשימת ח"כ ופרטי יצירת הקשר עימם, תיאום ביקורים בכנסת, מספרי הטלפון בכנסת ועוד.

 
פרחים
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share