Telecom News - החורף הגיע - 10 אפליקציות בחינם למזג אוויר בארץ ובעולם

החורף הגיע - 10 אפליקציות בחינם למזג אוויר בארץ ובעולם

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> החורף הגיע - 10 אפליקציות בחינם למזג אוויר בארץ ובעולם
החורף שוב הגיע - 10 אפליקציות בחינם למזג אוויר בארץ ובעולם
מאת: מערכת Telecom News, 7.1.15, 8:30מזג אוויר

החורף כבר כאן, ומומלץ להתקין בסמארטפון אפליקציית מזג אוויר כדי להיות מעודכנים כל העת בדבר שינויים ותחזיות. להלן מוצגות לדוגמא 10 אפליקציות יעילות למזג אוויר ועוד 3 אפליקציות ייחודיות.

10 הדוגמאות לאפליקציות מזג אוויר חינמיות בארץ ובעולם (מתוך אפליקציות רבות מאד בחינם ובתשלום הקיימות באפסטור ובחנות גוגל פליי) ו-3 אפליקציות כבונוס מוגשות להלן עם קישור להורדה למכשיר הנייד כדלקמן:

AccuWeather - אפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון המתעדכנת כל 5 דקות לגבי 2.7 מיליון מקומות בעולם ב-33 שפות (כולל בעברית). יש בה מפות אינטראקטיביות, סיכום מזג אוויר מקומי ול-5 ימים. בארה"ב היא מספקת התרעות על מזג אוויר סוער. בשאר העולם, כאשר התחזית היא על קרח, שלג ורוחות חזקות יש נקודה כתומה במסך התחזית ל-15 יום.

Weather Underground -  אפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון המספקת תחזית מזג אוויר ע"ס 30,000 תחנות מזג אוויר בעולם לתחזית מקומית מדויקת. יש בה מפות אינטראקטיביות המראות את תחנות החיזוי המקומיות ומידע על טמפרטורה, רוחות, לחות וכד'. יש בה תחזית ל-7 הימים הקרובים, תחזית לפי שעות כולל זמני זריחה/שקיעה, אפשרות לשמירת מקומות מועדפים ודיווחים אל אירועי ספורט חורף.

The Weather Channel - אפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון המתעדכנת כל 15 דקות. היא מכילה מפות לעננים, טמפרטורה, גשם ושלג, מספקת מזג אוויר מפורט על טמפרטורה, זמני זריחה/שקיעה, מהירות רוחות, לחות וכד'. היא גם מספקת התרעות על מזג אוויר סוער כמו טורנדו ויש בה עדכונים על הוריקנים. ניתן לשמור דרכים מועדפות בטיול כדי לקבל מידע על השפעתו על הפקקים בדרך. יש בה גם סרטי וידאו ותמונות רקע דינמיות.

Nice Weather - אפליקציה בחינם לאנדרואיד ה
מאפשרת צפייה בנתוני מזג אוויר עם תחזית ל-5 הימים הבאים, מהירות רוח וכד'. היא כוללת תצוגות גרפיות אינטראקטיביות. המסך מתחלף לפי מידות החום מאפור (מזג אוויר קר) לאדום (מזג אוויר חם). המידע נשמר כך שאפשר לצפות גם ללא אינטרנט.

WeatherBug - אפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון ה
מספקת תחזית מזג אוויר בזמן אמת וחדשות מתפרצות על מזג האוויר. יש בה תחזית ל-10 הימים הקרובים, התרעות על סערות ועדכונים על הוריקנים. היא כוללת מפות אינטראקטיביות לטמפרטורה, לחות, מהירות רוחות וכד'.  יש בה תמונות מזג אוויר של משתמשים ותמונות מ-2,000 מיקומים בארה"ב. יש אפשרות לשמירת מקומות מועדפים.

Yahoo! Weather - אפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון המספקת נתוני מזג אוויר בסביבת המשתמש עם תמונות רקע התואמות למיקום, לזמן במשך היום ולתנאי מזג האוויר המקומיים. 


Solar: Weather - אפליקציה בחינם לאייפון המספקת נתוני מזג אוויר בסביבת המשתמש. הנתונים מגיעים בארה"ב מ-42,000 תחנות חיזוי, ומ-29,000 תחנות בשאר מדינות העולם.

Weathermob - Social Weather Reprting - אפליקציה בחינם לאייפון המבוססת על דיווחי מזג אוויר שלמשתמשים. היא מספקת דיווחי מזג אוויר של משתמשים ביעד המבוקש, והודעות של משתמשים (כמו הזמנה לאירוע הנערך ביעד).

Nooly -Micro Weather - אפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון לתחזית מזג אוויר בארה"ב ובקנדה מציעה תחזית מזג אוויר עד לרמה של מתי ירד גשם ומתי יגמר ברמת דיוק של דקות. התחזית המדויקת מגיעה מתחנות מזג אוויר ומלוויינים, עד לרמת מיקום של 1 קמ"ר היכן שנמצא המשתמש. מאחר שהאפליקציה פועלת באמריקה הצפונית היא מיועדת למטיילים הישראלים שם..

Blue Gear Theme Go Weather - זה Widget בחינם לאנדרואיד המספק מידע על מרכיבי מזג אוויר.

וכבונוס: האפליקציה המקומית IsraelWeather  לאנדרואיד מציגה לצד התחזית המפורטת גם תחזית גשם ותמונות מכ"ם.


האפליקציה המיוחדת לאוהבי חתולים: Weather Kitty לאנדרואיד ולאייפון, שבה לצד נתוני מזג האוויר יש תמונה של חתול המתארת את מזג האוויר. יש ברקים ורעמים? החתול מסתתר בארגז, יש גל חום בחוץ?  החתול מתחמם להנאתו בשמש, יש יום מעונן? החתול מתכרבל בתוך הסל, יש יום נאה? מופיע זר פרחים על ראש החתול...

וגם האפליקציה Weather XL PRO לאנדוראיד ולאייפון המתעדכנת כל העת, נותנת תשקיף ל-10 ימים ומידע על אחוזי לחות ומהירות הרוח ומציעה שומרי מסך מונפשים.
 
עננים



 
 
Bookmark and Share