Telecom News - HP חושפת חידושים בענן ההיברידי

HP חושפת חידושים בענן ההיברידי

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> HP חושפת חידושים בענן ההיברידי
HP  חושפת חידושים בענן ההיברידי
מאת: מערכת Telecom News, 11.12.13, 14:15HP

מספקת טכנולוגיה היברידית המרחיבה את היצע פתרונות הענן.
 
 חברת HP הודיעה היום על הרחבת היצע פתרונות הענן באמצעות מגוון מוצרים, שירותים ופתרונות חדשים שמבטיחים לארגונים וחברות הנמצאים בתהליך מעבר לסביבת ענן היברידית (שילוב בין ענן פרטי לציבורי) זריזות גדולה יותר, יכולת ניהול פשוטה יותר, אבטחה משופרת ועלויות תפעול נמוכות יותר.
 
בשעה שארגונים מאמצים מודלים חדשים של שירות, נראה כי אחת הההחלטות החשובות שמנהלי מערכות מידע (CIOs ) צריכים לעשות במסע שלהם לענן הינה למפות את היישומים ואת עומסי עבודה שצריכים לפעול ב-IT המסורתי או בענן. לעתים קרובות, היישומים ימשיכו לפעול על פני סביבות מרובות, ולכן יכולת האספקה ההיברידית הופכת להיות הכרחית. מחקר מציין כי 40 אחוזים מהארגונים אומרים שהם פועלים כעת בסביבה היברידית, ו-75 אחוזים ממנהלי ה-IT מתכננים להעבור למודל אספקת ענן היברידי עד שנת 2016.
 
חברת HP מציגה את הדור הבא של ה- HP CloudSystem ההיברידי - שירותים מקצועיים משופרים אשר מסייעים ללקוחות להשיג גמישות גדולה יותר עם יכולות פשוטות לניהול ואבטחה משופרים לכדי יצירת גשר בין ה- IT המסורתי לענן ציבורי או פרטי.
 
סוללים את הדרך לאספקה היברידית
ה- HP CloudSystem - פתרון הענן הפרטי של HP, שהוא גם הבסיס לארכיטקטורת הענן ההיברידי של HP, משלב באופן אינטגרטיבי את ™ OpenStack – הבסיס ל- HP Cloud OS technology. שיפור זה מונע מחויבות של הלקוח לספק אחד, לצד פתרון נוח וקל לשדרוג והרחבה. בנוסף, לקוחות יכולים כיום להתקין את HP CloudSystem החדש תוך שעות ולהקים שירותי ענן מלאים תוך דקות ספורות.
 
הדור הבא של HP CloudSystem זמין בשני פורמטים: HP CloudSystemFoundation ו- HP CloudSystem Enterprise, אשר מאפשרים מגוון רחב של יישומי ענן פרטיים ונתיב שדרוג מובנה מסביבה בסיסית ועד לסביבה מתקדמת.
 
"HP מובילה את התחום ומספקת ממשק נקי ובעל יכולות ניווט אשר עוטפים את מגוון היכולות העמוק והרחב לכדי מספר ממשקים קטן ביותר", כתב האנליסט לורן נלסון בדו"ח פורסטר האחרון. "בניגוד לספקים אחרים במרחב זה, HP מוסיפה פונקציונליות נוספת לממשק יחיד מבלי להפחית או להשפיע על החוויה הכוללת".
 
שירותים מקצועיים הממוקדים בענן ההיברדי מספקים לארגונים לפתח את תפיסת החזון ואסטרטגית הענן שלהם ליצירת פתרון המבוסס על אספקת תוצאות עסקיות ומוכנות ליישום.
 
ל- HP יש גירסאות ניהול ברמות שונות של סביבות ענן של לקוחות בין אם וירטואלי, פרטי או ציבורי, והיא מציעה ללקוחות יכולת טיפול עצמאית באמצעות מודולים מותאמים אישית, ועד למודולים המנוהלים באופן מלא. דבר זה מבטיח יכולות ניהול גמישות במיוחד בעלויות מתאימות.
 
פלטפורמת הענן ההיברידי של HP משלבת תוכנת ניהול ענן  HP, שירותי אוטומציה, ומערכת הפעלה מבוססת OpenStack, וזאת כדי לספק חוויית משתמש ופורטל שהם פשוטים לניהול הסביבה כולה, בין אם היא נשענת על כלים מסורתייים או על ענן.
 
"המציאות כיום היא שמנהלי מערכות מידע מתמודדים עם המורכבות של סביבות IT היברידיות", אמר סער גילאי, סגן נשיא בכיר ומנהל עסקי הענן של HP. "פתרונות הענן של HP מסייעים לארגונים להשיג ערך אמיתי ממנו, ומספקים פתרונות מבוססים על טכנולוגיית OpenStack לאורך כל המסע מתחילת הפעילות ועד ליישום".
ענן
Bookmark and Share