Telecom News - Hinge-the Free Date-אפליקציה להיכרויות: שילוב של Tinder עם OKCupid

Hinge-the Free Date-אפליקציה להיכרויות: שילוב של Tinder עם OKCupid

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> Hinge-the Free Date-אפליקציה להיכרויות: שילוב של Tinder עם OKCupid
מאת: מערכת Telecom News
11/12/13,  16:05
מטרת / הייעוד של התוכנה: היכרויות בארה"ב.
שם התוכנה: Hinge - Free Date
קישור להורדה: לאנדרואיד
לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם הזו הושקה בארה"ב בבוסטון, וושינגטון ד. סי., פילדלפיה וניו יורק. בהמשך תושק בסן פרנציסקו ובשיקגו. נכון להיום יש לה 100,000 משתמשים שעושים בה שימוש בממוצע 40 פעם בחודש. באפליקציה הזו המשתמש מקושר עם משתמשים אחרים, שהם חברים של החברים שלו בפייסבוק. כל יום הוא מקבל קבוצת אנשים ועליו להחליט האם לקבל או לדחות. כמו ב-Tinder, אם רוצים קשר מסמנים לב במקום X לאחר הצפייה בפרופיל. אם גם הצד השני סימן לב, אזי נוצר הקשר. באפליקציה יש אלגוריתם משופר להתאמה והיא משלבת יחדיו מערכת התאמות כמו ב-OKCupid (בה ההמלצות מבוססות על אחוזי התאמה) עם הפשטות של Tinder, שבה מועבר מידע מפייסבוק ואין צורך לבנות פרופילים כמו ב-OKCupid. כאשר יש הסכמה בין 2 הצדדים, האפליקציה שולחת הודעה ובה רשומים הדברים המשותפים והיא גם מציעה הצעת לדייט בהתבסס על תחומי העניין.
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share