Telecom News - נכשלנו - מה למדנו מזה? Failcon מגיע לישראל

נכשלנו - מה למדנו מזה? Failcon מגיע לישראל

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> נכשלנו - מה למדנו מזה? Failcon מגיע לישראל
הוועידה הבינאלומית הראשונה בישראל לכשלונות עסקיים - זו לא תחילתה של בדיחה
מאת: אבי וייס, 11.12.13, 19:30Failcon
 
בלעדי: ב-23 בינואר תתקיים לראשונה בישראל ועידת Failcon, ועידה בינלאומית המתקיימת מזה חמש שנים במספר ערים מרכזיות בעולם, ביניהן: סידני, ברלין ועוד. בישראל הכנס יתקיים בסינמטק בת"א.

הוועידה מבוססת על העובדה כי בעולמות העסקים, ההיי-טק והתעשייה הפך הכשלון הנקודתי לדרך החשובה ביותר, ברמת החברה והמנהל הבודד, להפקת הלקחים, לצבירת נסיון ולמידה מטעויות לפני ההצלחה.

הכנס מביא לקדמת הבמה סיפורים על טעויות, כישלונות ומהלכים עסקיים שלא צלחו. הכנס מקדם את היזמות בישראל בכך שמאפשר למידה מטעויותיהם של אחרים, בין השאר בתחומים של בחירת שותפים, כישלונות של הנפקות, עיתוי שגוי של יציאה לשווקים, ניסיונות כניסה לשווקים תחרותיים, חיכוכים עם נושאי משרה (לדוג': דירקטוריונים) ועוד.

על הבמה יעלו מטב היזמים ואנשי העסקים בארץ שישתפו את הקהל בסיפורים שחוו במהלך הקריירה שלהם - מה הם למדו מהטעויות בדרך וכיצד הצליחו למנף את הכל לידי הצלחה גדולה.

בוועידה שתתקיים לראשונה בישראל צפויים להשתתף אנשי עסקים, בכירי תעשיית ההיי-טק ואישי ציבור מובילים, בהם שר הכלכלה נפתלי בנט, נועם לניר (בעל השליטה ומנכ"ל לייוורמור השקעות), אדן שוחט (מייסד Face.com ושותף-בעלים בקרן ההשקעות ALEPH), ליעד אגמון (ממייסדי Onigma ויזם Dynamic Yield), ישי גרין (ממקימי Onigma ו- Soluto), דריה שועלי (יזמית אופנה, מייסדת עלמה ולשעבר עורכת חדשות החוץ בעיתון הארץ), עופר וילנסקי (מייסד Jungo  ומנכ"ל HOLA!) ועוד רבים וטובים.

הכנס יערך ביום חמישי (23 בינואר 2014), בין השעות 12:00-18:00 באוניברסיטת תל אביב. פרטים נוספים באתר
 
 
כשלון



 
 
Bookmark and Share