Telecom News - הימור הביטקוין הגדול: השקעת 25 מיליון דולר ב-Coinbase לארנקי ביטקוין

הימור הביטקוין הגדול: השקעת 25 מיליון דולר ב-Coinbase לארנקי ביטקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> הימור הביטקוין הגדול: השקעת 25 מיליון דולר ב-Coinbase לארנקי ביטקוין
הימור הביטקוין הגדול: השקעה של 25 מיליון דולרים בחברת הסטארטאפ האמריקאית Coinbase לאחסון ארנקי ביטקוין
מאת: מערכת Telecom News, 12.12.13, 13:11

ראשונים לדווח: אם אתם מפקפקים בביטקוין, ההשקעה הבאה אולי תשנה את דעתכם: נפתחו הדלתות להשקעות של קרנות הון סיכון בסטארטאפים הקשורים בביטקוין.

אתר AllthingsD מפרסם היום, על השקעה של 25 מיליון דולרים בהובלת Andreessen Horowitz בסטארטאפ Coinbase מסן פרנציסקו. זו ההשקעה הגדולה ביותר עד כה בחברה הקשורה בביטקוין. חברה זו כבר גייסה בעבר כמעט 7 מיליון דולרים והמשקיעים הקיימים, Union Square Ventures ו-Ribbit Capital יעבירו גם הם סכומים נוספים. נציג Andreessen Horowitz ונציג Union Square יכנסו למועצת המנהלים של Coinbase.

ל-Coinbase יש 8 עובדים, והיא עומדת להוסיף עובדים נוספים ולהתחיל גם להשקיע בפרסומות כדי לעודד את הביטקוין.

ל-Coinbase יש כמה תפקידים בעולם הביטקוין. היא ידועה כחברה לארנקי ביטקוין לאחסון וגיבוי המטבע הווירטואלי בענן. היא מחזיקה 600,000 ארנקי ביטקוין. היא מסייעת לאנשים לקנות ולמכור ביטקוין כמתווכת בין אנשים פרטיים ואקסצ'יינג'ים של ביטקוין ולוקחת 1% עמלה על כל טרנזקציה של מכירה/קניה. היא גם עוזרת לעסקים לקבל ביטקוין כשיטת תשלום ולוקחת גם כאן עמלה של 1% אם הסוחר רוצה להמיר את הביטקוין למטבע אחר. לחברה יש אפליקציה בחינם Coinbase - Bitcoin Wallet לאנדרואיד, וב-18 בנובמבר השנה, הסירה Apple את האפליקציה שלה מהאפסטור. (אפל מתנגדת לאפליקציות ביטקוין, ולאחרונה הסירה גם את האפליקציה Gliph).

עד כה, מצאה Coinbase, ש-80% מלקוחות ארנק הביטקוין שלה רואים בביטקוין כלי השקעה, ומאז שרכשו אותו הם מאחסנים אותו בלבד. אך מייסדי החברה, Brian Armstrong ו-Fred Ehrsam סבורים, שתוך 5 שנים יחול שינוי ו-80% דווקא ישתמשו בו למסחר.

מייסדי Coinbase טוענים, שלאורך זמן, תתבצענה יותר ויותר טרנזקציות בביטקוין, ויותר אנשים יהיו מודעים לביטקוין. כך, שכל מיני "אירועים חדשותיים" ישפיעו פחות ופחות על המטבע הווירטואלי. הם מודעים לתפקיד הקריטי של ארה"ב בתחום הביטקוין וסבורים, שהחלטות של ארה"ב בתחום המיסים למשל, עלולות להפוך את הביטקוין לפחות אטרקטיבי.

כרגע, לנוכח ההשקעה העצומה בה, עומדת Coinbase לפני הרחבת עסקיה, והמשקיעים בה  מהמרים למעשה על תחום חדשני ומתפתח ועל החברה הידועה ביותר בארה"ב בתחוםהביטקוין. זהו הימור הביטקוין הגדול.

הערה: ראוי להוסיף, שבכנס הכי נחשב לביטקוין, שמכונה "הוודסטוק של הביטקוין" - Woodstock of Bitcoin, שנערך השבוע במשך יומיים בלאס וגאס בהשתתפות נציגים ממדינות שונות כמו ברזיל, שבדיה, דרום אפירקה וגרמניה, תחת הכותרת: Inside Bitcoins: The Future of Virtual Currency, נאמר ע"י המנהל של Clearstone Global Gaming, ש- "This year, Bitcoin will be the single-biggest sector for venture capital investments. הכוונה לשנת 2014, וההשקעה הנ"ל ב-Coinbase מתחילה לאמת את התחזית. מעניינת גם ההערכה, שהובעה בכנס, שהביטקוין יגיע בסוף 2014 לערך של 10,000 דולרים לביטקוין... וגם אזכור דבריו של איתי מאור מחברת Trusteer הישראלית, שנרכשה ע"י IBM, שבהקשר לצד האפל של הביטקוין הוא טוען, שעבריינים משתמשים במטבע הווירטואלי מיום שנברא בגלל האנונימיות שלו והקושי לעקוב אחריהם.

עדכון 30.12.13, 09:28: Coinbase שיחררה אפליקציית ארנק אנדרואיד מיוחדת עבור סוחרים כדי שיוכלו לקבל בנוחות תשלומי בייטקוין במכשירים ניידים, בשם: Coinbase Merchant. זאת, בנוסף לעדכון ועיצוב חדש לאפליקציית הארנק שלה בשם: Coinbase - Bitcoin Wallet.  עד כה נכללו הסוחרים באפליקציית הארנק הרגילה.



 
 
Bookmark and Share